GuidZP400 |
e59593ab-b034-4270-8a14-b0976be4a98d
|
Biuletyn |
557547-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa: preparat do płukania ran; kompresy oczne; zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej ran; preparat do dezynfekcji; pierścień napinający torebkę soczewki ”
|
Numer referencyjny |
60/PNP/SW/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa: preparat do płukania ran; kompresy oczne; zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej ran; preparat do dezynfekcji; pierścień napinający torebkę soczewki ”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na
podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia
w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ; 2. Karty katalogowe
(prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia
(pozycja z numerami katalogowymi); 3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności
zaoferowanych produktów określonych w załączniku 1 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych
do oferty dokumentów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z inny wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1. gdy, nastąpi
zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje
przedmiotu umowy. 2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 3.
obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4. nie wykorzystania
asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym
mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące 5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży
przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, 6. zmiany: – numeru katalogowego
produktu lub – nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub – sposobu konfekcjonowania
lub – liczby opakowań lub – parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia
produktu 7. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 8. zmiany numeru konta
bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku
przekształceń, przejęć, itp.) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej,
wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej
umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami
niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w
formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
preparat do płukania ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
preparat do płukania ran w ilości i asortymencie
określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy oczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy oczne w ilości i asortymencie
określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej ran kompatybilny z urządzeniami firmy Smith&Nephew
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej ran kompatybilny z urządzeniami firmy Smith&Nephew w ilości i asortymencie
określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
– preparat do dezynfekcji aparatury Dialog po wykonanej hemodializie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
preparat do dezynfekcji aparatury Dialog po wykonanej hemodializie w ilości i asortymencie
określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pierścień napinający torebkę soczewki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pierścień napinający torebkę soczewki w ilości i asortymencie
określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |