GuidZP400 |
6bd572b2-5864-4196-87e0-d49bda04b09e
|
Biuletyn |
560267-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
|
Regon |
29540300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pabianicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
|
Zamawiajacy fax |
42 6895409
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kopernik.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.kopernik.lodz.pl
|
Adres strony internetowej |
Nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kopernik.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kopernik.lodz.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie dotyczy
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie dotyczy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie dotyczy
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ul.Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 214 000 euro na dostawę niesterylnego sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
|
Numer referencyjny |
EZ.28.62.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niesterylnego sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. W treści załącznika nr 2a i załącznika nr 5 Umowy Zamawiający określił warunki bezwzględnie wymagane, które muszą zostać spełnione przez oferowany przedmiot zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów.
3. Oferta dla swojej ważności w pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietu.
4. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczania ceny ofert (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33198100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
Nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu:
oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
A/ Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) oryginalne ulotki lub katalogi producenta w języku polskim potwierdzające wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2a do SIWZ.
- Pakiety: 2,3,4, 5-poz.5, pakiety 6,8
• Pakiet nr 2 karty katalogowe z parametrami elektrod EKG
• Pakiet nr 3 karta katalogowa dla kieliszków
• Pakiet nr 4 karty katalogowe oferowanych asortymentów
• Pakiet nr 5 poz.5 karta katalogowa - wieszak
• Pakiet nr 6 - karta katalogowa oferowanego asortymentu
• Pakiet nr 8 - karty katalogowe oferowanych asortymentów (termometry)
b) Próbki w zakresie niezbędnym do oceny zgodności zaoferowanych artykułów z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2a do SIWZ – w następujących ilościach
- Pakiety: 1,9
• Pakiet 1 po 1 próbce każdego z papierów
• Pakiet 9 po 1 szt. próbki każdego prześcieradła
|
Inne dokumenty niewymienione |
FORMULARZ OFERTOWY i CENOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
C\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.
D\ Wykaz próbek składanych do siedziby Szpitala do wyznaczonego dnia i godziny składania ofert:
Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości:
• Pakiet 5:
poz.1,2,3 po 5 szt. próbek asortymentu,
poz.4 - pokrywa - 1 szt. próbki
• Pakiet 7 po 3 szt. próbek golarek medycznych jednorazowych
Ocena pozacenowa zostanie dokonana w oparciu o przedstawione próbki. Punktem wyjścia dla oceny jakości całego pakietu będzie próba wzorcowa tj. próbka z wybranego pakietu. UWAGA: W przypadku nie dostarczenia próbki Wykonawca otrzyma - 0 pkt w danym pakiecie.
Zamawiający zastrzega prawo niezwracania dostarczonych próbek. Próbki będą badane pod kątem dokonania oceny jakościowej. Próbki muszą być jednorazowe.
Próbki należy dostarczać do Siedziby Zamawiającego - KANCELARIA SZPITALA, zaznaczając na opakowaniu dokładną nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i numer przetargu z napisem „PRÓBKI”. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych wzorów.
Uwaga! Na opakowaniach próbek należy zaznaczyć, którego pakietu dotyczą.
Próbki (wzory) jako element zużywalny nie podlegają zwrotowi
Zamawiający informuje, że ww. wzory wyrobów (próbki) stanowią integralną treść oferty. W związku z tym, nie mają zastosowania przepisy dotyczące oświadczeń i dokumentów, o których mowa m.in. w § 13 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie przyznania punktacji pozacenowej próbka nie podlega uzupełnieniu
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowy opis przewidywanych zmian zawiera załącznik nr 5
|
IV 4 4 data |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Papier do EKG Schiller Cardiovit AT 2 rozmiar: 210 x 280 x 215 400 ryza
2 Papier do EKG Ascard A4 rozmiar: 112 x 25, średnica zewn. rolki z papierem - 45mm 6 000 rolka
3 Papier do EKG Ascard Mr GOLD rozmiar: 210 600 rolka
4 Papier do defibrylatora ZOLL 90x90x200 100 składka
5 Papier do defibrylatora LIFEPACK 100 mm 250 rolka
6 Papier do defibrylatora LIFEPACK 50 mm 70 rolka
7 papier do spirometru BTL-08 spiro Pro szer 110 - 112 mm (25m) 110 rolka
8 Papier video printer 110 mm x 21m 1 500 rolka
9 Papier do USG SONY UPP-110HG 110mmx18m (Oryginał) 200 rolka
10 Papier do defibrylatora Bene Heart D3 Mindray 24 rolka
11 Papier do uroflowmetru FLOMES PW23 szer 100x200, termiczny 20 rolka
12 Papier do EKG Ascord B5 (58x25) 70 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a -formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 elektrody EKG dla dorosłych, na bazie gąbki PE, żelowane(żel stały), sensor Ag/AgCl, wymiar elektrody Ø50 mm 10 000 op. - 50 szt.
2 elektrody EKG dla dzieci na bazie gąbki PE, żelowane(żel stały), sensor Ag/AgCl, wymiar elektrody Ø30 mm 250 op. - 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 2a - formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. kieliszki jednorazowe do leków 6 000 op.= 75 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a-formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141615-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Łopatka laryngologiczna drewniana op=100 sztuk 1 000 op.= 100 szt.
2 Fartuchy foliowe jednorazowe bez rekawów 1000 op.= 100 szt.
3 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych i dzieci 150 op.= 100 szt.
4 Opaska uciskowa (staza) automatyczna 2 000 szt.
5 Szczoteczki chirurgiczne wielorazowe do mycia rąk i narzędzi z tworzywa odpornego na sterylizację 150 szt.
6 Kaczki plastikowe 200 szt.
7 Pojemniki do dobowej zbiórki moczu TULIPAN 2,5L 120 szt.
8 Podstawki plastikowe pod baseny jednorazowego użytku - Pod baseny płaskie 60 szt.
9 Nerki Szpitalne z tworzywa odpornego na sterylizację 90 szt.
10. staza jednorazowa ( op=25 szt) 2000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a - formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 kaczka jednorazowa męska poj.1000 ml z pulpy higienicznej biodegradowalnej 60 000 szt.
2 nerka jednorazowa z pulpy higienicznej biodegradowalnej 360 000 szt.
3 basen jednorazowy (płaski) poj 2 l z pulpy higienicznej biodegradowalnej 50 000 szt.
4 pokrywa jednorazowa do basenu (płaskiego) 1 000 szt.
5 Wieszaki do worków na mocz z plastiku - dwuwieszakowe 3 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2a - formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33712000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Osłonki medyczne pudrowane w folii aluminiowej 40 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 a - formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33721000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Golarki medyczne jednorazowe, pakowane indywidualnie, z pojedynczym ostrzem, o wymiarach ostrza: długość 1 cm, szer., 4,3 cm, głęb. 0,01 cm, z ostrzem, które można odłamać od rączki 15 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a - formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38412000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 termometr na podczerwień do mierzenia temperatury w sposób bezdotykowy zasilany bateriami AA 150 szt.
2 termometr medyczny do mierzenia tepmetarury pod pachą pacjenta, bezrtęciowy, wypełniony surogatem rtęci, przeciw alergiczny, bez baterii tworzyw sztucznych i substancji toksycznych 450 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w z załączniku nr 2a-formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1 Prześcieradło jednorazowe na rolce o szer. 50 cm (białe, dwu warstwowe, wykonane z celulozy) 15 000 rolka dł. 50m
2 Prześcieradło jednorazowe na rolce o szer. 60 cm (białe, dwu warstwowe, wykonane z celulozy) 5 000 rolka dł. 50m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a -formularz cenowy
|
| |