Dostawa wraz z wymianą osprzętu i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10

Data publikacji 2020-07-27
Data zakończenia 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566846-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- wymiana istniejącego osprzętu i urządzeń na nowe tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. bez wymiany okablowania instalacji z zastrzeżeniem gdy wymiana w/w elementów systemu wymaga zmiany okablowania,
- wykonanie zgodnej z przepisami prawa, Polskimi Normami, z zasadami projektowania i wiedzą techniczną dokumentacji projektowej wykonawczej i dokumentacji projektowej powykonawczej w zakresie niezbędnym do zrealizowania prac, umożliwiającej wykonanie zamierzonych prac, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
- powiązanie systemu SAP z systemami biorącymi udział w procesie zabezpieczenia pożarowego obiektu i ewakuacji ludzi
- wykonanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia towarzyszących prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie do stanu pierwotnego elementów konstrukcyjnych w tym powierzchni i płyt sufitowych oraz ścian zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zabezpieczenie urządzeń i innego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przed zabrudzeniem,
- przeprowadzenia prób instalacji i szkoleń pracowników Sądu,
- osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zwanej dalej OPZ stanowiącej wymagania Zamawiającego,
- zapewnienie dostępności części w trybie serwisowym przez min 10 lat od wycofania z oferty sprzedaży.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5a61330-a455-402a-b065-a990289ad513
Biuletyn 566846-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie
Regon 35677493500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowicka
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 292 210
Zamawiajacy fax 124 292 224
Zamawiajacy email biuro@krakow.wsa.gov.pl
Adres strony url bip.krakow.wsa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.krakow.wsa.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z wymianą osprzętu i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10
Numer referencyjny Adm.VI-281/4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: - wymiana istniejącego osprzętu i urządzeń na nowe tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. bez wymiany okablowania instalacji z zastrzeżeniem gdy wymiana w/w elementów systemu wymaga zmiany okablowania, - wykonanie zgodnej z przepisami prawa, Polskimi Normami, z zasadami projektowania i wiedzą techniczną dokumentacji projektowej wykonawczej i dokumentacji projektowej powykonawczej w zakresie niezbędnym do zrealizowania prac, umożliwiającej wykonanie zamierzonych prac, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; - powiązanie systemu SAP z systemami biorącymi udział w procesie zabezpieczenia pożarowego obiektu i ewakuacji ludzi - wykonanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia towarzyszących prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie do stanu pierwotnego elementów konstrukcyjnych w tym powierzchni i płyt sufitowych oraz ścian zgodnie z obowiązującymi przepisami - zabezpieczenie urządzeń i innego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przed zabrudzeniem, - przeprowadzenia prób instalacji i szkoleń pracowników Sądu, - osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zwanej dalej OPZ stanowiącej wymagania Zamawiającego, - zapewnienie dostępności części w trybie serwisowym przez min 10 lat od wycofania z oferty sprzedaży.
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają doświadczenie w realizacji prac w zakresie dostawy i montażu systemów sygnalizacji pożaru, w tym wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu – co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawy z montażem systemu sygnalizacji pożaru) i wartością co najmniej 100.000,- złotych brutto każda, 2)dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: min. 1 specjalistą ds. systemów instalacji ppoż., który posiada uprawnienia i wiedzę w zakresie projektowania technicznego i wykonawstwa instalacji zabezpieczającej ppoż. Osoba ta musi się wykazać doświadczeniem w opracowaniu technicznym instalacji ppoż. z automatycznym powiadomieniem straży pożarnej lub innego uprawnionego podmiotu o zagrożeniu pożarowym lub pożarze oraz dostaw z montażem opracowania technicznego instalacji ppoż. (wartość opracowania z dostawą i montażem wynosiła minimum 100 000 zł.) i posiadać stosowny dokument świadczący o przeszkoleniu przez producenta proponowanego systemu sygnalizacji alarmu pożaru.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ, 2. dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wg treści załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie BIP informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
IV 4 14 1. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysokości 10 % ceny ofertowej. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w jednej z poniższych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy. 3. Termin ważności zabezpieczenia złożonego w formie innej niż pieniężna nie może upłynąć przed wygaśnięciem zobowiązania, którego należyte wykonanie zabezpiecza Wykonawca z zastrzeżeniem art. 150 ust. 7 ustawy 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku NBP O/Kraków nr rachunku 93 1010 1270 0030 9813 9120 2000 5. W przypadku zabezpieczeń składanych w formie pieniężnej, Zamawiający zwróci 70% wartości złożonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w granicach wyznaczonych w art. 144 ustawy Pzp. w przypadku, wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: 1) zmiana terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zaistniały w trakcie realizacji prac takich jak; a) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji zamówienia w trakcie realizacji prac, b) w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej; c) w przypadku wystąpienia problemów technicznych, wynikających z realizacji prac w użytkowanym obiekcie, leżących po stronie Zamawiającego, a uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia – termin może zostać przedłużony o czas niezbędny do usunięcia problemów technicznych na uzasadniony wniosek wykonawcy, d) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wywołująca konieczność zmiany sposobu i terminu jego realizacji – termin realizacji może zostać przedłużony o czas niezbędny do zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, 2) w przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy, 3) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT powodująca zwiększenie albo obniżenie kosztów wykonania umowy. W tym przypadku cena netto zawartej umowy pozostanie bez zmian, 4) wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że; a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy przy zachowaniu parametrów określonych w dokumentacji; b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia) przy zachowaniu parametrów określonych w dokumentacji; c) posiadać będą parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępności na rynku materiału lub urządzenia oferowanego przy zachowaniu parametrów określonych w dokumentacji. 2. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny wniosek Stron umowy, który winien zawierać opis zmian wraz z uzasadnieniem. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)