GuidZP400 |
eb1eb9f7-29b0-499c-b855-a7546d5ea52c
|
Biuletyn |
557366-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Artykuły opatrunkowe, osłony, serwety i zestawy operacyjne oraz różne wyroby medyczne jednorazowego użytku.
|
Numer referencyjny |
SZP-332-44PN-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów opatrunkowych, medycznych oraz zestawów operacyjnych i osłon na urządzenia medyczne jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według 39 zadań.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33141000-0; 33141100-3; 33141110-4; 33141113-4; 33141111-1, 33141114-2; 33141112-8; 33141115-9; 33141116-6; 33141119-7, 33141118-0.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie:
3.1 dot. zadania od nr 1 do nr 39 - wobec produktów klasy I, dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa, IIb i III oraz dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym, w którym wszystkie dokumenty oznaczone są znakiem CE oraz wyrobów w zad. od nr 1 do nr 32, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE .
- Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty oświadczenie Wykonawcy, w treści którego potwierdzi że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie
3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie:
1) Zadanie nr 1 – dokumentu potwierdzającego sklasyfikowanie wyrobów jako IIa reguła 7
2) Zadanie nr 1 – Dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji
3) Zadanie nr 3 – karty danych technicznych dot. masy powierzchniowej
4) Zadanie nr 8 i nr 38– karty danych technicznych produktu po procesie sterylizacji
5) Zadanie nr 14 – dokumentu producenta oferowanych przylepców i opatrunków potwierdzającego rodzaj i właściwość użytego kleju
6) Dotyczy zadania nr 1, 3 – (wyroby z gazy) należy dołączyć świadectwo producenta potwierdzające: zgodność właściwości fizycznych z wymogami Farmakopei, sposób bielenia, chłonność, skręt nitki.
7) Dot. zadania nr 1, 3 – Kartę danych technicznych potwierdzającą grubość pojedynczego włókna bawełnianego, wystawioną przez producenta oferowanego wyrobu.
8) Dot. zadania nr 1, 3, - Karta danych technicznych potwierdzającą masę powierzchniową gazy 17 N i 13 N, zgodnie z normą PN-EN 14 079.
9) Dotyczy zadania nr 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 35 – firmowe materiały informacyjne producenta, w których zawarte będą podstawowe informacje dot. właściwości, składu, sposobu użycia itp.
Dot. ppkt 3.1 i 3.2 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów, parametrów i danych technicznych oferowanych urządzeń medycznych.
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowani - wg wzoru zał. nr 3.
5. Próbki oferowanego asortymentu. (Próbki nie podlegają uzupełnieniu)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia
1.4 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania - dot. odczynników itp.,
1.5 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie zmian,
1.7 jeśli zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
1.8 możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany (zwiększenie lub obniżenie):
- stawki podatku od towarów i usług- wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia,
1.9 zmianę cen w związku z wejściem w życie dnia 1 stycznia 2012 r. Ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (dalej: „Ustawa”), która w odniesieniu do niektórych produktów ustanawia reżim cen sztywnych, uwzględniając w szczególności: art. 9 ust. 2 Ustawy, który brzmi: lek refundowany objęty grupą limitową Świadczeniodawca jest obowiązany nabywać po cenie nie wyższej niż urzędowa marża hurtowa a w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy – po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu, oraz zgodnie z art. 537 oraz art. 538 Kodeksu cywilnego, w przypadku ustanowienia cen sztywnych
2. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
3. W przypadku niewykorzystania ilości lub wartości przedmiotów zamówienia objętych niniejszą umową, w okresie jej obowiązywania, dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy, ale nie dłużej niż o 6 miesięcy. Zmiana terminu wymagać będzie formy pisemnej – aneks do umowy.
4. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta.
5. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1 ppkt 1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeśli cena leku zamiennego będzie wyższa niż ofertowa, produkt zostanie wyłączony z umowy, kara nie zostanie wówczas naliczona. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie wykonawcy stanowiącej zał. do niniejszej umowy.
