Dostawa materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 553840-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych zgodnie z podziałem zamówienia na niżej wskazane części. Każda z części odpowiada nw. pakietowi:
1. Gazy i kompresy
2. Siatki i opaski elastyczne
3. Kompresy i kompresy z waty celulozowej
4. Opatrunki jałowe do ran
5. Opaski gipsowe i opaski z waty
6. Przylepce chirurgiczne
7. Opatrunki jałowe, hydrokoloidowe, żel i pasta hydrokoloidowa
8. Opatrunki chłonne, warstwowe opatrunki piankowe
9. Lignina, wata, podkłady, opaski dziane i elastyczne, pielucho majtki, tampony, przylepce
10. Wyrób medyczny z włókien kolagenu
11. Przylepce na włókninie
12. Setony i tupfery z gazy
13. Kompresy jałowe
14. Opatrunki jałowe nasączone
15. Opatrunki przeźroczyste, przylepce i plastry hypoalergiczne
16. Opatrunki przeźroczyste, przylepce i plastry hypoalergiczne
17. Gąbka hemostatyczna
18. Kompresy włókninowe
19. Kompresy gazowe
20. Zestaw do portu
21. Tampon nosowy
22. Wosk kostny
23. Opatrunek sterylny do rurek tracheostomijnych
24. Podkład nieprzemakalny na blok
25. Podkład nieprzemakalny na blok
26. Proszek hemostatyczny
27. Opatrunki jałowe wykonane w technologii TLC
28. Opatrunki barierowe
29. Opatrunki zabezpieczające
30. Opaska samoprzylepna
31. Opatrunek do portu
32. Zestaw przeznaczony do tamowania krwawienia
II. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z:
-Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 t.j.);
-Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych (DZ.U. Nr 215, poz. 1416);
-Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (DZ.U. 2016 poz. 211).
III. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ze szczegółowym podziałem zamówienia na części (pakiety) stanowi Załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a8ca959-8c8c-4584-876d-77882c09e5a4
Biuletyn 553840-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Regon 51002236600000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-228
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 (89) 5398240
Zamawiajacy fax +48 (89)5269156
Zamawiajacy email przetargi@poliklinika.net
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny ZPZ-28/06/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych zgodnie z podziałem zamówienia na niżej wskazane części. Każda z części odpowiada nw. pakietowi: 1. Gazy i kompresy 2. Siatki i opaski elastyczne 3. Kompresy i kompresy z waty celulozowej 4. Opatrunki jałowe do ran 5. Opaski gipsowe i opaski z waty 6. Przylepce chirurgiczne 7. Opatrunki jałowe, hydrokoloidowe, żel i pasta hydrokoloidowa 8. Opatrunki chłonne, warstwowe opatrunki piankowe 9. Lignina, wata, podkłady, opaski dziane i elastyczne, pielucho majtki, tampony, przylepce 10. Wyrób medyczny z włókien kolagenu 11. Przylepce na włókninie 12. Setony i tupfery z gazy 13. Kompresy jałowe 14. Opatrunki jałowe nasączone 15. Opatrunki przeźroczyste, przylepce i plastry hypoalergiczne 16. Opatrunki przeźroczyste, przylepce i plastry hypoalergiczne 17. Gąbka hemostatyczna 18. Kompresy włókninowe 19. Kompresy gazowe 20. Zestaw do portu 21. Tampon nosowy 22. Wosk kostny 23. Opatrunek sterylny do rurek tracheostomijnych 24. Podkład nieprzemakalny na blok 25. Podkład nieprzemakalny na blok 26. Proszek hemostatyczny 27. Opatrunki jałowe wykonane w technologii TLC 28. Opatrunki barierowe 29. Opatrunki zabezpieczające 30. Opaska samoprzylepna 31. Opatrunek do portu 32. Zestaw przeznaczony do tamowania krwawienia II. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z: -Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 t.j.); -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych (DZ.U. Nr 215, poz. 1416); -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (DZ.U. 2016 poz. 211). III. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ze szczegółowym podziałem zamówienia na części (pakiety) stanowi Załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku udziału w postępowaniu - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku udziału w postępowaniu - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku udziału w postępowaniu - warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że Zamawiający będzie mógł uzyskać dokumenty za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, pod warunkiem, iż dokumenty są dostępne w języku polskim; 4)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Dokumenty opisowe np.: specyfikacje techniczne dotyczące oferowanych produktów medycznych, karty danych technicznych, ulotki, raporty kwalifikacji zawierające nazwę, nazwę producenta, charakterystykę asortymentu, foldery, katalogi, które winny odnosić się do wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku A do SIWZ. Dotyczy każdej z 1-32 części zamówienia/pakietu. 2)Deklaracja zgodności CE- dla każdej z 1-32 części zamówienia/pakietu. 3)Próbki –po jednej sztuce dla wyrobów. Dotyczy części/pakietu- część 3 (poz. 1-3), część 5 (poz. 1-3), część 17 (poz. 1 i 2), część 18, 19, 20 (dla każdej pozycji w danej części).
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o której mowa w pkt. III.4 ppkt. 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o której mowa w pkt III.4 ppkt 1) i 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych powyżej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie określonym we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37; 2)inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie jest Pan Jarosław Łęgowski, kontakt: adres e-mail, abi@poliklinika.net; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ-28/06/20 pn.: „Dostawa materiałów opatrunkowych; 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gazy i kompresy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Siatki i opaski elastyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kompresy i kompresy z waty celulozowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe do ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe i opaski z waty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przylepce chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe, hydrokoloidowe, żel i pasta hydrokoloidowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki chłonne, warstwowe opatrunki piankowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Lignina, wata, podkłady, opaski dziane i elastyczne, pielucho majtki, tampony, przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wyrób medyczny z włókien kolagenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Przylepce na włókninie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Setony i tupfery z gazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Kompresy jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe nasączone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Opatrunki przeźroczyste, przylepce i plastry hypoalergiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Opatrunki przeźroczyste, przylepce i plastry hypoalergiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Gąbka hemostatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Kompresy włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Kompresy gazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zestaw do portu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Tampon nosowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Wosk kostny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Opatrunek sterylny do rurek tracheostomijnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Podkład nieprzemakalny na blok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Podkład nieprzemakalny na blok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Proszek hemostatyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe wykonane w technologii TLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Opatrunki barierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Opatrunki zabezpieczające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Opaska samoprzylepna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Opatrunek do portu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Zestaw przeznaczony do tamowania krwawienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  

Criterion

Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)