Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567217-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj. : przyprawy, mąka, kasze, makarony, zupy, sosy, mrożonki, mięsa, wędliny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78710ad4-573c-49fe-a950-895356a26fa2
Biuletyn 567217-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin
Numer referencyjny 10/39/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj. : przyprawy, mąka, kasze, makarony, zupy, sosy, mrożonki, mięsa, wędliny.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( załącznik nr 3) - wraz z ofertą ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ipzp.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4) - wraz z ofertą
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Dotyczy zadania III Mięso i wędliny : Wdrożonego systemu HACCP (ang. Hazard Analysis and Critical Control Points – System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli). Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, winien dostarczyć Zamawiającemu dowód wdrożenia ww. systemu tj. decyzję lub zaświadczenie wydane przez Państwową Inspekcję Weterynaryjną lub Sanitarną potwierdzające objęcie nadzorem przez organ urzędowej kontroli.
Inne dokumenty niewymienione 1.7 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym również formularz asortymentowo-cenowy ( załącznik nr 1do SIWZ) złożyć pod rygorem nieważności w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną. b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisany przez wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynikać będzie kto jest reprezentantem w postępowaniu oraz pełny zakres umocowania. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej. e) W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w wraz z podaniem firm podwykonawców. f) W przypadku , gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Ustawy Pzp wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.( załącznik nr 7)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zmiana umowy może nastąpić na zasadzie i w przypadkach określonych w §2 pkt. 6 wzoru umowy , stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. § 2 pkt. 6 ( Zmiana umowy) ,, 6. Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku: a) Zmiany obecnie obowiązującego podatku VAT. Zmiany następują automatycznie od dnia wejścia w życie aktów prawnych zmieniających stawkę VAT, bez konieczności sporządzania aneksu. Ulega wówczas zmianie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) liczby opakowań, e) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw. „zamiennikiem” tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji lub wstrzymania produkcji, 3) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenie ogólnej wartości umowy.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj: kasze, makarony przyprawy , mąka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj: zupy, sosy, mrożonki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)