Dostawa rękawiczek diagnostycznych, chirurgicznych i fartuchów fizelinowych

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559250-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331960000, 331410000, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa rękawiczek diagostycznych, chirurgicznych i fartuchów fizelinowych- 4 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fc9d87d-1fbb-430b-97df-a4846ac955b0
Biuletyn 559250-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy
Regon 83758300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440,
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl,
Adres strony url http://www.ikard.pl
Adres strony internetowej http://www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII Alpejska 42 04-628 Warszawa Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawiczek diagnostycznych, chirurgicznych i fartuchów fizelinowych
Numer referencyjny ZP.045.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa rękawiczek diagostycznych, chirurgicznych i fartuchów fizelinowych- 4 części
Cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej 1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych: 1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; 2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; 3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; 4) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego - z zaznaczeniem oferowanego asortymentu (nr zadania, którego dotyczy) UWAGA: Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1). - Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust.1 pkt 1.2). - Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.2), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.3). - Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.3), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ (prospekt/ katalog/ folder/ karta danych technicznych) - z zaznaczeniem nr zadania oraz pozycji oferowanego asortymentu. 3. Próbki składane na wezwanie Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo- cenowy) na potwierdzenie wymogów odpowiednio dla części. Każda próbka musi być w oryginalnych opakowaniach jednostkowych z etykietą handlową spełniające wymagania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Każda próbka musi być oznakowana w języku polskim lub za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Każda próbka oferowanej części powinna być dodatkowo opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy Wykonawcy lub producenta, numeru części i pozycji zamówienia. Wszystkie próbki powinny być złożone [w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem [Znak sprawy : ZP.045.2020 - "PRÓBKI" cz. Nr: .........................] wraz z wykazem asortymentowo-ilościowym. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zwracana ich równowartość. technicznych/ instrukcja obsługi urządzenia.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami wzoru umowy Załącznik nr 6
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawiczki diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Rękawiczki diagnostyczne- 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawiczki diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Rękawiczki diagnostyczne- 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Fartuchy fizelinowe niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 147500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Fartuchy fizelinowe niesterylne-1 pozycja
Zalacznik krotki opis Fartuchy fizelinowe niesterylne- 1 pozycja Fartuchy fizelinowe niesterylne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawiczki operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Rękawiczki operacyjne- 5 pozycji
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)