„Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Sali Koncertowej Powiatu Leżajskiego”

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Powiat Leżajsk
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561625-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 373000001, 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia:
Realizacja zadania polega na wyposażeniu Sali Koncertowej oraz zaplecza do prowadzenia działalności i edukacji kulturalnej Powiatu Leżajskiego poprzez:
Część nr 1:
zakup wyposażenia tj. m.in. instrumenty dla tworzonej orkiestry powiatowej m.in. flety, klarnet, saksofony, puzon, tuba, zestaw perkusyjny, zestaw kotłów symfonicznych, bębny, dzwonki orkiestrowe, bongosy, janczary, kastaniety, tamburyno,
Część nr 2:
zakup wyposażenia - aparatura nagłośnieniowa (m.in. kolumny głośnikowe, mikrofony, statywy, okablowanie) i oświetleniowa (sterownik do świateł).

Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu
i w ilościach określonych w SIWZ.
Zamawiający przy realizacji dostaw wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b88ed699-954c-432a-8f3d-705996050d45
Biuletyn 561625-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Leżajsk
Regon 69058646800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-17 2404500, 2404560
Zamawiajacy fax 0-17 2404509
Zamawiajacy email powiat@starostwo.leżajsk.pl
Adres strony url http://www.starostwo.lezajsk.pl/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk/proceedings
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk/proceedings
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Leżajsku, ul. M. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Sali Koncertowej Powiatu Leżajskiego”
Numer referencyjny ZP.272.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia: Realizacja zadania polega na wyposażeniu Sali Koncertowej oraz zaplecza do prowadzenia działalności i edukacji kulturalnej Powiatu Leżajskiego poprzez: Część nr 1: zakup wyposażenia tj. m.in. instrumenty dla tworzonej orkiestry powiatowej m.in. flety, klarnet, saksofony, puzon, tuba, zestaw perkusyjny, zestaw kotłów symfonicznych, bębny, dzwonki orkiestrowe, bongosy, janczary, kastaniety, tamburyno, Część nr 2: zakup wyposażenia - aparatura nagłośnieniowa (m.in. kolumny głośnikowe, mikrofony, statywy, okablowanie) i oświetleniowa (sterownik do świateł). Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. Zamawiający przy realizacji dostaw wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 37300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 75
Informacje na temat katalogow Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w maksymalnym terminie do 75 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia maksymalnego terminu wykonania zamówienia - minimalny termin wynosi 35 dni kalendarzowych. Zadeklarowanie przez Wykonawcę krótszego terminu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu wykonawca) Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 Rozdział II SIWZ, którego nie należy składać do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp – ww. oświadczenie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert”, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. 5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert:  Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - według proponowanego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 Rozdział II SIWZ; b) Wypełnioną i podpisaną Tabelę kosztów / zestawienie wyposażenia – według proponowanego wzoru stanowiącego Rozdział IV SIWZ, c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:  zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,  zmianę zakresu przedmiotu Umowy  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub  zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; b) wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; c) konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną (w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi, partnerami zaangażowanymi w realizację projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie) d) wystąpi niebezpieczeństwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; e) wystąpią opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, w szczególności kiedy wystąpienie siły wyższej ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy; f) wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; g) zaistnieje niemożność wykonywania przedmiotu umowy z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; h) wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); i) nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT (jeżeli nastąpi w trakcie realizacji zamówienia – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do zmiany stawki podatku). Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, dotyczącej terminu realizacji robót określonego w pkt 7 Instrukcji dla Wykonawców może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia ich wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku gdy nie były one następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w sposobie wykonania, zakresie, wynagrodzeniu terminie/terminach umownych. Protokół konieczności nie jest wymagany w przypadku podpisania aneksu do umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 6.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Instrumenty”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 75
Zalacznik krotki opis Realizacja zadania polega na wyposażeniu Sali Koncertowej oraz zaplecza do prowadzenia działalności i edukacji kulturalnej Powiatu Leżajskiego poprzez: zakup wyposażenia tj. m.in. instrumenty dla tworzonej orkiestry powiatowej m.in. flety, klarnet, saksofony, puzon, tuba, zestaw perkusyjny, zestaw kotłów symfonicznych, bębny, dzwonki orkiestrowe, bongosy, janczary, kastaniety, tamburyno. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. Zamawiający przy realizacji dostaw wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Nagłośnienie i oświetlenie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 75
Zalacznik krotki opis Realizacja zadania polega na wyposażeniu Sali Koncertowej oraz zaplecza do prowadzenia działalności i edukacji kulturalnej Powiatu Leżajskiego poprzez: zakup wyposażenia - aparatura nagłośnieniowa (m.in. kolumny głośnikowe, mikrofony, statywy, okablowanie) i oświetleniowa (sterownik do świateł). Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. Zamawiający przy realizacji dostaw wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)