GuidZP400 |
97597fcb-101b-47e5-89b8-18f6240762f0
|
Biuletyn |
563954-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Warszawy
|
Regon |
16387044000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Starego Miasta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28/46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-272
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 596 67 11, 22 2774427
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
jadwiga.turlej@muzeumwarszawy.pl, klaudia.sosnowka@muzeumwarszawy.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://muzeumwarszawy.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Warszawy Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz instalacja w serwerowni sieciowej pamięci masowej (Macierz), na bieżące potrzeby przechowywania i zabezpieczenia danych
|
Numer referencyjny |
MW/ZP/13/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz instalacja w serwerowni sieciowej pamięci masowej (Macierz), na bieżące potrzeby przechowywania i zabezpieczenia danych.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy nieregenerowany, kompletny oraz musi posiadać niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przez artykuł fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich dostarczeniem Zamawiającemu, wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia. Kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
3. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać obowiązujące wymagania, określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych i być potwierdzone kopiami odpowiednich dokumentów lub oświadczeniem dostawcy a także być oznaczone znakiem CE. Odpowiednie dokumenty powinny być dostarczone razem z ofertą. Ponadto, urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji.
4. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta oferowanych urządzeń.
5. Wraz ze sprzętem musi zostać dostarczone odpowiednie oprogramowanie systemowe. Dostarczone oprogramowanie musi posiadać minimum 3 letnie wsparcie techniczne producenta lub dostawcy. Producent lub dostawca systemu operacyjnego musi oferować wsparcie techniczne wraz z dostępem do poprawek, łatek bezpieczeństwa oraz bazy wiedzy.
6. Wymagana jest instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem w lokalizacji Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wymagana jest podłączenie i konfiguracja przełączników Cisco do których zostanie podłączone urządzenie zgodnie z wytycznymi zamawiającego.
7. Wymagane jest przeszkolenie minimum 3 administratorów rozwiązania w wymiarze minimum dwóch dni po 8 godzin dziennie.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 (trzy) dostawy polegające na dostawie serwerów i / lub macierzy o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda.
Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców.
b) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie inżyniera posiadającego aktualny certyfikat technologiczny producenta macierzy oferowanej Zamawiającemu. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza certyfikatu handlowego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
1. Wykaz co najmniej trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie polegające na dostawie serwerów i / lub macierzy o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde zamówienie (umowa), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Wykaz osób - co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie inżyniera posiadającego aktualny certyfikat technologiczny producenta macierzy oferowanej Zamawiającemu, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu technologicznego producenta macierzy oferowanej Zamawiającemu osoby wskazanej do realizacji zamówienia. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą wykształcenie i uprawnienia nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty.
2. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o: a) braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. dowód wniesienia wadium.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
8. Wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
10. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu technologicznego producenta macierzy oferowanej Zamawiającemu osoby wskazanej do realizacji zamówienia. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą wykształcenie i uprawnienia nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
11. Kopie odpowiednich dokumentów lub oświadczenie wykonawcy, że wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać obowiązujące wymagania, określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych a także być oznaczone znakiem CE.
12. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm. ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium
1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.
2. Kwota wymaganego wadium wynosi 1500,00 zł.
3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
7. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z wyłączeniem wadium wniesionego w pieniądzu, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Warszawy; złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp.
8. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego.
9. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Muzeum Warszawy, tj.: Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem tytułu „WADIUM: Postępowanie numer MW/ZP/13/PN/2020”.
10. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert).
11. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
12. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy dołączyć do oferty.
13. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania Umowy z powodu:
a) wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.), czasowo uniemożliwiającej wykonanie umowy przez Wykonawcę;
b) zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających zastosowanie do Umowy.
2. Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy, w związku z uzyskaniem zgody instytucji współfinansujących przedmiot zamówienia na zmianę terminu realizacji. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany z poszanowaniem terminów wskazanych przez instytucję współfinansującą.
3. Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie Umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę, pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansującej przedmiot zamówienia. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4. Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca Dostawy, wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych u Zamawiającego.
5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|