Dostawa sprzętu multimedialnego i fotograficznego dla Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2020-07-24
Data zakończenia 2020-08-03 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Mikrofony i głośniki,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565876-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 386500006, 323400008, 323512000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ A – Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych CPV: 38650000-6
CZĘŚĆ B - Dostawa sprzętu i akcesoriów techniki scenicznej CPV: 32340000-8
CZĘŚĆ C – Dostawa telebimu LED CPV: 32351200-0
3.Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, kompletny, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach 6.1, 6.2, 6.3, do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a78788a1-917b-4820-a054-f398a18dc9c7
Biuletyn 565876-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400,
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.edu.pl,
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk , Dział Zamówień Publicznych , skrzydło B Gmachu Głównego PG, pokój nr 213
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu multimedialnego i fotograficznego dla Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP/163/055/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: CZĘŚĆ A – Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych CPV: 38650000-6 CZĘŚĆ B - Dostawa sprzętu i akcesoriów techniki scenicznej CPV: 32340000-8 CZĘŚĆ C – Dostawa telebimu LED CPV: 32351200-0 3.Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, kompletny, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach 6.1, 6.2, 6.3, do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 232011,33
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda: A) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów, w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu potwierdzającego że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w częściach A, B i D, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, dokumentacji technicznej : Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów sprzętu, karty produktu albo karty katalogowe produktu. Dokumentacja musi potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów wyspecyfikowanych w załączniku nr 6.1, 6.2, 6.3 do Siwz w kolumnie nr 2 . Specyfikacje techniczne lub inne dokumenty ponadto muszą zawierać nazwę producenta zaoferowanego sprzętu oraz model lub typ lub numer katalogowy lub inne dane identyfikujące produkt u producenta, oraz wskazywać pozycję formularza rzeczowo-cenowego której dotyczą
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (oświadczenie Wykonawca sporządza samodzielnie). W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).Zobowiązanie Wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: Zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest: a) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności i zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, b) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) zmiany wysokości ceny określonej w § 3 ust. 1 Umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług, Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, -zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.
IV 4 4 data 2020-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 3.08.2020 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny – skrzydło B – II piętro , pokój nr 210

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57293,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12139,43
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu i akcesoriów techniki scenicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32351200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 162578,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa telebimu LED
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)