GuidZP400 |
df59cd13-aed5-411d-b202-e790a4ae5ee8
|
Biuletyn |
567360-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
00031023200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kiepury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(65) 5253100,5253761,5253764,
|
Zamawiajacy fax |
(65) 526 82 94
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wsz.leszno.pl, przetargi@wsz.leszno.pl
|
Adres strony url |
www.wsz.leszno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3.4. Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu p.n.: „Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronowirusa COVID – 19 w województwie wielkopolskim – etap II” dla którego uzyskano dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach : Osi Priorytetowej 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działania 9.1. „Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną”, Poddziałania 9.1.1. „Infrastruktura ochrony zdrowia” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony 64-100 Leszno ul. Kiepury 45 - Sekretariat pok. nr 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
DZ-751-43/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu medycznego wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem, szkoleniem personelu Zamawiającego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie w ramach zadania pn. „Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronowirusa COVID – 19 w województwie wielkopolskim – etap II” zgodnie z warunkami, szczegółowym opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.3. do SIWZ „Formularz wymaganych - oferowanych parametrów”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego z podziałem na 5 zadań/pakietów:
Pakiet nr 1 - Zakup aparatów EKG
Pakiet nr 2 - Zakup aparatów do znieczulenia
Pakiet nr 3 - Zakup bronchofiberoskopu
Pakiet nr 4 - Zakup pomp strzykawkowych
Pakiet nr 5 - Zakup wideolaryngoskopu wraz z wyposażeniem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 18.3.1-5 do SIWZ „Formularz wymaganych - oferowanych parametrów”
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
100
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: –
Pakiet nr 1, 3, 5 - do 28 dni od daty podpisania umowy
Pakiet nr 2 - do 100 dni od daty podpisania umowy
Pakiet nr 4 - do 56 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany na wezwanie Zamawiającego na postawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp),
2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.6. do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Wypełniony formularz „Formularz wymaganych – oferowanych parametrów” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.3.1-5 do SIWZ,
2. Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy
2) Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
3) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup aparatów EKG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup aparatów do znieczulenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup bronchofiberoskopu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup pomp strzykawkowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wideolaryngoskopu wraz z wyposażeniem
|
| |