GuidZP400 |
579ccb83-1bdb-41a1-b809-81b73797182a
|
Biuletyn |
561558-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2
|
Regon |
40514500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świętojańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 416 143
|
Zamawiajacy fax |
857 329 444
|
Zamawiajacy email |
zsz2@zsz2.bialystok.pl
|
Adres strony url |
zsz2.h2.pl/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.8.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok powierzyło prowadzenie postępowania dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego z siedzibą w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 1, kod 15-082
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zsz2.h2.pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę (odpowiednią dla danej części postępowania) należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego w Białymstoku przy ul. Świętojańskiej 1, kod 15-082, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 2018 poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych i warsztatów dla zawodu operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu "Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Białymstoku - Szkoła inteligentnych specjalizacji"
|
Numer referencyjny |
03/KNC/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
• Część I – Wyposażenie stanowiska wtryskiwania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; • Część II – Wyposażenie stanowiska wytłaczania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ; • Część III – Wyposażenie stanowiska termoformowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ; • Część IV – Wyposażenie stanowisk kontrolno-pomiarowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Części I – IV: do 30 dni od dnia podpisania umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy – zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia nw. oświadczeń i dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2019 poz. 1170).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdz. V pkt 4 SIWZ do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. V pkt 4 lit. a) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinien być wystawione zgodnie z pkt 2 oraz pkt 3. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy nastąpić może w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy zmiana jest nieistotna w rozumieniu przepisów dotyczących zamówień publicznych, w szczególności łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, przy czym kolejne zmiany umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy są niedopuszczalne; 2) w przypadku gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej") i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 5) jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do umowy z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, w tym równoważnego pod względem jakości. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania ww. okoliczności. Cena zamiennego przedmiotu nie może być wyższa niż ustalona w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie stanowiska wtryskiwania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do 30 dni od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część I – Wyposażenie stanowiska wtryskiwania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie stanowiska wytłaczania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do 30 dni od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część II – Wyposażenie stanowiska wytłaczania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie stanowiska termoformowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do 30 dni od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część III – Wyposażenie stanowiska termoformowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie stanowisk kontrolno-pomiarowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do 30 dni od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV – Wyposażenie stanowisk kontrolno-pomiarowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ
|
| |