GuidZP400 |
839a19ca-c5bb-4faf-b8cd-e8c29be168f7
|
Biuletyn |
563771-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Adres strony url |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem platformy zakupowej https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie, Aleja Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 – Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków czystości do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/37/ŚRODKI CZYSTOŚCI/2020/BZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki formalno-prawne oraz wymagania stawiane Wykonawcom zostały szczegółowo wskazane i opisane w SIWZ i jego załącznikach.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich wykonuje, minimum 1 (jedną) główną dostawę – dla IV części zamówienia, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania, podmiotu, na rzecz której została wykonana oraz załączeniem dowodów, określających czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane. Wartość rodzaju dostawy (czyli dla części IV), o której mowa powyżej nie może być niższa niż 80 000 PLN brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – to w takiej sytuacji jest zobowiązany do złożenia odpowiedniego oświadczenia w sprawie, z zastrzeżeniem równoczesnego opisu, pozwalającego na bezsprzeczne stwierdzenie przez Zamawiającego o jej należytej realizacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI składa:
1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenia Wykonawcy, że posiada wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi w tym z Ustawą o substancjach i preparatach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2018 r. poz. 143) oraz zobowiązuje się je dostarczyć Zamawiającemu na jego wezwanie, na każdym etapie realizacji umowy;
b)materiałów informacyjnych (kart charakterystyki, katalogów, specyfikacji, informacji od producenta – w języku polskim), potwierdzających, że oferowane produkty są zgodne
z opisem przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem iż Zamawiający ma prawo do odstąpienia żądania przedłożenia przedmiotowych materiałów, w przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia jest mu znany, a tym samym zbędnym jest jego weryfikacja na poziomie dowodowym,
c)oświadczenia, że przedmiot zamówienia posiada certyfikat Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań w zakresie Części IV ( poz. 4, 5, 6, i 9),
d)wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał w postaci elektronicznej podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub dokument w formie papierowej) do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców lub dokument w formie papierowej, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy zostały zawarte i określone w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 2.1 do SIWZ, (formularz asortymentowo-cenowy), Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 2.2 do SIWZ, (formularz asortymentowo-cenowy), Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki do maszynowego utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 2.3 do SIWZ, (formularz asortymentowo-cenowy), Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Worki na odpady komunalne i zakaźne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 2.4 do SIWZ, (formularz asortymentowo-cenowe), Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowa myjka nasączona środkiem myjącym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 2.5 do SIWZ, (formularz asortymentowo-cenowy), Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt pomocniczy do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w Załączniku nr 2.6 do SIWZ, (formularz asortymentowo-cenowy), Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
|
| |