GuidZP400 |
bb4fe43f-bbcd-4a1e-9d85-88856a9233c6
|
Biuletyn |
566659-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
Regon |
41105199900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościan
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-000
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
655 120 855
|
Zamawiajacy fax |
655 120 707
|
Zamawiajacy email |
zp.spzozkoscian@post.pl
|
Adres strony url |
http://szpital.koscian.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.koscian.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Kościanie, ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa narzędzi i sprzętu endoskopowego
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.EPII.23.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa artykułów, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do niniejszej specyfikacji „Formularzu cenowym"
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
brak wymagań szczegółowych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak wymagań szczegółowych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
brak wymagań szczegółowych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opisem oferowanych wyrobów (np. kartami katalogowymi) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu;
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części; zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, sposobu wykonania dostawy, usługi lub robót budowlanych (np. w przypadku braku dostępu do określonej technologii, sprzętu lub materiałów dopuszczalna będzie realizacja przedmiotu zamówienia z zastosowaniem innych technologii, sprzętu lub materiałów); zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
w szczególności powyższe dotyczy następujących przypadków:
a) Zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego lub danych teleadresowych stron umowy. Aneks sporządzony zostanie niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności i wprowadzał będzie nowe dane do umowy.
b) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów.
c) Zmian cen urzędowych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów.
d) Zmiany cen przedmiotu umowy, jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiana ta następuje na podstawie aneksu zaproponowanego przez Wykonawcę.
e) W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego określonego zakresu przedmiotu umowy, dopuszczalne będzie wydłużenie czasu trwania umowy przy zachowaniu jej wartości. Aneks zawarty będzie nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania niniejszej umowy i wydłużać może okres jej obowiązywania nie dłużej niż o 3 miesiące.
f) „Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku konieczności realizacji dodatkowych dostaw, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stanie się to niezbędne dla Zamawiającego z uwagi na konieczność zachowania ciągłości leczenia, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa narzędzi i sprzętu endoskopowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa narzędzi i sprzętu endoskopowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa narzędzi i sprzętu endoskopowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa narzędzi i sprzętu endoskopowego
|
| |