Dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Gdyni w ramach projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie"

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-08-03 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564274-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w ramach projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego
w Gdyni - budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, wyprodukowane najpóźniej w roku poprzedzającym rok dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 464820de-7074-4d3e-8155-7e12cc3a2ce0
Biuletyn 564274-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdyni
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url https://bip.um.gdynia.pl/
Adres strony internetowej https://bip.um.gdynia.pl/profil-nabywcy-2,6437/plan-postepowan-o-udzielenie-zamowien-publicznych-w-2020-roku,546469
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.um.gdynia.pl/dostawy,6432
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.um.gdynia.pl/dostawy,6432
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 81-382 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Gdyni w ramach projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie"
Numer referencyjny EZP 83/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w ramach projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, wyprodukowane najpóźniej w roku poprzedzającym rok dostawy.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie do 70 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatny nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
Inne dokumenty niewymienione Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się, oprócz przypadków wskazanych w Ustawie PZP, zmianę istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w okolicznościach jak poniżej: 1) zmiana harmonogramu realizacji, terminów płatności lub sposobu realizacji Umowy w sytuacji obiektywnych trudności dotyczących realizacji zamówienia, działania siły wyższej, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w dostawie przez osoby trzecie do Wykonawcy (bądź braku na rynku, czego nie można było przewidzieć)urządzeń/części/podzespołów/elementów koniecznych dla wykonania Umowy, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem Umowy, powodujących konieczność ich skoordynowania), w przypadku wystąpienia przesłanek do zmiany Umowy wynikających z Ustawy PZP lub niżej wymienionych punktach niniejszego ustępu, gdy ich realizacja wymaga dokonania zmian, opisanych w niniejszym punkcie – zmiana terminów następuje o czas trwania przeszkody, a w przypadku gdy czas zmiany terminu/sposobu nie może być w ten sposób określony, przyjmuje się metodę, która jak najtrafniej określi czas konieczny do usunięcia skutków okoliczności będących przesłanką do zmiany określonej w niniejszym punkcie lub wdrożenia ustaleń wynikających z innych zmian do Umowy, 2) zmiany sposobu realizacji wymagań Zamawiającego w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są lepsze pod względem technologicznym lub gwarantują lepszą funkcjonalność, 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, niepowodujących zmiany Przedmiotu Umowy, 4) powstała możliwość/konieczność zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu, w tym w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem że sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu sprzętu i nie spowoduje podwyższenia ceny, 5) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 6) zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny), 7) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację Umowy w przypadkach uniemożliwiających im pełnienie wyznaczonych funkcji (np. przypadki losowe, rozwiązanie stosunku pracy z pracodawcą).
IV 4 4 data 2020-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy oraz formularz cenowy. 2 Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2.2. dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 2.3. Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.

Criterion

Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)