GuidZP400 |
78710ad4-573c-49fe-a950-895356a26fa2
|
Biuletyn |
567217-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
|
Regon |
30837600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Hrubieszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 963 251
|
Zamawiajacy fax |
846 963 251
|
Zamawiajacy email |
spzozhrub@o2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin
|
Numer referencyjny |
10/39/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj. : przyprawy, mąka, kasze, makarony, zupy, sosy, mrożonki, mięsa, wędliny.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( załącznik nr 3) - wraz z ofertą ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ipzp.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4) - wraz z ofertą
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dotyczy zadania III Mięso i wędliny :
Wdrożonego systemu HACCP (ang. Hazard Analysis and Critical Control Points – System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli). Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, winien dostarczyć Zamawiającemu dowód wdrożenia ww. systemu tj. decyzję lub zaświadczenie wydane przez Państwową Inspekcję Weterynaryjną lub Sanitarną potwierdzające objęcie nadzorem przez organ urzędowej kontroli.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.7 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym również formularz asortymentowo-cenowy ( załącznik nr 1do SIWZ) złożyć pod rygorem nieważności w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną.
b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej.
c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisany przez wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynikać będzie kto jest reprezentantem w postępowaniu oraz pełny zakres umocowania. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej.
e) W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w wraz z podaniem firm podwykonawców.
f) W przypadku , gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Ustawy Pzp wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.( załącznik nr 7)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zmiana umowy może nastąpić na zasadzie i w przypadkach określonych w §2 pkt. 6 wzoru umowy , stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
§ 2 pkt. 6 ( Zmiana umowy)
,, 6. Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku:
a) Zmiany obecnie obowiązującego podatku VAT. Zmiany następują automatycznie od dnia wejścia w życie aktów prawnych zmieniających stawkę VAT, bez konieczności sporządzania aneksu. Ulega wówczas zmianie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu,
b) nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów,
c) sposobu konfekcjonowania,
d) liczby opakowań,
e) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw. „zamiennikiem” tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji lub wstrzymania produkcji,
3) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenie ogólnej wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj: kasze, makarony przyprawy , mąka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj: zupy, sosy, mrożonki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin
|
| |