GuidZP400 |
51b48798-9a0b-4eda-b3aa-871b19c2b78d
|
Biuletyn |
563858-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
50653482000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siemiatycze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856 552 825
|
Zamawiajacy fax |
856 552 825
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
|
Adres strony url |
www.spzozsiemiatycze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozsiemiatycze.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozsiemiatycze.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza aby oferty były dostarczone pocztą tradycyjna; kurierem; bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze z dopiskiem budynek Pogotowia I piętro sekcja zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH II”
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ ZP/09/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentu Jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedstawionym w załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 11 pakietów. – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 %
5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020r .poz.186 z późn. zm)
6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.poz.499 z późn. zm.).
7. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
8. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym (Załącznik nr 2).
9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
12. Zamawiający przewiduje możliwość użycia prawa opcji w zakresie pakietu nr 11 co do ilości zakupionego asortymentu. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tj Dz.U. 2019, poz. 1843 ze zm) Przewidywana ilość wynosi 30% zamówienia podstawowego liczonego od ilości szt. Asortymentu przewidzianego załącznikiem nr 2 do SIWZ pakiet nr 11. Szczegółowe unormowania zawiera § 12 wzoru przyszłej umowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę asortymentu jednorazowego użytku dla placówki zdrowotnej o łącznej wartości brutto pakietów nie mniejszej niż 38 540,00 zł W podziale na pakiety na kwotę brutto nie mniejszą niż
1. 2370,00 zł
2. 4460,00 zł
3. 70,00 zł
4. 14000,00 zł
5. 470,00 zł
6. 240,00 zł
7. 16000,00 zł
8. 190,00 zł
9. 740,00 zł
10. 160,00 zł
11. 51600,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4.4. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W celu wykazania doświadczenia na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może dokonać sumowania min. kwot pakietów określonych w Rozdziale V pkt 2 c. Wykonawca jest zobligowany do wymienienia których pakietów dotyczy sumowane doświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5.1. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje użytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyborów, z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Opisy zawarte w materiałach informacyjnych musza być przedstawione w języku polskim (jeżeli w języku obcym – to wymagane jest tłumaczenie na język polski: nie wymaga się tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego). Wymaga się, aby treść tych materiałów potwierdzała spełnienie przez oferowane towary wymagań postawionych przez Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów
5.2. Zamawiający zastrzega możliwość żądania próbek – dotyczy wszystkich pakietów.
Próbki są wymagane w celu sprawdzenia przez Zamawiającego, czy zaoferowane wyroby w złożonej przez Wykonawcę ofercie przetargowej, do przedmiotowego postepowania, spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. Porównując próbki z treścią formularza asortymentowo ilościowego zał. nr 2. Każda próbka powinna być oznaczona nr pakietu oraz pozycji, której dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład treści oświadczenia - Zał. nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy (załącznik nr 3)
2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
A. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych:
1) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy, także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość Towaru;
2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
3) w zakresie terminów wykonania Umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta Towarów w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowy z zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia jej zawarcia;
4) w zakresie limitów ilościowych zamawianych Towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 1 do umowy, poprzez ich odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie, bez zwiększenia wartości brutto Umowy, w przypadku wskazania potrzeby takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że wyraża niniejszym zgodę na taką zmianę;
5) w zakresie asortymentu Towarów, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych Towarów, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w Umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru i cenie nie wyższej niż zastępowana pozycja Towaru;
6) w zakresie parametrów bądź innych cech charakterystycznych Towaru, w tym zmianę numeru katalogowego lub nazwy własnej, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do Towaru albo wystąpi przejściowy brak Towaru, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru i cenie jednostkowej nie wyższej cena Towaru;
7) w zakresie, w jakim zmiana Umowy będzie konieczna z uwagi na usunięcie bezpośredniej lub pośredniej niezgodności lub kolizji pomiędzy Umową a SIWZ albo innymi dokumentami określonymi w § 13 ust. 1 przyszalej umowy;
8) w zakresie cen jednostkowych poszczególnych Towarów w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do Umowy.
9) zmiana nazwy własnej przedmiotu zamówienia – zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
10) zmiana terminów ważności – zmiana ta może być związana z koniecznością przyśpieszenia dostawy, przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania;
11) zmiana warunków i terminów dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) – zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu;
12) zmiany warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia;
13) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy.
14) w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
4. Zmiany określone w ust. A nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Wprowadzenie zmian określonych w ust. A na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez Wykonawcę konieczności i dopuszczalności zmiany. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych informacji, analiz lub badań na okoliczność wykazania, że spełnione zostały warunki zmiany Umowy określone w ust. 1; wykazanie zajścia okoliczności uprawniających Strony do zmiany Umowy nie zobowiązuje Zamawiającego do wyrażenia zgody na zmianę Umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
2) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkującą niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
3) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących „siłą wyższą”, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmitu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmitu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |