Dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Żorach przy ul. Pszczyńskiej 81.

Data publikacji 2020-07-15
Data zakończenia 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Żory
Miejscowość Żory
Województwo śląskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560164-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Żorach przy ul. Pszczyńskiej 81. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Część 2 - Dostawa i montaż sprzętu AGD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wyposażenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 428e833c-3d58-4fc2-bb38-d9a640f151cf
Biuletyn 560164-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Żory
Regon 27625554200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Żory
Zamawiajacy kod pocztowy 44-240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 348 245
Zamawiajacy fax 324 348 248
Zamawiajacy email umzory@um.zory.pl
Adres strony url http://bip.zory.pl/?c=7074
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zory.pl/?c=7074
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zory.pl/?c=7074
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Żorach przy ul. Pszczyńskiej 81.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Żorach przy ul. Pszczyńskiej 81. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. Część 2 - Dostawa i montaż sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wyposażenia.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-14T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-09-28T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od 14.09.2020 r. do 28.09.2020 r. - termin wymagany.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w przypadku ubiegania się o realizację części 1 w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przypadku ubiegania się o realizację części 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowy o wykonanie zamówienia zostaną zawarte stosownie do przedstawionych istotnych ich warunków, zawartych w projektach umów, stanowiących zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp. oraz w przypadku: Przyczyna/okoliczności: Niezakończenie robót budowanych związanych z budową wyposażanego budynku szkoły przed 14.09.2020 r. (brak możliwości dostawy i montażu przedmiotu zamówienia). Skutek-zmiana w umowie/aneks: Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania zamówienia o tyle dni o ile przesunął się termin zakończenia robót budowlanych związanych z budową wyposażanego budynku szkoły liczony od 14.09.2020 r. do dnia w którym nastąpi możliwość rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu zamówienia).
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 A. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. B. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert w zakresie części 1 i 2: w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: (n : b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie: a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) 60 - wskaźnik stały, w kryterium 2 „okres gwarancji na przedmiot zamówienia” ocena punktowa przedstawia się następująco: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesięcy - 40 punktów. W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-14T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe A. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. B. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert w zakresie części 1: w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: (n : b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie: a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) 60 - wskaźnik stały, w kryterium 2 „okres gwarancji na przedmiot zamówienia” ocena punktowa przedstawia się następująco: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesięcy - 40 punktów. W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Żorach przy ul. Pszczyńskiej 81. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wyposażenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-14T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe A. Zgodnie z punktem III. 3) ogłoszenia „Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji” Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, ponieważ Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu. B. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert w zakresie części 2: w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: (n : b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie: a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) 60 - wskaźnik stały, w kryterium 2 „okres gwarancji na przedmiot zamówienia” ocena punktowa przedstawia się następująco: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej od 12 do 23 miesięcy - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesięcy - 40 punktów. W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Żorach przy ul. Pszczyńskiej 81. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wyposażenia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)