Dostawa komputerów przenośnych notebook, monitorów i stacji dokujących

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567508-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302313000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych notebook, monitorów
i stacji dokujących, w podziale na trzy części:

1) Część nr 1 – Dostawa monitorów:
Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Monitor – 45 szt.

2) Część nr 2 – Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi:
Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Notebook typ A – 35 szt.;
b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu A - 35 szt.

3) Część nr 3 - Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi:
Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Notebook typ B – 10 szt.;
b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu B - 10 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 680558ed-5e1b-4215-b856-616ef902115b
Biuletyn 567508-N-2020
Zamawiajacy nazwa Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Regon 36476052000000
Zamawiajacy adres ulica Chmielna
Zamawiajacy adres numer domu 132/134
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-805
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 102 21 71, 22 102 21 70
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.akmf.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akmf.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chmielna 132/134 (I piętro), 00-805 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych notebook, monitorów i stacji dokujących
Numer referencyjny AKMF/DZA/PZP/05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych notebook, monitorów i stacji dokujących, w podziale na trzy części: 1) Część nr 1 – Dostawa monitorów: Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości: a) Monitor – 45 szt. 2) Część nr 2 – Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi: Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości: a) Notebook typ A – 35 szt.; b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu A - 35 szt. 3) Część nr 3 - Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi: Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości: a) Notebook typ B – 10 szt.; b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu B - 10 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Szczegóły dot. sekcji II.8) Ogłoszenia: Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej: Dla części nr 1 - 20 sztuk, Dla części nr 2 – 20 sztuk*, Dla części nr 3 – 5 sztuk*, w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. *W przypadku części, której dostawa obejmuje dostarczenie notebooka oraz stacji dokującej, wymagane jest, aby sprzęt był dostarczony w tożsamych ilościach tj. np. 5 sztuk notebooków oraz 5 sztuk stacji dokujących.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w formie wskazanej w Rozdziale VI ust. 4 pkt 2) SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, dotyczy każdego z Wykonawców. 3. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. 4 Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz z kartą katalogową producenta oferowanego sprzętu (stanowiącą załącznik do Oferty). a) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy producenta i modelu oferowanego sprzętu w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz oferty) oraz wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kartę katalogową dla każdego oferowanego sprzętu. W przypadku, gdy sprzęt nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego producenta. b) Brak wskazania nazwy producenta i nazwy modelu lub numeru katalogowego będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. c) Brak załączenia do oferty karty katalogowej producenta oferowanego sprzętu będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. d) Karty katalogowe, o których mowa powyżej, złożone w języku angielskim, nie wymagają złożenia dodatkowego tłumaczenia na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej Załącznik nr 5, nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Ofercie Wykonawcy; 2) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 3) zmiana terminu po wystąpieniu „siły wyższej” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron umowy, które są poza kontrolą Stron umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z umowy); 4) zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia – w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. 2. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż okoliczności związane z COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 wpływają na należyte wykonywanie umowy, Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany niniejszej umowy, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 3. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy, zgodnie z ust. 2. 4. Postanowienia dotyczące zmian zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest sekretarz komisji przetargowej: Pan Patryk Morawczyński, e-mail: zakupy@akmf.pl, nr telefonu: 506 317 606, (22) 102 21 71.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w dwóch etapach: Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej: Dla części nr 1 - 20 sztuk, w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – Dostawa monitorów: Zakres dostawy obejmuję dostawę sprzętu w następującej ilości: a) Monitor – 45 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), parametry te są minimalnymi wymaganiami co do sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w dwóch etapach: Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej: Dla części nr 2 – 20 sztuk*, w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. *W przypadku części, której dostawa obejmuje dostarczenie notebooka oraz stacji dokującej, wymagane jest, aby sprzęt był dostarczony w tożsamych ilościach tj. np. 5 sztuk notebooków oraz 5 sztuk stacji dokujących.
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi: Zakres dostawy obejmuję dostawę sprzętu w następującej ilości: a) Notebook typ A – 35 szt.; b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu A - 35 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), parametry te są minimalnymi wymaganiami co do sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w dwóch etapach: Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej: Dla części nr 3 – 5 sztuk*, w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. *W przypadku części, której dostawa obejmuje dostarczenie notebooka oraz stacji dokującej, wymagane jest, aby sprzęt był dostarczony w tożsamych ilościach tj. np. 5 sztuk notebooków oraz 5 sztuk stacji dokujących.
Zalacznik krotki opis Część nr 3 - Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi: Zakres dostawy obejmuję dostawę sprzętu w następującej ilości: a) Notebook typ B – 10 szt.; b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu B - 10 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), parametry te są minimalnymi wymaganiami co do sprzętu.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)