Usługa digitalizacji kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ w ramach projektu „Integracja i mobilizacja danych o różnorodności biotycznej Eukaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO) /umowa nr POPC.02.03.01-00-0081/19-00/

Data publikacji 2020-07-24
Data zakończenia 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562863-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723121006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie usługi digitalizacji łącznie 16 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/, w ramach projektu „Integracja i mobilizacja danych o różnorodności biotycznej Eukaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO) /umowa nr POPC.02.03.01-00-0081/19-00/.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zasadami jego realizacji zawiera załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78295c4f-e99b-41b2-9727-f4079e63f0e9
Biuletyn 562863-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Integracja i mobilizacja danych o różnorodności biotycznej Eukaryota w zasobach polskich instytucji naukowych" (IMBIO) /umowa nr POPC.02.03.01-00-0081/19-00/
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa digitalizacji kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ w ramach projektu „Integracja i mobilizacja danych o różnorodności biotycznej Eukaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO) /umowa nr POPC.02.03.01-00-0081/19-00/
Numer referencyjny 80.272.185.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez tego samego wykonawcę na nie więcej niż dwie części przedmiotu zamówienia oraz udzielenia zamówienia temu samemu wykonawcy na realizację nie więcej niż dwóch części przedmiotu zamówienia.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Max. 2 części przedmiotu zamówienia.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie usługi digitalizacji łącznie 16 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/, w ramach projektu „Integracja i mobilizacja danych o różnorodności biotycznej Eukaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO) /umowa nr POPC.02.03.01-00-0081/19-00/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zasadami jego realizacji zawiera załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 52000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow PKT 4) SIWZ: 1. Zamówienie będzie realizowane od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020 r., od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-18:00, tj. z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu art. 1 i art. 1a ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t. j. Dz. U. 2015 poz. 90 ze zm.), na podstawie ustalonego z wybranym wykonawcą harmonogramu prac. 2. Szczegółowe uregulowania prawne w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia zawiera stanowiący załącznik do SIWZ wzór umowy. 3. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PKT 5) SIWZ: 3. Zdolność techniczna – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 4. Zdolność zawodowa – 4.1 o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykaże, iż dedykuje do realizacji usług osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wiedzę niezbędną do zakresu powierzanych im czynności, czyli: 4.1.1 posiadające podstawową znajomość geografii, w tym w szczególności kodowania i zapisywania współrzędnych geograficznych i 4.1.2 posiadające umiejętność obsługi przynajmniej jednego programu bazodanowego lub mogącego spełniać warunki takiego programu, na przykład Excel lub Access lub bardziej zaawansowanego i 4.1.3 osoby, które ukończyły co najmniej kurs z zakresu „Technik entomologicznych” lub posiadają doświadczenie w pracy na muzealnych zbiorach entomologicznych. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen PKT 7) SIWZ: 7.4 Dokumenty i oświadczenia aktualne na dzień złożenia, które wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni – dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. 7.4.1 Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione PKT 7) SIWZ: 7.1 Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 7.1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 7.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 7.1.1 powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. 7.1.4 W celu potwierdzenia spełnienia warunku podmiotowego udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1 SIWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty Wykaz osób, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. 7.2 Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. Wykonawca, polegający na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając – wraz z ofertą – pisemne (tj. w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego zobowiązanie dotyczy oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane. 7.3 Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu wykonawców biorących udział w postępowaniu i złożonych ofert. 7.3.1 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, składane w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego – po otwarciu ofert – wykaz wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody wskazujące na to, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. PKT 11)3 SIWZ: 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień SIWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, w tym wraz z Wykazem osób, potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1 SIWZ; 3.2 szczegółową kalkulację cenową, sporządzoną przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt 13) SIWZ i jej załączników; 3.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 3.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami załączonego do SIWZ wzoru umowy, a w szczególności zgodnie z treścią par. 12, tj: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny: 1.1 bez konieczności sporządzania pisemnego aneksu – w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osób upoważnionych do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia, w tym również osób realizujących usługę) – z przyczyn losowych zdrowotnych lub innych wskazanych przez Strony, przy czym zmiana osoby dedykowanej do realizacji umowy wskazanej w ofercie przez Wykonawcę, na etapie realizacji zamówienia, wymaga spełnienia łącznie następujących warunków: - Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w formie pisemnej (w oryginale, faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) – co do zasady na 7 dni przed terminem rozpoczęcia usługi – prośbę o zmianę osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu umowy, popartą stosownym uzasadnieniem /konkretna przyczyna zmiany uprawdopodobniona odpowiednimi dokumentami np. z przyczyn losowych, zdrowotnych itp/ i - wskazany przez Wykonawcę zastępca musi posiadać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wiedzę zgodne z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i - Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej, uprzedniej zgody na zmianę osoby dedykowanej do realizacji usług. W szczególności w przypadkach innych aniżeli losowe oraz w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do kwalifikacji zawodowych, doświadczenia lub wiedzy proponowanego przez Wykonawcę zastępcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wyrażenia zgody na zmianę a Wykonawca w terminie 1 (jednego) dnia od przekazania odmowy przedkłada Zamawiającemu propozycję nowej kandydatury, z uwzględnieniem opisanych powyżej wytycznych; 1.2 na podstawie pisemnego aneksu – w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia – ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku środków przeznaczonych na realizację zamówienia (np. cofnięcie/wstrzymanie wynikające z decyzji organów władzy publicznej); w przypadku kluczowych zmian w harmonogramie projektu mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji projektu oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą w rozumieniu §9. O zmianie terminu Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem; 1.3 na podstawie pisemnego aneksu – w przypadku konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia spowodowanej dostosowaniem zakresu świadczonej usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego dla osiągniecia celu projektu – polegającej na odpowiednio zmniejszeniu albo zwiększeniu o maksymalne 10% zakresu udzielonego zamówienia; 1.4 na podstawie pisemnego aneksu – w przypadku zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – w szczególności ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego. 2. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym Wykonawcą umowy wysokość maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie z dniem zawarcia aneksu, nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie usługi digitalizacji 2 000 okazów kolekcji Lepidoptera /prace techniczne/ - zgodnie z treścią załącznika A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)