Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - III postępowanie

Data publikacji 2020-07-15
Data zakończenia 2020-07-24 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562236-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 16 pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b5135e4-0aa7-4bff-9cdf-8151e090d086
Biuletyn 562236-N-2020
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Regon 15158624700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 370 21 35
Zamawiajacy fax 34 370 21 35
Zamawiajacy email zp@zsm.czest.pl
Adres strony url www.zsm.czest.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zsm.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsm.czest.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pok. nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - III postępowanie
Numer referencyjny MSZ.ZP.3411/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 16 pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawą związaną z przedmiotem zamówienia tj. dostawy sprzętu jednorazowego użytku o wartości brutto nie niższej niż 382.400,00 PLN. w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż: - w Pakiecie nr 1 – 24.500,00 PLN - w Pakiecie nr 2 – 134.000,00 PLN - w Pakiecie nr 3 – 12.800,00 PLN - w Pakiecie nr 4 – 5.600,00 PLN - w Pakiecie nr 5 – 2.300,00 PLN - w Pakiecie nr 6 – 16.900,00 PLN - w Pakiecie nr 7 – 9.500,00 PLN - w Pakiecie nr 8 – 2.600,00 PLN - w Pakiecie nr 9 – 600,00 PLN - w Pakiecie nr 10 – 900,00 PLN - w Pakiecie nr 11– 8.800,00 PLN - w Pakiecie nr 12 – 30.800,00 PLN - w Pakiecie nr 13 – 1.300,00 PLN - w Pakiecie nr 14 – 72.000,00 PLN - w Pakiecie nr 15 – 33.600,00 PLN - w Pakiecie nr 16 – 26.200,00 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu 4Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 6 potwierdzającego, że: - oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w RP. - oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r., poz.175.) zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art.58 w/w ustawy. - materiały potwierdzające zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia w tym mogą to być: foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań opisanych przez Zamawiającego z zaznaczeniem, której pozycji dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze Załącznika nr 2 do SIWZ 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w zakresie przedstawionym w § 8 projektu umowy. 5Wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia sie od chwili ich otwarcia.
IV 4 4 data 2020-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic nitrylowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa prześcieradeł higienicznych, czepków chirurgicznych, jednorazowych fartuchów higienicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów infuzyjnych do pompy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakieyt nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa Pożywek Lowensteina - Jeusena. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów dla noworodka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych bezlateksowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa układów oddechowych, elektrod. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostaw testów . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu jednorazowego użytku różnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa klipsów tytanowych, drenów jednorazowych, igieł do znieczuleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa szczotek czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa masek z filtrem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa masek ochronnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pojemników na odpady medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)