Usługa wsparcia eksperckiego w zakresie wyceny usług informatycznych w projekcie Katalogi Administracji Publicznej. BDG-WZP.263.22.2020

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Minister Cyfryzacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562851-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa wsparcia eksperckiego w zakresie wyceny usług informatycznych w projekcie Katalogi Administracji Publicznej.Ogólny zakres Projektu KAP został określony w Opisie Założeń Projektu Katalogi Administracji Publicznej (KRMC) znajdującym się na stronie KRMC https://www.gov.pl/web/krmc/ministerstwo-cyfryzacji52
oraz w prezentacji publicznej Projektu KAP dostępnej na stronie Ministerstwa Cyfryzacji https://mc.bip.gov.pl/ogloszenia/publiczna-prezentacja-zalozen-projektu-katalogi-administracji-publicznej.html .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 655a4db7-7f3c-45cc-ae38-7e7ce7fc7afb
Biuletyn 562851-N-2020
Zamawiajacy nazwa Minister Cyfryzacji
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222455731, -
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wzp@mc.gov.pl, -
Adres strony url www.mc.bip.gov.pl; www.mc.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mc.bip.gov.pl; www.mc.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę w postaci elektronicznej należy zamieścić na platformie pod adresem: www.mc.ezamawiajacy.pl; Ofertę w formie pisemnej należy dostarczyć na adres: Ministerstwo Cyfryzacji, adres: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia eksperckiego w zakresie wyceny usług informatycznych w projekcie Katalogi Administracji Publicznej. BDG-WZP.263.22.2020
Numer referencyjny BDG-WZP.263.22.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługa wsparcia eksperckiego w zakresie wyceny usług informatycznych w projekcie Katalogi Administracji Publicznej.Ogólny zakres Projektu KAP został określony w Opisie Założeń Projektu Katalogi Administracji Publicznej (KRMC) znajdującym się na stronie KRMC https://www.gov.pl/web/krmc/ministerstwo-cyfryzacji52 oraz w prezentacji publicznej Projektu KAP dostępnej na stronie Ministerstwa Cyfryzacji https://mc.bip.gov.pl/ogloszenia/publiczna-prezentacja-zalozen-projektu-katalogi-administracji-publicznej.html .
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) analizy lub ekspertyzy lub audyty obejmujące swym zakresem wycenę pracochłonności prac projektowych w projektach informatycznych polegających na przeprowadzeniu analizy biznesowej i systemowej, zaprojektowaniu, zaimplementowaniu, przetestowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego. Zamawiający nie dopuszcza wykazania się na potwierdzenie spełniania ww. warunku udziału w postepowaniu doświadczeniem w szacowaniu kosztu sprzętu. 1.2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami pełniącymi w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej funkcje, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: 1.2.1 Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika projektu, która: 1.2.1.1 pełniła rolę kierownika projektu w co najmniej 2 (dwóch) projektach informatycznych, przez okres co najmniej 12-miesięcy w każdym z nich; 1.2.1.2 posiada certyfikat potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Foundation lub Agile PM Foundation lub równoważny. Za certyfikat równoważny zamawiający uzna certyfikat potwierdzający kwalifikacje do zarządzania projektami na poziomie co najmniej podstawowym wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy, 1.2.2 Co najmniej dwiema osobami pełniącymi funkcję Eksperta ds. szacowania i wyceny oprogramowania, z których każda: 1.2.2.1 posiada przynajmniej 5-letnie doświadczenie w roli analityka biznesowego, lub analityka systemowego, lub architekta IT, lub eksperta ds. wyceny oprogramowania; 1.2.2.2 posiada doświadczenie w szacowaniu i wycenie oprogramowania z wykorzystaniem przynajmniej jednej z metodyk szacowania oprogramowania – IFPUG, COSMIC, COCOMO II, Metody punktów przypadków użycia (ang. Use Case Points) lub innej równoważnej. Za metodykę równoważną do wskazanej powyżej Zamawiający uzna metodykę z zakresu szacowania oprogramowania, która została upubliczniona do stosowania (w tym przypadku Wykonawca wskaże źródło publikacji) w co najmniej 2 (dwóch) projektach informatycznych polegających na budowie i wdrożeniu systemu informatycznego o wartości systemu co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych) w każdym projekcie. Zamawiający dopuszcza łączenie roli Kierownika Projektu i Eksperta ds. szacowania i wyceny oprogramowania przez jedną osobę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie: 1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 1.2. dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1 w odniesieniu do podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega, na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej opisanych w Rozdziale VII pkt 1.1 i 1.2 SIWZ Zamawiający wymaga złożenia: 1. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane należycie – wzór wykazu stanowi Załączniku nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5 Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Ministerstwa Cyfryzacji nr 81 1010 1010 0034 9213 9120 0000, z adnotacją: BDG-WZP.263.22.2020 Wadium. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty potwierdzenie dokonania przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: 5.1. Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu o udzielenie zamówienia nr BDG-WZP.263.22.2020, którego przedmiotem jest usługa wsparcia eksperckiego w zakresie wyceny usług informatycznych w projekcie Katalogi Administracji Publicznej, nr BDGWZP.263.22.2020 ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.2. Oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w Kancelarii Ministerstwa Cyfryzacji przy ul. Królewskiej 27 z adnotacją: Wydział Zamówień Publicznych - Wadium "Usługa wsparcia eksperckiego w zakresie wyceny usług informatycznych w projekcie Katalogi Administracji Publicznej", nr BDG-WZP.263.22.2020. Kopię dokumentu zdeponowanego w Kancelarii, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę zaleca się dołączyć do oferty. 5.3. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 6. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych i jednocześnie mniejszej niż 20 % wartości całkowitej zamówienia określonej w Umowie. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu zamówienia innego rodzaju przedmiotem; 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy – Prawo zamówień publicznych. 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania następujących zmian Umowy: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach w zakresie bezpośrednio związanym z takimi zmianami; 2) zmianę terminu jej wykonania, wynikającą z okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczność, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, uznaje się w szczególności sytuację, gdy Zamawiający nie zleci w terminie realizacji Umowy maksymalnej liczby Ekspertyz określonych w § 1. W takiej sytuacji, gdy w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia Umowy Zamawiający nie wykorzysta i nie rozliczy minimum 5 Ekspertyz - będzie uprawniony do zmiany terminu realizacji Umowy, przesuwając termin zakończenia Umowy o okres do 6 miesięcy, nie dłużej jednak niż do dnia zakończenia Projektu.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena („C”)
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Kwalifikacje ekspertów ds. szacowania i wyceny („K”)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Doświadczenie ekspertów ds. szacowania i wyceny („D”)
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)