Modernizacja architektury sieciowej i serwerowej – zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla zapewnienia działalności instytucji w warunkach zagrożenia stanu epidemicznego.

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-30 00:00:00
Instytucja Międzynarodowe Centrum Kultury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563869-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie (dalej MCK) pod adresem 31-008 Kraków, Rynek Główny 25. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia to:
- UTM firewall
- Macierz dyskowa
- Serwer+ licencje systemowe
- Oprogramowanie MS Office
- Zestaw urządzeń do konferencji zdalnych
- Zestaw do zdalnego udostępniania zasobów bibliotecznych
Dokładny opis oraz specyfikacja towarów stanowiących poszczególne elementy zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją producenta/wykonawcy, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
3. Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy.
4. Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane, ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego).
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty np. opis techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia, katalog lub karty katalogowe producenta/ów czy też inne dokumenty pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
6. Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem (gdzie wymagane) i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81846d9d-211d-4786-99e5-39676b8f5228
Biuletyn 563869-N-2020
Zamawiajacy nazwa Międzynarodowe Centrum Kultury
Regon 35001525200000
Zamawiajacy adres ulica Rynek Główny
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4242811
Zamawiajacy fax 12 4217844
Zamawiajacy email r.blachut@mck.krakow.pl
Adres strony url www.mck.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mck.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mck.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-008 Kraków, Rynek Główny 25
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja architektury sieciowej i serwerowej – zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla zapewnienia działalności instytucji w warunkach zagrożenia stanu epidemicznego.
Numer referencyjny ZP/P/002/BA/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie (dalej MCK) pod adresem 31-008 Kraków, Rynek Główny 25. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia to: - UTM firewall - Macierz dyskowa - Serwer+ licencje systemowe - Oprogramowanie MS Office - Zestaw urządzeń do konferencji zdalnych - Zestaw do zdalnego udostępniania zasobów bibliotecznych Dokładny opis oraz specyfikacja towarów stanowiących poszczególne elementy zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad (fizycznych i prawnych) oraz objęty gwarancją producenta/wykonawcy, przeznaczony na teren UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Urządzenia muszą być wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed terminem dostawy. 4. Zamawiający nie dopuszcza oferowania urządzeń o statusie refurbish oraz takich, które były fizycznie eksploatowane, ale zostały uprzednio zakupione dla potrzeb realizacji innego projektu (t.j. zgodnie z polityką licencyjną producenta zostały zarejestrowane na innego Użytkownika Końcowego). 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty np. opis techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia, katalog lub karty katalogowe producenta/ów czy też inne dokumenty pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 6. Dostawa obejmuje: dostarczenie sprzętu z jego wniesieniem (gdzie wymagane) i podpisanie protokołu odbioru ilościowego – całość realizacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał 2 dostawy na sprzęt informatyczny. Każda z tych dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu wykonanych dostaw w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, w tym okresie – co najmniej 2 dostaw sprzętu informatycznego. Podstawą świadczenia tych dostaw mają być umowy o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania dostawy i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy z powodu zmiany ceny brutto oraz wysokości naliczanego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku Vat (cena netto nie ulega zmianie)– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia i zostanie to wykazane przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)