GuidZP400 |
98342a55-5022-457e-8ed4-b117c3aed1fc
|
Biuletyn |
562327-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Regon |
28901200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
213
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-556
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 734 24 77,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@usk.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.usk.wroc.pl
|
Adres strony internetowej |
www.usk.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu, 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr -1.15)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego, utensyliów szklanych i plastikowych na rok dla Laboratorium Analitycznego (oba obszary) i Apteki
|
Numer referencyjny |
DZP.242.212.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego, utensyliów szklanych i plastikowych na rok dla Laboratorium Analitycznego (oba obszary) i Apteki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV SIWZ.
Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 SIWZ;
3) wypełniony Formularze cenowe stanowiące Rozdział nr VI SIWZ
3.1) Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzoru zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek
3) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO
4) Dowód wniesienia wadium
2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 674,00 PLN przed upływem terminu składania ofert
Dla poszczególnych pakietów:
Nr pakietu Wysokość wadium w PLN
1 3 019,00
2 3 145,00
3 1 194,00
4 34,00
5 7,00
6 8,00
7 12,00
8 2,00
9 1,00
10 41,00
11 1,00
12 8,00
13 2,00
14 67,00
15 7,00
16 42,00
17 11,00
18 39,00
19 8,00
20 26,00
Razem 7 674,00
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.212.2020 na dostawę odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego, utensyliów szklanych i plastikowych na rok dla Laboratorium Analitycznego (oba obszary) i Apteki”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy (Rozdział IV SIWZ) i przewidziane w ustawie prawo zamówień (t.jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt do badań laboratoryjnych dla DDL
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki, szybkie testy, surowice dla DDL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przeciwciała i kolumienki domanualnej selekcji CD3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wymienne ostrza do noża do trymowania do pobierania wycinków histopatologicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szklane akcesoria laboratoryjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Cylindry miarowe szklane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kolby Szklane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lejki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pipety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Probówki szklane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szalki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zlewki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kominki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki- kominki Shandon
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Filtry lab.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kasety, pudełka, pojemniki do przechowywania preparatów i drobnego sprzętu lab.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kuwety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mieszadła apteczne : łopatki, łyżeczki, wiertła-mieszadło
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Moździerze i pistele
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Statywy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI SIWZ
|
| |