GuidZP400 |
5f17686a-08d3-4d5e-8dd0-7ee41874ccc8
|
Biuletyn |
567937-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
|
Regon |
21539890000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grenadierów
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-073
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 51 52 743
|
Zamawiajacy fax |
22 51 52 789
|
Zamawiajacy email |
zp@grochowski.waw.pl
|
Adres strony url |
www.grochowski.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.grochowski.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Sekretariat Zarządu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic nitrylowych
|
Numer referencyjny |
ZP/34/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic nitrylowych ( 14 000 opakowań ) do Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie przy ulicy Grenadierów 51/59.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W odniesieniu do wymaganych dokumentów – wymóg badań nie starszych niż 2018 rok dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3 i 4. Wymagany raport producenta do serii.
2. Norma EN 374-1, z wyłączeniem punktu 5.3.2, EN 374-2, EN 374-3, EN 420, potwierdzone dokumentami w pełni aktualnymi na dzień składania ofert.
3. Odporność na przenikanie wirusów (potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą ASTM F 1671, nie starszym niż z 2016 rok.
4. Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej.
5. Rękawice wolne od szkodliwych ftalanów (potwierdzone deklaracją wytwórcy lub badaniami niezależnymi.
Próbki asortymentu do oceny jakościowej w ilości po jednym oferowanym opakowaniu w rozmiarach M i L
|
Inne dokumenty niewymienione |
Próbki asortymentu do oceny jakościowej w ilości po jednym oferowanym opakowaniu w rozmiarach M i L
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy.
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie
w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego;
2) obniżenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku, gdy Wykonawca zawnioskuje do Zamawiającego o obniżenie ceny jednostkowej, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie;
3) obniżenie ceny jednostkowych netto i brutto asortymentu objętego przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Zamawiający zawnioskuje do Wykonawcy o obniżenie ceny jednostkowych, pod warunkiem, że Zamawiający przedstawi uzasadnienie takiego wniosku,
a Wykonawca zaakceptuje to uzasadnienie i będzie w stanie obniżyć ceny jednostkowe;
4) podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku zastosowania wcześniej zmiany umowy o której mowa w pkt 2 i 3, przy założeniu, że podwyższenie ceny nie może skutkować wprowadzeniem ceny wyższej niż zaoferowane w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wnioskując o zmianę, o której mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że obniżenie ceny jednostkowej jest możliwe na określony czas;
5) zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;
6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji lub czasowego jej wstrzymania, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny – pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto, tzn. produkt będzie zgodny z wymaganiami stawianymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a jego cena będzie nie wyższa niż asortymentu zaoferowanego pierwotnie w ofercie;
7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta i zaprzestaniu produkcji asortymentu
w opakowaniach o wielkości wskazanej w ofercie, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, z tym, że zmiana taka nie może obowiązywać przed datą zaprzestania produkcji asortymentu;
8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy na wniosek Wykonawcy,
z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;
9) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego;
10) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego;
11) zmiany ceny netto asortymentu, w przypadku wzrostu stawki podatku VAT o nie więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT, w pozostałych przypadkach zastosowanie ma pkt 12;
12) zmiany ceny brutto asortymentu, w przypadku zmiany stawki podatku VAT innej niż wskazana w pkt 11, tj. obniżenie stawki podatku VAT lub wzrost podatku VAT o więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT;
13) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian, zmiana taka obowiązywać będzie od dnia obowiązywania uregulowań prawa powszechnie obowiązującego na podstawie których została dokonana;
14) zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony
w umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu;
15) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa
w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy,
w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy;
16) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia; zmiana będzie obowiązywała od dnia obowiązywania zmienionych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
Postanowienia umowy mogą być zmienione w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, o ile nie będzie to stało w sprzeczności z którymkolwiek z przepisów art. 144 ust. 1a i ust. 1b ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 06.08.2020 r. godz. 11:30, w siedzibie Zamawiającego: Pawilon nr VII sala nr 203. Otwarcie ofert jest jawne
|