| GuidZP400 |
c42be4a1-16de-42a2-a153-cf738d7d6c31
|
| Biuletyn |
555198-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Radomsku
|
| Regon |
00031342000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48446854716
|
| Zamawiajacy fax |
+48446854701
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.biz.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.biz.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.biz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.biz.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.biz.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
www.szpital.biz.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
platforma przetargowa szpitala na stonie www.szpital.biz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo- pocztą
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy Radomsko ul Jagiellońska 36
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
|
| Numer referencyjny |
536/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych i środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
2. Opis szczegółowy i wymagane ilości przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz cenowy
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 zadań/pakietów
Pakiet nr 1 – półmaski medyczne
Pakiet nr 2 – ubrania ochronne,
Pakiet nr 3 – gazy bawełniane ,opaski dziane
Pakiet nr 4 – opatrunki
Pakiet nr 5- kompresy
|
| Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
89783,08
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumenty potwierdzające wymagane parametry ( nie oświadczenia)
2. Dokumenty potwierdzające zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracja zgodności- Pakiet nr 5
3. Foldery lub ulotki lub karty techniczne wyrobu lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia wymaganych przez zamawiającego parametrów/ wymogów dla produktu.
4. Kopia certyfikatów CE- potwierdzona za zgodność z oryginałem.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
2) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ,o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ
1) Załącznik nr 1 – formularz cenowy,
2) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy - , podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych
3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, a upoważnienie to nie wynika z dokumentacji rejestrowej
5) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany zawarte w załączniku nr 5 - projekt umowy
|
| IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4680,76
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
półmaski medyczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55594,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
ubrania ochronne,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9893,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
gazy bawełniane ,opaski dziane
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6615,32
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
opatrunki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13000,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
kompresy
|
| | |