Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.

Data publikacji 2020-07-27
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566748-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a622c4f7-224b-49df-a6be-ed9462b0d4ac
Biuletyn 566748-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać na piśmie (forma papierowa).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznaczonej zgodnie z pkt. 4.9 i 4.10 Rozdziału I SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.
Numer referencyjny BIT/3021-47/20/JK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument powinien być wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał: 1) wzoru kalendarza planszowego – w części A postępowania; 2) wzoru kalendarza trójdzielnego – w części B postępowania; 3) wzoru kalendarza biurkowego – w części C postępowania; 4) wzoru kalendarza książkowego – w części D postępowania. Wzory kalendarzy są próbkami kalendarzy będącymi przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ. 2. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ; 2) wzory kalendarzy (próbek): a) kalendarza planszowego – w części A postępowania; opis próbki (wymagane parametry): - format min. A3, - objętość min 12 kart, - druk min. 4+0 (CMYK), papier kreda matowa 200 – 250 g, - oprawa: spirala po krótszym boku, b) kalendarza trójdzielnego – w części B postępowania; opis próbki (wymagane parametry):Nie - trzy kalendaria u góry komplet kart zaczynający się od miesiąca poprzedzającego, u dołu komplet kart zaczynający się od miesiąca następnego, - druk główki: min. 4+0 (CMYK), folia matowa lub błyszcząca, - główka oklejana z efektem wypukłości, - listwa foliowa ze znacznikiem, c) kalendarza biurkowego stojącego (składanego) – w części C postępowania; opis próbki (wymagane parametry): - format po rozłożeniu min. A 4, - trzy ścianki z tektury, dwie z nich połączone rowkiem okleiny, trzecia połączona spiralą (łącznie z kalendarium), spirala, po dłuższym boku, u góry kalendarza, - druk oklejki i wyklejki oraz druk kalendarium od 2 kolorów do 4 kolorów, - do podstawy przyklejone bloczki lub zakładki indeksujące, d) kalendarza książkowego w okleinie wymaganej przez Zamawiającego lub równoważnej albo wzór kalendarza książkowego w dowolnej okleinie wraz z próbką okleiny wymaganej przez Zamawiającego lub równoważnej (próbka okleiny w formacie nie mniejszym niż A6) – w części D postępowania; opis próbki (wymagane parametry): - format bloku 168 x 240 mm (± 10 mm), - druk 2+2, szary – standard i burgund – standard, - arkusze szyte nićmi, - papier satynowany biały 90 g. Wzory, o których mowa w pkt a – d, są próbkami, podlegającymi ocenie w kryterium oceny ofert „Jakość”, odpowiednio w części A, B, C i D postępowania. Próbki będą stanowiły wzory, posiadające cechy (parametry) kalendarzy, będących przedmiotem dostawy. Próbki powinny potwierdzać również, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane w Rozdziale II (możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia). Próbki muszą zawierać informację zamieszczoną na kalendarzu lub przedłożoną w formie oświadczenia, w której Wykonawca potwierdzi, że wykonał załączony do oferty kalendarz (próbkę). 3) pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 1 Rozdziału III SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami (dotyczy części D postępowania)- szczegółowe Informacje w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część A - kalendarze planszowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kalendarze planszowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B - kalendarze trójdzielne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-06T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kalendarze trójdzielne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C - kalendarze biurkowe stojące (składane)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-06T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kalendarze biurkowe stojące (składane)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część D - kalendarze książkowe i kieszonkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-09T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami (dotyczy części D postępowania), w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które odbędzie się w dniu 04.08.2020 r. w godzinach 9.00 - 11.00 w sali konferencyjnej Biura Inwestycyjno – Technicznego Kancelarii Sejmu, przy ul. Ludnej 4 A w Warszawie. Podczas spotkania Zamawiający przedstawi wzór okleiny do kalendarza książkowego i kieszonkowego. Ze względów organizacyjnych Wykonawcy powinni przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 03.08.2020 r. do godz. 15.00 listę osób, które będą brały udział w tym spotkaniu, zawierającą: imię, nazwisko (na adres mailowy Zmawiającego: biuro-zam@sejm.gov.pl).
Zalacznik krotki opis Kalendarze książkowe i kieszonkowe
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)