1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania, pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego 3.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania”,
Zadanie 2: „Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego”,
3. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach.
4. Wymagania ogólne dotyczące realizacji zadania
4.1 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranej części zamówienia) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie.
4.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4.3 Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego narzędzia do nauki programowania (dotyczy - zadania nr 1 - Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania ) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne (np. szczegółowe opisy, katalogi, zdjęcia) wykazujące ich parametry. Wykaz narzędzi do nauki programowania Wykonawca przedkłada z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ.
4.4 Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
4.5 Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony.
4.6 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranej części zamówienia) do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Paderewskiego 3 w Czechowicach-Dziedzicach na własny koszt w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
4.7 Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz narzędzi do nauki programowania (zadanie nr 1)
- załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz pomocy edukacyjnych i wyposażenia dziecięcego ( zadanie nr 2)
- załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz narzędzi do nauki programowania – dane techniczne (zadanie nr 1)
- załącznik nr 8a do SIWZ – Projekt umowy do zadania 1
- załącznik nr 8b do SIWZ – Projekt umowy do zadania 2
Które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
ZADANIE NR 1:
Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ.
ZADANIE NR 2:
Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 6 do niniejszego SIWZ.
Uwaga !!!
Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. |
GuidZP400 |
62ce0658-d419-4403-9f19-be460eb6399f
|
Biuletyn |
562418-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna
|
Regon |
27058137000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czechowice-Dziedzice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-502
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 215 20 01
|
Zamawiajacy fax |
32 718 67 55
|
Zamawiajacy email |
mbp@mbp.czechowice-dziedzice.pl
|
Adres strony url |
www.mbp.czechowice-dziedzice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Upowszechniania Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.mbp.czechowice-dziedzice.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mbp.czechowice-dziedzice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokoj nr 1.10
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejska Biblioteka Publiczna w Czechowicach-Dziedzicach ul. Paderewskiego 3 43-502 Czechowice-Dziedzice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI DO NAUKI PROGRAMOWANIA, POMOCY EDUKACYJNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA DZIECIĘCEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W CZECHOWICACH-DZIEDZICACH PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: MBP-PW-48/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania, pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego 3.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania”,
Zadanie 2: „Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego”,
3. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach.
4. Wymagania ogólne dotyczące realizacji zadania
4.1 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranej części zamówienia) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie.
4.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4.3 Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego narzędzia do nauki programowania (dotyczy - zadania nr 1 - Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania ) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne (np. szczegółowe opisy, katalogi, zdjęcia) wykazujące ich parametry. Wykaz narzędzi do nauki programowania Wykonawca przedkłada z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ.
4.4 Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
4.5 Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony.
4.6 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranej części zamówienia) do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Paderewskiego 3 w Czechowicach-Dziedzicach na własny koszt w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
4.7 Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz narzędzi do nauki programowania (zadanie nr 1)
- załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz pomocy edukacyjnych i wyposażenia dziecięcego ( zadanie nr 2)
- załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz narzędzi do nauki programowania – dane techniczne (zadanie nr 1)
- załącznik nr 8a do SIWZ – Projekt umowy do zadania 1
- załącznik nr 8b do SIWZ – Projekt umowy do zadania 2
Które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
ZADANIE NR 1:
Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ.
ZADANIE NR 2:
Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 6 do niniejszego SIWZ.
Uwaga !!!
Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
ZADANIE 1
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
ZADANIE 2
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną zadanie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.
ZADANIE NR 1:
Dostawa narzędzi do nauki programowania lub dostawa narzędzi / pomocy edukacyjnych itp. o wartości min. 20 000 zł brutto
W przypadku, gdy wykazywane dostawy, są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu prac, należy podać w wykazie dostaw tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.
ZADANIE NR 2:
Dostawa pomocy edukacyjnych i/lub wyposażenia dziecięcego o wartości min. 10 000 zł brutto
W przypadku, gdy wykazywane dostawy, są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu prac, należy podać w wykazie dostaw tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero – jedynkową).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp:
2.1. zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.2. przedstawienia, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w SIWZ Dział VI pkt 3.1.
3. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ Dział VI pkt 3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
3.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1:
- lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Reguły określone w ppkt 2 stosuje się odpowiednio.
3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o grupie kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Potwierdzeniem braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp będzie również złożenie oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.
UWAGA:
Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1.1. w przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2. formularz cenowy – załącznik nr 1a, 1b do SIWZ dla każdej części zamówienia
1.3. wykaz narzędzi do nauki programowania (zadanie nr 1) - dane techniczne - załącznik nr 7 do SIWZ
1.4. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ;
1.5. obowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy);
1.6. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy);
1.7. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
ZADANIE nr 1: 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100).
ZADANIE nr 2: 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 a, b do SIWZ, w zależności od zadania na które Wykonawca składa ofertę.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 a, b do SIWZ,
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach ul. Niepodległości 32/34;
• administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu 32-2152001 Dorota Słowiok, e-mail: d.slowiok@mbp.czechowice-dziedzice.pl:
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i wynikającym z przepisów obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, osoby lub podmioty, którym na podstawie przepisów prawa przysługuje prawo do kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.);
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania”,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Określenie przedmiotu zamówienia.
1. „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania, pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego 3.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania”,
3. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach.
4. Wymagania ogólne dotyczące realizacji zadania
4.1 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranej części zamówienia) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie.
4.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4.3 Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego narzędzia do nauki programowania (dotyczy - zadania nr 1 - Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania ) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne (np. szczegółowe opisy, katalogi, zdjęcia) wykazujące ich parametry. Wykaz narzędzi do nauki programowania Wykonawca przedkłada z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ.
4.4 Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
4.5 Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony.
4.6 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranej części zamówienia) do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Paderewskiego 3 w Czechowicach-Dziedzicach na własny koszt w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
4.7 Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz narzędzi do nauki programowania (zadanie nr 1)
- załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz narzędzi do nauki programowania – dane techniczne (zadanie nr 1)
- załącznik nr 8a do SIWZ – Projekt umowy do zadania 1
Które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
ZADANIE NR 1:
Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ.
Uwaga !!!
Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: „Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego”,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Określenie przedmiotu zamówienia.
1. „Zakup i dostawa narzędzi do nauki programowania, pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego 3.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 2: „Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia dziecięcego”,
3. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach.
4. Wymagania ogólne dotyczące realizacji zadania
4.1 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranej części zamówienia) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie.
4.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4.3 Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
4.4 Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony.
4.5 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranej części zamówienia) do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Paderewskiego 3 w Czechowicach-Dziedzicach na własny koszt w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
4.6 Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz pomocy edukacyjnych i wyposażenia dziecięcego ( zadanie nr 2)
- załącznik nr 8b do SIWZ – Projekt umowy do zadania 2
Które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
ZADANIE NR 2:
Zakup i dostawa pomocy edukacyjnych
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek i wniesienie asortymentu szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 6 do niniejszego SIWZ.
Uwaga !!!
Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
|
| |