Dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Teatr Wielki - Opera Narodowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550915-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby profesjonalnych tancerek Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w łącznej liczbie 895 par.
2. Zakres dostawy obejmuje:
1) Pointy marki Freed lub równoważne – 574 pary.
2) Pointy marki Bloch lub równoważne – 98 par.
3) Pointy marki Sansha lub równoważne – 60 par.
4) Pointy marki Gaynor Minden lub równoważne – 163 pary.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy”. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11b4f3bf-caf2-4b35-9a5e-c174b1e1f95c
Biuletyn 550915-N-2020
Zamawiajacy nazwa Teatr Wielki - Opera Narodowa
Regon 01305502800000
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6920200
Zamawiajacy fax 022 8260423, 8265012, 6920202
Zamawiajacy email eczyczuk@teatrwielki.pl, zamowienia@teatrwielki.pl
Adres strony url www.teatrwielki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.teatrwielki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.teatrwielki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny określony w Rozdziale XV pkt 1 SIWZ Adres: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, Kancelaria Główna pokój A148
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Numer referencyjny ZP.260.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia baletowego typu pointy na potrzeby profesjonalnych tancerek Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w łącznej liczbie 895 par. 2. Zakres dostawy obejmuje: 1) Pointy marki Freed lub równoważne – 574 pary. 2) Pointy marki Bloch lub równoważne – 98 par. 3) Pointy marki Sansha lub równoważne – 60 par. 4) Pointy marki Gaynor Minden lub równoważne – 163 pary. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy”. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18810000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 13
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej po jednej dostawie obuwia baletowego typu pointy dla każdej z czterech marek: a) Freed lub równoważny w ilości co najmniej 280 par o wartości dostawy nie mniejszej niż 67.127,00 zł brutto; b) Bloch lub równoważny w ilości co najmniej 49 par o wartości dostawy nie mniejszej niż 10.196,00 zł brutto; c) Sansha lub równoważny w ilości co najmniej 30 par o wartości dostawy nie mniejszej niż 5.157,00 zł brutto; d) Gaynor Minden lub równoważny w ilości co najmniej 81 par o wartości dostawy nie mniejszej niż 35.540,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedna dostawa będzie obejmowała łącznie dwa, trzy lub wszystkie rodzaje point, pod warunkiem, że dla każdego rodzaju point zostanie spełniony wskazany dla niego warunek dotyczący ilości i wartości dostawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Posiadanie wiedzy i doświadczenia wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia o dokumentach, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, (według wzoru podanego w załączniku nr 6 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć opis techniczny oferowanych point wraz z ich zdjęciami, który będzie potwierdzał, że dostarczone pointy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 3 – 8 załącznika nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dokumenty, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w sekcji III.1.3) będzie polegał, zgodnie z przepisem art. 22a Ustawy, na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, będzie zobowiązany przedstawić, wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, a na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany, w odniesieniu do tych podmiotów, przedstawić dokumenty, o których mowa w sekcji III.4) potwierdzające, że podmioty te nie podlegają wykluczeniu, oraz udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa, wraz z ofertą Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3), w sposób określony w Rozdziale IX pkt 1A SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego każdy z wykonawców składa dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4) natomiast dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.1.3 każdy z nich składa w zakresie, w którym wykazuje spełnianie tych warunków. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wezwanie Zamawiającego, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony w terminie wskazanym powyżej w pkt 3. 5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzU z 2020 r. poz. 1076), o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3A SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich powinien przedstawić oświadczenie w zakresie w jakim jego dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, 2) w przypadku, gdy po jej podpisaniu zajdzie uzasadniona konieczność zmiany liczby poszczególnych rodzajów asortymentu wskazanych w umowie - dopuszcza się taką zmianę pod warunkiem, że: a) będzie ona dotyczyć tylko zmiany liczby wskazanych w umowie rodzajów asortymentu (liczby jednych kosztem liczby drugich), b) zmiana ta nie spowoduje zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy, c) zmiana ta nie będzie polegać na wprowadzaniu innych niż wymienione w SIWZ i umowie rodzajów asortymentu. 3) w przypadku, gdy w czasie trwania umowy nie zostanie wykorzystana cała kwota wynagrodzenia Wykonawcy, strony w drodze aneksu mogą przedłużyć termin obowiązywania umowy o okres do czasu wyczerpania wartości umowy, a ceny jednostkowe określone w załączniku do umowy nie ulegną zmianie.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Każdy dokument sporządzony w języku innym niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2) — dalej z RODO. Klauzula informacyjna wynikająca z przepisu art. 13 RODO została zamieszczona w Rozdziale XXIII SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówień jednostkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)