Zakup wraz z sukcesywną dostawą produktów leczniczych/wyrobów medycznych

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim
Miejscowość Ożarów Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561637-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim :
Cz. A – Artykułów medycznych,
Cz. B – Środków ochrony osobistej,
Cz. C – Leków,
Cz. D – Urządzeń,
Cz. E – Środków do dezynfekcji zabiegowej,
Cz. F – Środków do dezynfekcji powierzchni,
Cz. G – Pojemników i worków na odpady medyczne

2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim :
a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki,
b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki,
c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów

3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych
Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy.

Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%).
Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie.
Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem.
W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20.

Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
- dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186)
- dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944)
- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211)

5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne.

6. Oferowane produkty muszą :
- spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ,
- posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy,
- być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta,
- być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich,
- być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem,
- nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego.

7. Wykonawca zobowiązany jest do:
- bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar,
- informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych.

8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności
(nie dotyczy części D – Urządzenia ).

10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące.

11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania.
(w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki )

12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 475a3391-866f-4a3f-a081-c7fae6d7f04e
Biuletyn 561637-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim
Regon 16263572000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Ożarów Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-850
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 722 10 38
Zamawiajacy fax 22 722 22 25
Zamawiajacy email gspzlo@op.pl
Adres strony url http://www.gspzlo-ozarow.pl/
Adres strony internetowej http://www.gspzlo-ozarow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy e-mail: administracja@gspzlo-ozarow.pl
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.gspzlo-ozarow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gspzlo-ozarow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Ożarowie Mazowieckim, ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą produktów leczniczych/wyrobów medycznych
Numer referencyjny GSPZLO.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. A – Artykułów medycznych, Cz. B – Środków ochrony osobistej, Cz. C – Leków, Cz. D – Urządzeń, Cz. E – Środków do dezynfekcji zabiegowej, Cz. F – Środków do dezynfekcji powierzchni, Cz. G – Pojemników i worków na odpady medyczne 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy (dotyczy części A - G) 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej dwa zamówienia, polegające na dostawie produktów leczniczych/ wyrobów medycznych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp *Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w pkt. 8.3.2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.2 lit a) lub zastępujący je dokument, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz.1126), Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2018.1993) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniającym rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2019.2447) c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej niniejsze oświadczenie może być złożone razem z ofertą. (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie minimum 2 zamówienia polegające na dostawie produktów leczniczych/wyrobów medycznych wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie Dowodami w przypadku zamówień na dostawy są: – referencje, – inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, – gdy z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. c) certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanych wyrobów medycznych, aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) Wypełnione zestawienie/a cenowe (cennik) wymaganych/oferowanych produktów leczniczych/wyrobów medycznych, dotyczących części A - G Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. e) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 roku (t.j. Dz.U.2020.944) oraz w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst A) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji zadania z pkt. 3.1 SIWZ: 1. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2. W przypadku gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia. 3. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi ( w szczególności koronawirus / COVID-19, etc. ) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania. 5. W przypadku niewyczerpania wartości umowy, określonej w § 7 ust. 4 umowy, w terminie na jaki umowa została zawarta, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji dostaw maksymalnie do 31.12.2021 roku. B) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, o ile zachodzą okoliczności wymienione w art. 144 ust.1 ustawy Pzp, w szczególności w następującym przypadku: - wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. C) Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku zmiany mającej wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a) - stawki podatku VAT może ulec zmianie o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, b) - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę może ulec zmianie o wartość równą dodatkowym kosztom, które Wykonawca poniesie; nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, c) - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może ulec zmianie o wartość równą dodatkowym kosztom, które Wykonawca poniesie; nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, d) - zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych może ulec zmianie o wartość równą dodatkowym kosztom, które Wykonawca poniesie; nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. D) Powyższe zmiany do umowy wprowadzone zostaną na podstawie aneksu do umowy. E) W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany związane z przedmiotem umowy, które nie wymagają zawierania pisemnego aneksu wyłącznie w przypadkach: a) zmiany urzędowych cen produktu farmaceutycznego w tym cen zbytu produktu farmaceutycznego stanowiących podstawę limitu w danej grupie limitowej, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, w granicach obniżenia lub podwyższenia cen. Nowa cena urzędowa obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa, a zmiana cen towarów wywołana tymi przepisami nie wymaga zawierania pisemnych aneksów do umowy, b) zmiany wartości refundacji leków, c) zmiany produktu farmaceutycznego, stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, d) objęcia produktu farmaceutycznego refundacją, powodującą zmianę dotychczasowej ceny tego produktu, e) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu farmaceutycznego/refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu w grupie limitowej,
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Wykonawca może wydzielić w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania – oznaczając np. klauzulą „POUFNE – Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2019.1010)”. Wypełniony formularz (druk) oferty nie może zostać zastrzeżony. ( art. 86 ust 4 ustawy Pzp ) 2.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.2019.1010), jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. (w uzasadnionym wypadku zastrzeżenie należy dołączyć do oferty ). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. (Art.8 ust.3 ustawy Pzp).
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Uwaga !!! 1. W związku z obecnie panującą sytuacją epidemiczną może zaistnieć sytuacja, że oferty mogą być składane na biuro podawcze poprzez ich wrzucenie do skrzynki urzędowej, umieszczonej obok głównego wejścia do Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim. 2. Otwarcie ofert będzie transmitowane na żywo on-line na stronie internetowej: https://ozarow-mazowiecki.pl/transmisja-z-otwarcia-ofert

