Wdrożenie witryny internetowej czaswlas.

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566485-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowej, przeprojektowanej wizualne i zawierającej nowe treści, wersji istniejącej witryny czaswlas.pl, czyli portalu turystycznego przedstawiającego ofertę turystyczną i edukacyjną Lasów Państwowych, zgodnie z projektem funkcjonalno-graficznym Zamawiającego wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) oraz systemem zarządzania parametrami obiektów turystycznych, a także uruchomienie jej na serwerze wykonawcy i utrzymanie oraz rozwój witryny przez 16 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e17eacf-c799-44d9-b669-0bb7c2c5c61c
Biuletyn 566485-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
Regon 00011577200025
Zamawiajacy adres ulica Grójecka
Zamawiajacy adres numer domu 127
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 18 55 353,
Zamawiajacy fax 22 18 55 371
Zamawiajacy email zamowienia@cilp.lasy.gov.pl,
Adres strony url http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/cilp_warszawa/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informacyjne Lasów Państwowych ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie witryny internetowej czaswlas.
Numer referencyjny KM.270.1.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowej, przeprojektowanej wizualne i zawierającej nowe treści, wersji istniejącej witryny czaswlas.pl, czyli portalu turystycznego przedstawiającego ofertę turystyczną i edukacyjną Lasów Państwowych, zgodnie z projektem funkcjonalno-graficznym Zamawiającego wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) oraz systemem zarządzania parametrami obiektów turystycznych, a także uruchomienie jej na serwerze wykonawcy i utrzymanie oraz rozwój witryny przez 16 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Informacje na temat katalogow Informacje doprecyzowujące dane z punktu II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Przygotowanie nowej wersji witryny czaswlas i uruchomienie jej na serwerze wykonawcy – maksymalnie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy (termin ten stanowi również kryterium oceny ofert), a następnie utrzymanie oraz rozwój przez 16 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu działającego systemu internetowego, w którym co najmniej 300 zalogowanych użytkowników edytuje bazę danych obiektów.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega, że przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, warunek w zakresie zdolności zawodowej musi być spełniony samodzielnie przez jednego wykonawcę lub jeden podmiot udostępniający zasoby. W przypadku, gdy wykonawca wykonywał w ramach kontraktu / umowy / zadania większy zakres prac, dla potrzeb wykazania spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu powinien wyodrębnić i podać wartość usług, o których mowa w warunku powyżej. Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu / umowy / zadania realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, aby wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu usług. W takiej sytuacji zalecane jest przedstawienie stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż̇ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Kompletna oferta powinna zawierać: - formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w oryginale – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. 2) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji określonych w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, czyli informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wdrożenia strony
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)