GuidZP400 |
484bb5e2-dbe7-4928-98ff-6dee6a668324
|
Biuletyn |
555334-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Radomia
|
Regon |
67022345100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48)3620283
|
Zamawiajacy fax |
(48)3620289
|
Zamawiajacy email |
bzp@umradom.pl
|
Adres strony url |
www.bip.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Uczymy komplementarnie-indywidualnie"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30 – Biuro Zamówień Publicznych, do pojemnika podawczego usytuowanego w wejściu do Urzędu przy ul. Kilińskiego 30. Złożenie oferty w miejscu innym, niż wyżej podane może skutkować nie dotarciem oferty do komisji przetargowej w terminie wyznaczonym na składanie ofert z winy wykonawcy. Oferta taka, jako złożona po terminie nie będzie brała udziału w postępowaniu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia laboratoryjnego w ramach projektu „Uczymy komplementarnie - indywidualnie”.
|
Numer referencyjny |
BZP.271.1.239.245.258.262.2020.AW2
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
15
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia laboratoryjnego w ramach projektu „Uczymy komplementarnie - indywidualnie”. Zamówienie zostało podzielone na 15 części.
Część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
Część 9 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz odzieży ochronnej.
Część 10 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego.
Część 11 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szklanego wyposażenia laboratoryjnego.
Część 12 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 7 zestawów odczynników chemicznych.
Część 13 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 21 szt. mikroskopów.
Część 14 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. teleskopu.
Część 15 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. termometrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Pełnomocnictwo w
sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 3) W przypadku
podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w
art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701;
e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl 2) W
przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku
z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy
korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b)
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana
dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją
kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na
podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych) h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO. Wyjaśniania: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 6 szt. tangramów, 1 szt. globusu nieba. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 1 szt. modelu organizmu człowieka, 15 szt. modeli brył. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 6 szt. pudełek do obserwacji, 6 szt. kompasów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 1 szt. gry językowej z polską instrukcją i suplementem z języka niemieckiego na poziomie A1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 1 szt. zestawu odważników precyzyjnych, 2 szt. dysku pomiarowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 15 szt. lup do obserwacji okazów, 2 tarcze do ćwiczeń logopedycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 1 szt. zestawu do budowy DNA, 1 szt. stacji meteorologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, między innymi: 2 zestawów bajek, 3 szt. planszy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część 9 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i odzieży ochronnej, między innymi 1 model atomu 3D, 6 szt. fartuchów ochronnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego, między innymi: 1 szt. statywu demonstracyjnego, 3 szt. statywu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część 11 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szklanego wyposażenia laboratoryjnego, między innymi: 10 szt. próbek szklanych, 1 szt. kolby okrągłodennej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część 12 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 7 zestawów odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część 13 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38510000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 21 szt. mikroskopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część 14 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38635000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. teleskopu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część 15 zamówienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38410000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. termometrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |