Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 214 000 euro na dostawę niesterylnego sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-24 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560267-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331981005, 229930007, 331241305, 331416240, 331416154, 331980004, 337120004, 337210000, 384120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niesterylnego sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. W treści załącznika nr 2a i załącznika nr 5 Umowy Zamawiający określił warunki bezwzględnie wymagane, które muszą zostać spełnione przez oferowany przedmiot zamówienia.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów.

3. Oferta dla swojej ważności w pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietu.

4. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczania ceny ofert (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.

5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6bd572b2-5864-4196-87e0-d49bda04b09e
Biuletyn 560267-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Regon 29540300000000
Zamawiajacy adres ulica Pabianicka
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
Zamawiajacy fax 42 6895409
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.lodz.pl
Adres strony url www.kopernik.lodz.pl
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kopernik.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopernik.lodz.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ul.Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 214 000 euro na dostawę niesterylnego sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer referencyjny EZ.28.62.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niesterylnego sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. W treści załącznika nr 2a i załącznika nr 5 Umowy Zamawiający określił warunki bezwzględnie wymagane, które muszą zostać spełnione przez oferowany przedmiot zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów. 3. Oferta dla swojej ważności w pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietu. 4. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczania ceny ofert (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33198100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc Nie dotyczy
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). 2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: A/ Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) oryginalne ulotki lub katalogi producenta w języku polskim potwierdzające wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2a do SIWZ. - Pakiety: 2,3,4, 5-poz.5, pakiety 6,8 • Pakiet nr 2 karty katalogowe z parametrami elektrod EKG • Pakiet nr 3 karta katalogowa dla kieliszków • Pakiet nr 4 karty katalogowe oferowanych asortymentów • Pakiet nr 5 poz.5 karta katalogowa - wieszak • Pakiet nr 6 - karta katalogowa oferowanego asortymentu • Pakiet nr 8 - karty katalogowe oferowanych asortymentów (termometry) b) Próbki w zakresie niezbędnym do oceny zgodności zaoferowanych artykułów z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2a do SIWZ – w następujących ilościach - Pakiety: 1,9 • Pakiet 1 po 1 próbce każdego z papierów • Pakiet 9 po 1 szt. próbki każdego prześcieradła
Inne dokumenty niewymienione FORMULARZ OFERTOWY i CENOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. C\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. D\ Wykaz próbek składanych do siedziby Szpitala do wyznaczonego dnia i godziny składania ofert: Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości: • Pakiet 5: poz.1,2,3 po 5 szt. próbek asortymentu, poz.4 - pokrywa - 1 szt. próbki • Pakiet 7 po 3 szt. próbek golarek medycznych jednorazowych Ocena pozacenowa zostanie dokonana w oparciu o przedstawione próbki. Punktem wyjścia dla oceny jakości całego pakietu będzie próba wzorcowa tj. próbka z wybranego pakietu. UWAGA: W przypadku nie dostarczenia próbki Wykonawca otrzyma - 0 pkt w danym pakiecie. Zamawiający zastrzega prawo niezwracania dostarczonych próbek. Próbki będą badane pod kątem dokonania oceny jakościowej. Próbki muszą być jednorazowe. Próbki należy dostarczać do Siedziby Zamawiającego - KANCELARIA SZPITALA, zaznaczając na opakowaniu dokładną nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i numer przetargu z napisem „PRÓBKI”. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych wzorów. Uwaga! Na opakowaniach próbek należy zaznaczyć, którego pakietu dotyczą. Próbki (wzory) jako element zużywalny nie podlegają zwrotowi Zamawiający informuje, że ww. wzory wyrobów (próbki) stanowią integralną treść oferty. W związku z tym, nie mają zastosowania przepisy dotyczące oświadczeń i dokumentów, o których mowa m.in. w § 13 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie przyznania punktacji pozacenowej próbka nie podlega uzupełnieniu
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy opis przewidywanych zmian zawiera załącznik nr 5
IV 4 4 data 2020-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Papier do EKG Schiller Cardiovit AT 2 rozmiar: 210 x 280 x 215 400 ryza 2 Papier do EKG Ascard A4 rozmiar: 112 x 25, średnica zewn. rolki z papierem - 45mm 6 000 rolka 3 Papier do EKG Ascard Mr GOLD rozmiar: 210 600 rolka 4 Papier do defibrylatora ZOLL 90x90x200 100 składka 5 Papier do defibrylatora LIFEPACK 100 mm 250 rolka 6 Papier do defibrylatora LIFEPACK 50 mm 70 rolka 7 papier do spirometru BTL-08 spiro Pro szer 110 - 112 mm (25m) 110 rolka 8 Papier video printer 110 mm x 21m 1 500 rolka 9 Papier do USG SONY UPP-110HG 110mmx18m (Oryginał) 200 rolka 10 Papier do defibrylatora Bene Heart D3 Mindray 24 rolka 11 Papier do uroflowmetru FLOMES PW23 szer 100x200, termiczny 20 rolka 12 Papier do EKG Ascord B5 (58x25) 70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a -formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 elektrody EKG dla dorosłych, na bazie gąbki PE, żelowane(żel stały), sensor Ag/AgCl, wymiar elektrody Ø50 mm 10 000 op. - 50 szt. 2 elektrody EKG dla dzieci na bazie gąbki PE, żelowane(żel stały), sensor Ag/AgCl, wymiar elektrody Ø30 mm 250 op. - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 2a - formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141624-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1. kieliszki jednorazowe do leków 6 000 op.= 75 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a-formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141615-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Łopatka laryngologiczna drewniana op=100 sztuk 1 000 op.= 100 szt. 2 Fartuchy foliowe jednorazowe bez rekawów 1000 op.= 100 szt. 3 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych i dzieci 150 op.= 100 szt. 4 Opaska uciskowa (staza) automatyczna 2 000 szt. 5 Szczoteczki chirurgiczne wielorazowe do mycia rąk i narzędzi z tworzywa odpornego na sterylizację 150 szt. 6 Kaczki plastikowe 200 szt. 7 Pojemniki do dobowej zbiórki moczu TULIPAN 2,5L 120 szt. 8 Podstawki plastikowe pod baseny jednorazowego użytku - Pod baseny płaskie 60 szt. 9 Nerki Szpitalne z tworzywa odpornego na sterylizację 90 szt. 10. staza jednorazowa ( op=25 szt) 2000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a - formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 kaczka jednorazowa męska poj.1000 ml z pulpy higienicznej biodegradowalnej 60 000 szt. 2 nerka jednorazowa z pulpy higienicznej biodegradowalnej 360 000 szt. 3 basen jednorazowy (płaski) poj 2 l z pulpy higienicznej biodegradowalnej 50 000 szt. 4 pokrywa jednorazowa do basenu (płaskiego) 1 000 szt. 5 Wieszaki do worków na mocz z plastiku - dwuwieszakowe 3 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2a - formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33712000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Osłonki medyczne pudrowane w folii aluminiowej 40 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 a - formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33721000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Golarki medyczne jednorazowe, pakowane indywidualnie, z pojedynczym ostrzem, o wymiarach ostrza: długość 1 cm, szer., 4,3 cm, głęb. 0,01 cm, z ostrzem, które można odłamać od rączki 15 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a - formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 termometr na podczerwień do mierzenia temperatury w sposób bezdotykowy zasilany bateriami AA 150 szt. 2 termometr medyczny do mierzenia tepmetarury pod pachą pacjenta, bezrtęciowy, wypełniony surogatem rtęci, przeciw alergiczny, bez baterii tworzyw sztucznych i substancji toksycznych 450 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w z załączniku nr 2a-formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Prześcieradło jednorazowe na rolce o szer. 50 cm (białe, dwu warstwowe, wykonane z celulozy) 15 000 rolka dł. 50m 2 Prześcieradło jednorazowe na rolce o szer. 60 cm (białe, dwu warstwowe, wykonane z celulozy) 5 000 rolka dł. 50m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a -formularz cenowy
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)