7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - Gaza, jałowe kompresy gazowe, serwety operacyjne różne rozmiary – łącznie 33 pozycje w zad.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Pokrowce sterylne na przewody i aparaturę medyczną, pokrowiec na mikroskop, kieszenie i serwetki celulozowe – 6 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Opatrunek na nos, chusta bawełniana opatrunek oczny, plaster hipoalergiczny, bandaż elastyczny – łącznie 5 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Sterylny zestaw do cewnikowania – 600 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 – Lignina, wata, opatrunek chłonny – łącznie 4 pozycje w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 – Opaski elastyczne tkane różne rozmiary – łącznie 7 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 7 – Opatrunek nosowy – 400 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 8 - Sterylne zarękawki chirurgiczne – 400 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 9 – Opaski podtrzymujące, dziane, opatrunek piankowy – łącznie 4 pozycje w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 10 – Opaski gipsowe szybkowiążące różne rozmiary – łącznie 4 pozycje w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 11 - Opatrunek foliowy sterylny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 12 – Elastyczne siatki opatrunkowe na palec, ramię, podudzie, tułów dziecka, tułów nastolatka itp. łącznie 4 pozycje w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 13 – Syntetyczna opaska podgipsowa rożne rozmiary- łącznie 3 pozycje w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 14 – Przylepce chirurgiczne na tkaninie bawełnianej, przylepce chirurgiczne włókninowe, opatrunki włókninowe itp. różne rozmiary – 22 pozycje w zadaniu,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 15 – Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorheksydyną rożne rozmiary, łącznie 2 303 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 16 – Opatrunek hydrokoloidowy różne rozmiary, łącznie 300 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 17 - Środek do usuwania przylepców – 200 szt. w op. 50ml
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 18 – Komora wielorazowa, do ochrony gałki ocznej – 200szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 19 – Opatrunek jałowy z mikrosiatką – 5 pozycji,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 20 – Opatrunek Hydrofiber z jonami srebra, pasta i puder gojący stomahesive, łącznie 11 pozycji
w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 21 – Gąbka oczna w kształcie strzałki - 1 800szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 22 – Uszczelniający opatrunek piankowy do terapii podciśnieniowej, elastyczny opatr. powleczony srebrem SILCRYST – łącznie 3 poz. 136 szt.szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadania nr 23 – Folia operacyjna z powierzchnią lepną, różne powierzchnie całkowite 6 pozycji – łącznie 300 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 24 – Wosk kostny – 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 25 – Gąbka żelatynowa, hemostatyczna – 1 240szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 26 – Sterylny żel do cewnikowania – 1 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 27 – Folia PTFE - 60 szt. i przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha – 250szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
28
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 28 – Zestaw opatrunkowy do podciśnieniowej terapii leczenia ran różne rozmiary i akcesoria – 150 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
29
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 29 – Jałowy opatrunek hemostatyczny tamujący silne krwawienie 2 poz. w zadaniu – łącznie 30 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
30
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 30 – Opatrunek hydrożelowy o zaw. 91,5% i 94%H2O różne rozmiary, roztwór do płukania ran o działaniu antybakteryjnym, płynny hydrożel, spray na bazie kaolinu ze srebrem koloidalnym – łącznie 6 pozycji w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
31
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
32
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 32 – Opatrunek siatkowy z powłoką srebra nanokrystalicznego - 50szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
33
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 33 - Opatrunek poliestrowy impregnowany solami srebra – 100szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
34
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 34 – Podłoże biodegradowalne dla menzymatycznych komórek macierzystych ludzkiego szpiku kostnego – 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
35
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 35 – Membrana dwuwarstwowa kolagenowa – 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
36
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 36 – Pierścienie do zespalania naczyń krwionośnych -12 opakowań.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
37
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 37 – Pałeczki do wymazów – 57 200zt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
38
|
Zalacznik nazwa |
38
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 38 – Pokrowce i serwety operacyjne – 13 poz. w zadaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
39
|
Zalacznik nazwa |
39
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 39 – Osłona na sondę USG – 22 opakowania.
|
| |