GuidZP400 |
5ee8007e-67bc-4438-a248-8de252661ca9
|
Biuletyn |
565377-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Milejewo
|
Regon |
17074768400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Elbląska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Milejewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-316
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 231 22 84, 55 231 22 82
|
Zamawiajacy fax |
55 236 38 36
|
Zamawiajacy email |
krzysztof.szumala@milejewo.gmina.pl, aneta.witkowska@milejewo.gmina.pl
|
Adres strony url |
www.milejewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
milejewo-ug.bip-wm.pl, www.milejewo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
milejewo-ug.bip-wm.pl, www.milejewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Milejewo, ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup niezbędnej infrastruktury IT
|
Numer referencyjny |
ZP.271.14.IU.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup niezbędnej infrastruktury IT.
2. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
1) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 5 szt.
2) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego obejmujące dostawę, instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dwie dostawy wymagane przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-4.
Szczegółowe informacje zostały opisane w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym przez Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę, tj. opis dotyczący charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 Formularza ofertowego, umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, zawierający również nazwę producenta i modelu oraz numer katalogowy (jeśli posiada) dla każdego z zaoferowanych sprzętów informatycznych, odnoszący się do wymagań określonych w SOPZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ).
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.
5. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy dopuszczalne są w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy. 2. Warunki realizacji umowy oraz istotne dla Stron postanowienia umowy zostały zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Natalia Brydzińska e-mail: natalia.brydzinska@milejewo.gmina.pl
Aneta Witkowska e-mail: aneta.witkowska@milejewo.gmina.pl
Zamawiający nie udziela telefonicznie informacji dotyczących treści SIWZ.
|