GuidZP400 |
957d7891-72ca-4f37-bce9-1bff397664d8
|
Biuletyn |
554664-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
|
Regon |
45019933200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rybaki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(48) 86 2162820
|
Zamawiajacy fax |
(48) 86 2162820
|
Zamawiajacy email |
dyrektor@wopitu.pl
|
Adres strony url |
http://www.wopitu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.4 Infrastruktura społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Nr projektu WND-RPPD.08.04.01-20-0068/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.woptul.wrotapodlasia.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.woptul.wrotapodlasia.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży, ul. Rybaki 3, 18-400 Łomża, Sekretariat.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia medycznego
|
Numer referencyjny |
EA.361.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia medycznego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie WOPiTU wg wskazań Zamawiającego.
Adres miejsca dostawy: ul. Skłodowskiej-Curie 1, Łomża;
Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”;
Zadanie 2 – „Aparatura medyczna”;
Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny”;
Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem”;
Ponadto:
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio:
Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”- Załącznik Nr 1.1 do SIWZ;
Zadanie 2 – „Aparatura medyczna” - Załącznik Nr 1.2 do SIWZ;
Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny” - Załącznik Nr 1.3 do SIWZ;
Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem” - Załącznik Nr 1.4 do SIWZ;
oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ;
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. wymienionym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. wymienionym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisy, Karty produktu lub karty katalogowe producenta, które jednoznacznie potwierdzać będą, że
oferowane produkty spełniają szczegółowe parametry określone przez Zamawiającego w treści
Załączników nr 1 do SIWZ. Uwaga! W przypadku wykonawców deklarujących w ofercie realizację
poszczególnych pozycji zamówienia w oparciu o „wyroby własne”, „produkcję własną” itp.
wykonawca musi dostarczyć szczegółowe indywidualne karty techniczne z rysunkami wszystkich
oferowanych wyrobów wraz z pełnymi ich opisami i informacjami dotyczącymi technologii
wykonania oraz użytych materiałów oraz standardu wykończenia. Załączone materiały muszą
dotyczyć indywidualnie wszystkich oferowanych wyrobów. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o
wyrobach medycznych – Dz.U.2019.0.175 t.j. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia przez
Wykonawcę (wg wzoru w treści formularza ofertowego załącznik nr 3 do SIWZ ), że będzie posiadał
aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany
produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez
jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), oraz Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Prezesa
Urzędu);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144
ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w istotnych postanowieniach przyszłej umowy,
o której mowa w pkt 22.1 SIWZ, oraz w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 16.7
SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33150000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa respiratorów do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem zgodnie z zestawieniem;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – „Aparatura medyczna”;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa „Aparatury medyczna” zgodnie ze specyfikacją;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny”;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa „Wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego” zgodnie ze specyfikacją;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem”;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa „Myjki brudownika z wyposażeniem” zgodnie ze specyfikacją;
|
| |