GuidZP400 |
a622c4f7-224b-49df-a6be-ed9462b0d4ac
|
Biuletyn |
566748-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
Regon |
00110334000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać na piśmie (forma papierowa).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznaczonej zgodnie z pkt. 4.9 i 4.10 Rozdziału I SIWZ.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.
|
Numer referencyjny |
BIT/3021-47/20/JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa kalendarzy (planszowych, trójdzielnych, biurkowych stojących, książkowych, kieszonkowych) na rok 2021.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokument powinien być wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał:
1) wzoru kalendarza planszowego – w części A postępowania;
2) wzoru kalendarza trójdzielnego – w części B postępowania;
3) wzoru kalendarza biurkowego – w części C postępowania;
4) wzoru kalendarza książkowego – w części D postępowania.
Wzory kalendarzy są próbkami kalendarzy będącymi przedmiotem zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ.
2. Do oferty należy załączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ;
2) wzory kalendarzy (próbek):
a) kalendarza planszowego – w części A postępowania;
opis próbki (wymagane parametry):
- format min. A3,
- objętość min 12 kart,
- druk min. 4+0 (CMYK), papier kreda matowa 200 – 250 g,
- oprawa: spirala po krótszym boku,
b) kalendarza trójdzielnego – w części B postępowania;
opis próbki (wymagane parametry):Nie
- trzy kalendaria u góry komplet kart zaczynający się od miesiąca poprzedzającego, u dołu komplet kart zaczynający się od miesiąca następnego,
- druk główki: min. 4+0 (CMYK), folia matowa lub błyszcząca,
- główka oklejana z efektem wypukłości,
- listwa foliowa ze znacznikiem,
c) kalendarza biurkowego stojącego (składanego) – w części C postępowania;
opis próbki (wymagane parametry):
- format po rozłożeniu min. A 4,
- trzy ścianki z tektury, dwie z nich połączone rowkiem okleiny, trzecia połączona spiralą (łącznie z kalendarium), spirala, po dłuższym boku, u góry kalendarza,
- druk oklejki i wyklejki oraz druk kalendarium od 2 kolorów do 4 kolorów,
- do podstawy przyklejone bloczki lub zakładki indeksujące,
d) kalendarza książkowego w okleinie wymaganej przez Zamawiającego lub równoważnej albo wzór kalendarza książkowego w dowolnej okleinie wraz z próbką okleiny wymaganej przez Zamawiającego lub równoważnej (próbka okleiny w formacie nie mniejszym niż A6) – w części D postępowania;
opis próbki (wymagane parametry):
- format bloku 168 x 240 mm (± 10 mm),
- druk 2+2, szary – standard i burgund – standard,
- arkusze szyte nićmi,
- papier satynowany biały 90 g.
Wzory, o których mowa w pkt a – d, są próbkami, podlegającymi ocenie w kryterium oceny ofert „Jakość”, odpowiednio w części A, B, C i D postępowania. Próbki będą stanowiły wzory, posiadające cechy (parametry) kalendarzy, będących przedmiotem dostawy. Próbki powinny potwierdzać również, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane w Rozdziale II (możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia).
Próbki muszą zawierać informację zamieszczoną na kalendarzu lub przedłożoną w formie oświadczenia, w której Wykonawca potwierdzi, że wykonał załączony do oferty kalendarz (próbkę).
3) pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej;
5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 1 Rozdziału III SIWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami (dotyczy części D postępowania)- szczegółowe Informacje w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część A - kalendarze planszowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarze planszowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B - kalendarze trójdzielne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-06T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarze trójdzielne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C - kalendarze biurkowe stojące (składane)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-06T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarze biurkowe stojące (składane)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D - kalendarze książkowe i kieszonkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-09T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami (dotyczy części D postępowania), w trybie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które odbędzie się w dniu 04.08.2020 r. w godzinach 9.00 - 11.00 w sali konferencyjnej Biura Inwestycyjno – Technicznego Kancelarii Sejmu, przy ul. Ludnej 4 A w Warszawie. Podczas spotkania Zamawiający przedstawi wzór okleiny do kalendarza książkowego i kieszonkowego.
Ze względów organizacyjnych Wykonawcy powinni przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 03.08.2020 r. do godz. 15.00 listę osób, które będą brały udział w tym spotkaniu, zawierającą: imię, nazwisko (na adres mailowy Zmawiającego: biuro-zam@sejm.gov.pl).
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarze książkowe i kieszonkowe
|
| |