GuidZP400 |
37181d11-16d5-4cf3-9aa1-beb31ecfcc47
|
Biuletyn |
559338-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
|
Regon |
07214718700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
83
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33828 40 00,828 40 40,828 40,
|
Zamawiajacy fax |
338 151 630
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalpediatryczny.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalpediatryczny.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Pediatryczny, Sekretariat, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa łóżek OIOM wraz z materacem oraz defibrylatora z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku – Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”
|
Numer referencyjny |
ZP-D-26/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek OIOM wraz z materacem oraz defibrylatora z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku – Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”, realizowanego w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyki oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2, zadanie finansowane z dotacji celowej Województwa Śląskiego, z budżetu powiatu bielskiego i środków własnych Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części/pakiety. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych. Decydując się na część trzeba zrealizować ją w całości. Zamówienie obejmuje poniższe części:
1) Część I – Łóżko OIOM wraz z materacem – 2 szt.
2) Część II – Defibrylator z wyposażeniem – 1 szt.
Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
2) Dostarczony sprzęt medyczny powinien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego i zapewniać wymagany poziom usług medycznych, posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
3) Wykonawca zapewni dla oferowanego sprzętu pełny serwis gwarancyjny.
4) Wymagane są następujące minimalne okresy, liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego:
a) gwarancja na sprzęt medyczny – min. 24 miesiące;
b) realizacji zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji – max. 72 godziny na koszt gwaranta;
c) gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
Parametry technicznych sprzętu muszą być zgodne z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - oferta. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ oraz jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl w zakładce PRZETARG (profil nabywcy - http://www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php)
Opisane w dokumentacji postępowania przetargowego urządzenia, ich parametry i funkcjonalności są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki linowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga minimalny 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. W okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić wymagane przeglądy gwarancyjne bez dodatkowych opłat ponoszonych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2020-10-23T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Pediatryczny w Bielsku – Białej, z siedzibą 43 – 300 Bielsko – Biała, ul. Sobieskiego 83; 2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w szpitalu: tel. 33 828 40 40; e-mail: iod@szpitalpediatryczny.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-D-26/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp i przepisów archiwalnych Zamawiającego. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Dla Zamawiającego wystarczające będzie wykazanie, iż Wykonawca wykonał: a) dla CZĘŚCI I - dwie dostawy sprzętu medycznego obejmujące łóżka szpitalne w tym łóżka OIOM o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda, b) dla CZĘŚCI II - dwie dostawy sprzętu medycznego obejmujące defibrylator o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Dla Zamawiającego wystarczające będzie wykazanie, iż Wykonawca wykonał: a) dla CZĘŚCI I - dwie dostawy sprzętu medycznego obejmujące łóżka szpitalne w tym łóżka OIOM o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda, b) dla CZĘŚCI II - dwie dostawy sprzętu medycznego obejmujące defibrylator o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (zał. nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały określone w zał. nr 6 do SIWZ w paragrafie 9.
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem:
a) zmiany kodów towaru (numerów katalogowych), nazwy towaru, bez możliwości zmian cen jednostkowych podanych w ofercie, w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów albo poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla Zamawiającego,
b) obniżenia wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 1,
c) sytuacji przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany treści umowy, o których mowa w ust. 1 pkt. a są dopuszczalne pod warunkiem, że parametry nowego towaru spełniają wymagania określone w SIWZ.
3. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o zmianach wymienionych w ust. 1, wyszczególniając pozycje przedmiotu umowy objęte zmianą.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie przewidzianym w ust. 1 w formie aneksu może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Wszelkie zmiany umowy muszą być korzystne dla Zamawiającego i zgodne z interesem publicznym. Zmiany umowy nie mogą zwiększać wartości netto umowy określonej w § 2 ust. 1.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie zostaną ujawnione, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. Zamawiający informuje o zmianie definicji tajemnicy przedsiębiorstwa zawartej w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2018 r. poz. 1637): Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pol.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - ŁÓŻKO OIOM Z MATERACEM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. łóżek OIOM wraz z materacem dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku – Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”, realizowanego w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyki oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2, zadanie finansowane z dotacji celowej Województwa Śląskiego, z budżetu powiatu bielskiego i środków własnych Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części/pakiety. Decydując się na część trzeba zrealizować ją w całości.
Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
2) Dostarczony sprzęt medyczny powinien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego i zapewniać wymagany poziom usług medycznych, posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
3) Wykonawca zapewni dla oferowanego sprzętu pełny serwis gwarancyjny.
4) Wymagane są następujące minimalne okresy, liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego:
a) gwarancja na sprzęt medyczny – min. 24 miesiące,
b)realizacji zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji – max. 72 godziny na koszt gwaranta
c) gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
Parametry technicznych sprzętu muszą być zgodne z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - oferta. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ oraz jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl w zakładce PRZETARG (profil nabywcy - http://www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php)
Opisane w dokumentacji postępowania przetargowego urządzenia, ich parametry i funkcjonalności są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki linowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga minimalny 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. W okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić wymagane przeglądy gwarancyjne bez dodatkowych opłat ponoszonych przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - DEFIBRYLATOR Z WYPOSAŻENIEM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. defibrylatora z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, w ramach zadania p. n. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych i bezpieczeństwa pobytu pacjenta w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku – Białej poprzez doposażenie szpitala w sprzęt medyczny i dezynfekcyjny”, realizowanego w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyki oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2, zadanie finansowane z dotacji celowej Województwa Śląskiego, z budżetu powiatu bielskiego i środków własnych Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części/pakiety. Decydując się na część trzeba zrealizować ją w całości.
Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
2) Dostarczony sprzęt medyczny powinien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego i zapewniać wymagany poziom usług medycznych, posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
3) Wykonawca zapewni dla oferowanego sprzętu pełny serwis gwarancyjny.
4) Wymagane są następujące minimalne okresy, liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego:
a) gwarancja na sprzęt medyczny – min. 24 miesiące,
b)realizacji zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji – max. 72 godziny na koszt gwaranta
c) gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
Parametry technicznych sprzętu muszą być zgodne z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - oferta. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ oraz jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl w zakładce PRZETARG (profil nabywcy - http://www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php)
Opisane w dokumentacji postępowania przetargowego urządzenia, ich parametry i funkcjonalności są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki linowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga minimalny 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. W okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić wymagane przeglądy gwarancyjne bez dodatkowych opłat ponoszonych przez Zamawiającego.
|
| |