Dostawa wyposażenia medycznego

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554664-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331500005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia medycznego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie WOPiTU wg wskazań Zamawiającego.
Adres miejsca dostawy: ul. Skłodowskiej-Curie 1, Łomża;
Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”;
Zadanie 2 – „Aparatura medyczna”;
Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny”;
Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem”;
Ponadto:
Przedmiot zamówienia musi być:
 fabrycznie nowy;
 wolny od wad i pełnowartościowy;
 wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
 minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio:
Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”- Załącznik Nr 1.1 do SIWZ;
Zadanie 2 – „Aparatura medyczna” - Załącznik Nr 1.2 do SIWZ;
Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny” - Załącznik Nr 1.3 do SIWZ;
Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem” - Załącznik Nr 1.4 do SIWZ;
oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 957d7891-72ca-4f37-bce9-1bff397664d8
Biuletyn 554664-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
Regon 45019933200000
Zamawiajacy adres ulica Rybaki
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (48) 86 2162820
Zamawiajacy fax (48) 86 2162820
Zamawiajacy email dyrektor@wopitu.pl
Adres strony url http://www.wopitu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.4 Infrastruktura społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Nr projektu WND-RPPD.08.04.01-20-0068/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.woptul.wrotapodlasia.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.woptul.wrotapodlasia.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży, ul. Rybaki 3, 18-400 Łomża, Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia medycznego
Numer referencyjny EA.361.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia medycznego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie WOPiTU wg wskazań Zamawiającego. Adres miejsca dostawy: ul. Skłodowskiej-Curie 1, Łomża; Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”; Zadanie 2 – „Aparatura medyczna”; Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny”; Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem”; Ponadto: Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;  minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio: Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”- Załącznik Nr 1.1 do SIWZ; Zadanie 2 – „Aparatura medyczna” - Załącznik Nr 1.2 do SIWZ; Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny” - Załącznik Nr 1.3 do SIWZ; Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem” - Załącznik Nr 1.4 do SIWZ; oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. wymienionym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. wymienionym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy, Karty produktu lub karty katalogowe producenta, które jednoznacznie potwierdzać będą, że oferowane produkty spełniają szczegółowe parametry określone przez Zamawiającego w treści Załączników nr 1 do SIWZ. Uwaga! W przypadku wykonawców deklarujących w ofercie realizację poszczególnych pozycji zamówienia w oparciu o „wyroby własne”, „produkcję własną” itp. wykonawca musi dostarczyć szczegółowe indywidualne karty techniczne z rysunkami wszystkich oferowanych wyrobów wraz z pełnymi ich opisami i informacjami dotyczącymi technologii wykonania oraz użytych materiałów oraz standardu wykończenia. Załączone materiały muszą dotyczyć indywidualnie wszystkich oferowanych wyrobów. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – Dz.U.2019.0.175 t.j. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia przez Wykonawcę (wg wzoru w treści formularza ofertowego załącznik nr 3 do SIWZ ), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), oraz Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Prezesa Urzędu);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, o której mowa w pkt 22.1 SIWZ, oraz w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 16.7 SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – „Respirator do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem”;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33150000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa respiratorów do wentylacji dorosłych z dodatkowym wyposażeniem zgodnie z zestawieniem;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – „Aparatura medyczna”;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa „Aparatury medyczna” zgodnie ze specyfikacją;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – „Wyposażenie oraz sprzęt rehabilitacyjny”;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa „Wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego” zgodnie ze specyfikacją;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – „Myjka brudownik z wyposażeniem”;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa „Myjki brudownika z wyposażeniem” zgodnie ze specyfikacją;
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)