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. A – Artykułów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. A – Artykułów medycznych, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. B – Środków ochrony osobistej,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. B – Środków ochrony osobistej, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. C – Leków,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. C – Leków, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zzakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. D – Urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. D – Urządzeń, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. E – Środków do dezynfekcji zabiegowej,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. E – Środków do dezynfekcji zabiegowej, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. F – Środków do dezynfekcji powierzchni,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. F – Środków do dezynfekcji powierzchni, 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. G – Pojemników i worków na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Dostawa będzie realizowana w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Dostawy towarów, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień w zależności od potrzeb. Realizacja dostaw częściowych powinna następować nie później niż w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej, maksymalnie w ciągu 8 godzin, realizacji dostaw interwencyjnych (od poniedziałku do piątku), o ile zaistnieje taka potrzeba.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego (GSPZLO) w Ożarowie Mazowieckim : Cz. G – Pojemników i worków na odpady medyczne 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia – budynki GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim : a. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, b. ul. Marii Konopnickiej 9, 05-850 Ożarów Mazowiecki, c. ul. Lipowa 28A, 05-860 Józefów 3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B, C, D, E, F, G zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu asortymentowym, który zawiera wymagane, podstawowe parametry materiałów medycznych Podane w w/w załączniku ilości dostaw są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (maksymalnie o 50%). Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający, odnosząc się do zapisu art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W przypadku gdyby w trakcie realizacji umowy okazało się, że zwiększy się zapotrzebowanie Zamawiającego na dostawy materiałów medycznych, nie uwzględnione w załączniku Nr 1 do SIWZ, zastrzega się możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie. Dostawa objęta prawem opcji może wynieść maksymalnie 50% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, pod niżej opisanym warunkiem. W przypadku wzrostu cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych na rynku (według cen hurtowych) tj. minimum o ponad 20%, w stosunku do cen produktów leczniczych/wyrobów medycznych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, wynagrodzenie Wykonawcy na jego pisemny, udokumentowany wniosek, może ulec zwiększeniu maksymalnie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni, tj. rok 2019/20. Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: - dla wyrobów medycznych zgodne z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U.2020.186) - dla wyrobów leczniczych zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944) - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016.211) 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozwolenie na hurtowy obrót produktami farmaceutycznymi ( zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego ), zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne. (t.j. Dz.U.2020.944). Dotyczy Wykonawców oferujących produkty farmaceutyczne. 6. Oferowane produkty muszą : - spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ, - posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski/UE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie Polski /UE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy, - być oznakowane przez producenta w taki sposób, że możliwa jest identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, - być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich, - być odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w czasie jego transportu do miejsca przeznaczenia, aby zapewnić kompletność i uchronić przed uszkodzeniem, - nie stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, - informowania na bieżąco Zamawiającego na własny koszt i ryzyko o czasowym wstrzymaniu lub wycofaniu z obrotu, albo zaprzestaniu produkcji produktów leczniczych/wyrobów medycznych oraz innych faktach mających istotne znaczenia dla ich użycia w zakresie świadczeń medycznych. 8. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 9. Okres przydatności materiałów medycznych do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez wskazany na produkcie okres ważności (nie dotyczy części D – Urządzenia ). 10. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostawy zawarte w części D – Urządzenia to 24 miesiące. 11. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. (w szczególności dotyczy części C zamówienia – Leki ) 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz wniesie dostarczony asortyment do pomieszczenia, we właściwym budynku z wymienionych w pkt. 2.3 SIWZ, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)