GuidZP400 |
680558ed-5e1b-4215-b856-616ef902115b
|
Biuletyn |
567508-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
36476052000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chmielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
132/134
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-805
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 102 21 71, 22 102 21 70
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.akmf.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akmf.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chmielna 132/134 (I piętro), 00-805 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych notebook, monitorów i stacji dokujących
|
Numer referencyjny |
AKMF/DZA/PZP/05/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych notebook, monitorów
i stacji dokujących, w podziale na trzy części:
1) Część nr 1 – Dostawa monitorów:
Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Monitor – 45 szt.
2) Część nr 2 – Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi:
Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Notebook typ A – 35 szt.;
b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu A - 35 szt.
3) Część nr 3 - Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi:
Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Notebook typ B – 10 szt.;
b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu B - 10 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dot. sekcji II.8) Ogłoszenia: Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej:
Dla części nr 1 - 20 sztuk,
Dla części nr 2 – 20 sztuk*,
Dla części nr 3 – 5 sztuk*,
w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
*W przypadku części, której dostawa obejmuje dostarczenie notebooka oraz stacji dokującej, wymagane jest, aby sprzęt był dostarczony w tożsamych ilościach tj. np. 5 sztuk notebooków oraz 5 sztuk stacji dokujących.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie
internetowej akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do SIWZ w formie wskazanej w Rozdziale VI ust. 4 pkt 2) SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e)
do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23
ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku
podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, dotyczy każdego z
Wykonawców. 3. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony
do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy
regulującej współpracę Wykonawców. 4 Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu,
którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz z kartą katalogową producenta oferowanego
sprzętu (stanowiącą załącznik do Oferty). a) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę nazwy
producenta i modelu oferowanego sprzętu w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz oferty) oraz
wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kartę katalogową dla każdego oferowanego sprzętu. W
przypadku, gdy sprzęt nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego
producenta. b) Brak wskazania nazwy producenta i nazwy modelu lub numeru katalogowego będzie
skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. c) Brak załączenia do oferty
karty katalogowej producenta oferowanego sprzętu będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie
art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. d) Karty katalogowe, o których mowa
powyżej, złożone w języku angielskim, nie wymagają złożenia dodatkowego tłumaczenia na język
polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą:
1) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej Załącznik nr 5, nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Ofercie Wykonawcy;
2) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
3) zmiana terminu po wystąpieniu „siły wyższej” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron umowy, które są poza kontrolą Stron umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z umowy);
4) zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia – w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
2. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż okoliczności związane z COVID-19,
o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 wpływają na należyte wykonywanie umowy, Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany niniejszej umowy,
w szczególności przez:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy,
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
3. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy,
zgodnie z ust. 2.
4. Postanowienia dotyczące zmian zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest sekretarz komisji
przetargowej: Pan Patryk Morawczyński, e-mail: zakupy@akmf.pl, nr telefonu: 506 317 606, (22) 102 21
71.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w dwóch etapach:
Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej:
Dla części nr 1 - 20 sztuk,
w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 – Dostawa monitorów:
Zakres dostawy obejmuję dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Monitor – 45 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu
zamówienia), parametry te są minimalnymi wymaganiami co do sprzętu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w dwóch etapach:
Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej:
Dla części nr 2 – 20 sztuk*,
w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
*W przypadku części, której dostawa obejmuje dostarczenie notebooka oraz stacji dokującej, wymagane jest, aby sprzęt był dostarczony w tożsamych ilościach tj. np. 5 sztuk notebooków oraz 5 sztuk stacji dokujących.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 – Dostawa notebooków typ A wraz ze stacjami dokującymi:
Zakres dostawy obejmuję dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Notebook typ A – 35 szt.;
b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu A - 35 szt.
o parametrach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia),
parametry te są minimalnymi wymaganiami co do sprzętu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w dwóch etapach:
Etap I – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt objęty przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej:
Dla części nr 3 – 5 sztuk*,
w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Etap II – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostałą ilość sprzętu objętą przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
*W przypadku części, której dostawa obejmuje dostarczenie notebooka oraz stacji dokującej, wymagane jest, aby sprzęt był dostarczony w tożsamych ilościach tj. np. 5 sztuk notebooków oraz 5 sztuk stacji dokujących.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 3 - Dostawa notebooków typ B wraz ze stacjami dokującymi:
Zakres dostawy obejmuję dostawę sprzętu w następującej ilości:
a) Notebook typ B – 10 szt.;
b) Stacja dokująca – kompatybilna z laptopem typu B - 10 szt.
o parametrach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia),
parametry te są minimalnymi wymaganiami co do sprzętu.
|
| |