GuidZP400 |
e5a61330-a455-402a-b065-a990289ad513
|
Biuletyn |
566846-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie
|
Regon |
35677493500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-511
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 292 210
|
Zamawiajacy fax |
124 292 224
|
Zamawiajacy email |
biuro@krakow.wsa.gov.pl
|
Adres strony url |
bip.krakow.wsa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.krakow.wsa.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z wymianą osprzętu i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10
|
Numer referencyjny |
Adm.VI-281/4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
- wymiana istniejącego osprzętu i urządzeń na nowe tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. bez wymiany okablowania instalacji z zastrzeżeniem gdy wymiana w/w elementów systemu wymaga zmiany okablowania,
- wykonanie zgodnej z przepisami prawa, Polskimi Normami, z zasadami projektowania i wiedzą techniczną dokumentacji projektowej wykonawczej i dokumentacji projektowej powykonawczej w zakresie niezbędnym do zrealizowania prac, umożliwiającej wykonanie zamierzonych prac, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
- powiązanie systemu SAP z systemami biorącymi udział w procesie zabezpieczenia pożarowego obiektu i ewakuacji ludzi
- wykonanie niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia towarzyszących prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie do stanu pierwotnego elementów konstrukcyjnych w tym powierzchni i płyt sufitowych oraz ścian zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zabezpieczenie urządzeń i innego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przed zabrudzeniem,
- przeprowadzenia prób instalacji i szkoleń pracowników Sądu,
- osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zwanej dalej OPZ stanowiącej wymagania Zamawiającego,
- zapewnienie dostępności części w trybie serwisowym przez min 10 lat od wycofania z oferty sprzedaży.
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają doświadczenie w realizacji prac w zakresie dostawy i montażu systemów sygnalizacji pożaru, w tym wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu – co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawy z montażem systemu sygnalizacji pożaru) i wartością co najmniej 100.000,- złotych brutto każda, 2)dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: min. 1 specjalistą ds. systemów instalacji ppoż., który posiada uprawnienia i wiedzę w zakresie projektowania technicznego i wykonawstwa instalacji zabezpieczającej ppoż. Osoba ta musi się wykazać doświadczeniem w opracowaniu technicznym instalacji ppoż. z automatycznym powiadomieniem straży pożarnej lub innego uprawnionego podmiotu o zagrożeniu pożarowym lub pożarze oraz dostaw z montażem opracowania technicznego instalacji ppoż. (wartość opracowania z dostawą i montażem wynosiła minimum 100 000 zł.) i posiadać stosowny dokument świadczący o przeszkoleniu przez producenta proponowanego systemu sygnalizacji alarmu pożaru.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ,
2. dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wg treści załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie BIP informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
|
IV 4 14 |
1. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysokości 10 % ceny ofertowej. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w jednej z poniższych form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy.
3. Termin ważności zabezpieczenia złożonego w formie innej niż pieniężna nie może upłynąć przed wygaśnięciem zobowiązania, którego należyte wykonanie zabezpiecza Wykonawca z zastrzeżeniem art. 150 ust. 7 ustawy
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku NBP O/Kraków nr rachunku 93 1010 1270 0030 9813 9120 2000
5. W przypadku zabezpieczeń składanych w formie pieniężnej, Zamawiający zwróci 70% wartości złożonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w granicach wyznaczonych w art. 144 ustawy Pzp. w przypadku, wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:
1) zmiana terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zaistniały w trakcie realizacji prac takich jak;
a) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji zamówienia w trakcie realizacji prac,
b) w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej;
c) w przypadku wystąpienia problemów technicznych, wynikających z realizacji prac w użytkowanym obiekcie, leżących po stronie Zamawiającego, a uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, będących przedmiotem zamówienia – termin może zostać przedłużony o czas niezbędny do usunięcia problemów technicznych na uzasadniony wniosek wykonawcy,
d) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wywołująca konieczność zmiany sposobu i terminu jego realizacji – termin realizacji może zostać przedłużony o czas niezbędny do zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy,
2) w przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy,
3) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT powodująca zwiększenie albo obniżenie kosztów wykonania umowy. W tym przypadku cena netto zawartej umowy pozostanie bez zmian,
4) wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że;
a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy przy zachowaniu parametrów określonych w dokumentacji;
b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia) przy zachowaniu parametrów określonych w dokumentacji;
c) posiadać będą parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępności na rynku materiału lub urządzenia oferowanego przy zachowaniu parametrów określonych w dokumentacji.
2. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny wniosek Stron umowy, który winien zawierać opis zmian wraz z uzasadnieniem.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|