Wyposażenie pracowni szkolnych - 3 części

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567460-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego
i biurowego na wyposażenie pracowni szkolnych. Postępowanie jest prowadzone z podziałem na 3 części, uwzględniające zapotrzebowanie każdego z Zamawiających.

a) Część I (Zadanie 1) - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego , biurowego oraz elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnoształcących w Zawierciu w ramach zadania "Uruchomienie pracowni komputerowej".
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2a do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa.
Miejsce dostawy :
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu
ul. Wojska Polskiego 55
42-400 Zawiercie.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
32321000-9 Sprzęt projekcyjny
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3019100000-4 Sprzęt biurowy (z wyjątkiem mebli)

b) Część II (Zadanie 2)– Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych
w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2b do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa.
Miejsce dostawy :
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
ul. Rataja 29
42-400 Zawiercie.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3019100000-4 Sprzęt biurowy z wyjątkiem mebli
39162100-6 Pomoce dydaktyczne

c) Część III (Zadanie 3)– Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Zawierciu

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2c do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa.
Miejsce dostawy :
Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu
ul. Rataja 30
42-400 Zawiercie.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe

2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2a i Załączniku Nr 2b i Załączniku Nr 3c do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiających,
a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiających, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc24f9a5-31f9-4a7d-9de6-d59a45aa0d56
Biuletyn 567460-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych
Regon 385525891
Zamawiajacy adres ulica Rataja
Zamawiajacy adres numer domu 29a
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 671 07 65
Zamawiajacy fax 32 671 07 73
Zamawiajacy email sekretariat@cuw-zawiercie.pl
Adres strony url http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie działający jako Pełnomocnik Zamawiających na podstawie art. 15 ust 2 – 4 ustawy Pzp.
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Wszędzie w dokumentacji przetargowej, gdzie w odniesieniu do przeprowadzającego postępowanie Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, użyto określenia: „Zamawiający” - należy przez to rozumieć prowadzącego postępowanie Pełnomocnika Zamawiających - nie dotyczy Załączników nr 5a , 5b, 5c do SIWZ, tj. projektów umów.
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia W niniejszym postępowaniu Zamawiającymi są: 1. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 42-400 Zawiercie, 2. Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 42-400 Zawiercie, 3. Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu ul. Rataja 30 42-400 Zawiercie, w imieniu i na rzecz których działa jako prowadzący postępowanie Pełnomocnik Zamawiających na podstawie art. 15 ust 2 – 4 ustawy Pzp: Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Obsługi Projektów pok. 305 (III piętro) ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pracowni szkolnych - 3 części
Numer referencyjny IZ.261-0016/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i biurowego na wyposażenie pracowni szkolnych. Postępowanie jest prowadzone z podziałem na 3 części, uwzględniające zapotrzebowanie każdego z Zamawiających. a) Część I (Zadanie 1) - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego , biurowego oraz elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnoształcących w Zawierciu w ramach zadania "Uruchomienie pracowni komputerowej". Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2a do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 42-400 Zawiercie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32321000-9 Sprzęt projekcyjny 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3019100000-4 Sprzęt biurowy (z wyjątkiem mebli) b) Część II (Zadanie 2)– Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2b do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 42-400 Zawiercie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3019100000-4 Sprzęt biurowy z wyjątkiem mebli 39162100-6 Pomoce dydaktyczne c) Część III (Zadanie 3)– Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Zawierciu Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2c do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu ul. Rataja 30 42-400 Zawiercie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2a i Załączniku Nr 2b i Załączniku Nr 3c do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiających, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiających, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Długość tego terminu Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Długość terminu realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony zgodnie z instrukcją Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 2a, 2b i 2c do SIWZ; b) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez Pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), c) Inne dokument(-y). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich winien złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp i podpisać we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadkach: a) zmiana terminu realizacji wyłącznie w przypadku wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nagłe, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy – zmiana terminu realizacji umowy o ilość dni, w których wykonywanie umowy nie było możliwe z powodu siły wyższej, b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować (informacja od producenta lub oficjalnego dystrybutora) a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być oznaczone klauzulą: „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa” i załączone jako osobna część, nie złączona z ofertą w sposób stały.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Sesja otwarcia ofert odbędzie się w Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie /sala nr 317/ w dniu, w którym upływa termin składania ofert tj. 06.08.2020 r. o godz. 11:30. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem wykonawczym Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, z siedzibą: 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, reprezentowane przez Dyrektora. • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@cuw-zawiercie.pl, 2) pisemnie na adres siedziby Administratora.; • Pani/Pana dane osobowe -przetwarzanie ich jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wyposażenie pracowni szkolnych - 3 części, prowadzonym w trybie art. 39 (przetarg nieograniczony) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp); • Dane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będą przekazane do Współadministratora, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zadania publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane ani przekazywane do państw trzecich. • Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane przez okres 5 lat. • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; • Posiada Pani/Pan: • prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ____________________

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego , biurowego oraz elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnoształcących w Zawierciu w ramach zadania "Uruchomienie pracowni komputerowej".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Długość tego terminu Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Długość terminu realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2a do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu ul. Wojska Polskiego 55 42-400 Zawiercie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Długość tego terminu Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Długość terminu realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2b do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 42-400 Zawiercie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Zawierciu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Długość tego terminu Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Długość terminu realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2c do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół Ekonomicznych w Zawierciu ul. Rataja 30 42-400 Zawiercie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)