Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych oraz wyposażenia na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Data publikacji 2020-07-27
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566545-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 331821000, 331260009, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych oraz wyposażenia na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety):
Pakiet 1 Spektrofotometr do pomiaru stężenia DNA, RNA i białek – 1 szt.; Pakiet 2 Wirówka z chłodzeniem z wyposażeniem – 1 szt.; Pakiet 3 Defibrylator – 1 szt.; Pakiet 4 Destylator wody – 1 szt.; Pakiet 5 Wytrząsarka – 1 szt.; Pakiet 6 Skaner stomatologiczny z oprogramowaniem – 1 zestaw; Pakiet 7 Taborety i krzesła laboratoryjne – łącznie 36 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących dla Pakietów 1-6 odpowiednio Załączniki nr 2.1–2.6 do SIWZ oraz w zakresie Pakietu 7 w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik 2.7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4451b1b6-8a38-4420-832a-f6bae287057a
Biuletyn 566545-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 00028891700000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wum.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://wum.ezamawiajacy.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w postaci papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych oraz wyposażenia na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
Numer referencyjny AEZ/S-064/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych oraz wyposażenia na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Pakiet 1 Spektrofotometr do pomiaru stężenia DNA, RNA i białek – 1 szt.; Pakiet 2 Wirówka z chłodzeniem z wyposażeniem – 1 szt.; Pakiet 3 Defibrylator – 1 szt.; Pakiet 4 Destylator wody – 1 szt.; Pakiet 5 Wytrząsarka – 1 szt.; Pakiet 6 Skaner stomatologiczny z oprogramowaniem – 1 zestaw; Pakiet 7 Taborety i krzesła laboratoryjne – łącznie 36 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących dla Pakietów 1-6 odpowiednio Załączniki nr 2.1–2.6 do SIWZ oraz w zakresie Pakietu 7 w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik 2.7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu: - zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. – Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego; a) W zakresie Pakietów 1-6: celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.6 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załączniku określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń. b) W zakresie Pakietu 7 - w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć karty katalogowe producentów lub inne dokumenty (zawierające rysunki lub fotografie oferowanych produktów) potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, w odniesieniu do wszystkich oferowanych taboretów laboratoryjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych mebli. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w razie: - w zakresie Pakietów 1 – 6: 1) zmiany modelu oferowanego podzespołu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w przypadku gdy model podzespołu został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego podzespołu na inne posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, oraz inne zmiany szczegółowo opisane we wzorze umowy w związku ze stanem epidemii COVID-19. - w zakresie Pakietu 7: 1) zmiany modelu oferowanych mebli z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3) zmiany warunków realizacji umowy oraz sposobu płatności wynagrodzenia poprzez dopuszczanie możliwości dostawy przedmiotu umowy z jednoczesnym przesunięciem terminu jego instalacji wraz z określeniem częściowej płatności wynagrodzenia, w przypadku, gdyby Wykonawca z przyczyn od siebie niezależnych nie był w stanie dokonać instalacji przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 albo ust. 2 z uwagi na występowanie stanu epidemii COVID-19. Na podstawie niniejszego punktu dopuszczalna jest zmiany umowy w zakresie: a) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na dostawę przedmiotu umowy z jednoczesnym przesunięciem terminu jego instalacji; b) określenia płatności wynagrodzenia w dwóch częściach. Pierwsza po dostawie przedmiotu Umowy w wysokości nie większej niż 80% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego i druga w wysokości nie mniejszej niż 20% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego po instalacji przedmiotu umowy; - przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że: c) zmiana wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zmianie; d) termin gwarancji jakości i rękojmi za wadę rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłową instalację przedmiotu umowy; e) protokolarne przyjęcie dostawy sprzętu nie oznacza potwierdzenia przez Zamawiającego prawidłowej jakości dostarczonego sprzętu oraz jego kompletności, przy czym protokół dostawy podpisuje osoba wymieniona w § 3 ust. 3 i/lub ust.4 ; f) wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w dacie podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłową instalację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Spektrofotometr do pomiaru stężenia DNA, RNA i białek – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wirówka z chłodzeniem z wyposażeniem – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Defibrylator – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Destylator wody – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wytrząsarka – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Skaner stomatologiczny z oprogramowaniem – 1 zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 98
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Taborety i krzesła laboratoryjne – łącznie 36 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik 2.7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)