DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Powiat Warszawski Zachodni
Miejscowość Ożarów Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567678-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim.
Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego na terenie rozbudowanego wejścia „C” i Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
2. Zamawiający dokona odbioru dostawy na podstawie częściowego protokołu odbioru oraz na podstawie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i przewiduje następujące części zamówienia:
Część A zamówienia: Dostawa i montaż biurek, stołów, kontenerów i szafek mobilnych, kontenerów cargo, szaf, nadstawek
Część B zamówienia: Dostawa i montaż zabudowy meblowej na wymiar (zabudowa meblowa, kuchenna, recepcyjna)
Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi:
- dla części A zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ;
- dla części B zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d61a7ea-56d5-418f-bc59-d032974410ca
Biuletyn 567678-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Warszawski Zachodni
Regon 13272116000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska 129/133
Zamawiajacy miejscowosc Ożarów Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-850
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 337 212
Zamawiajacy fax 227 337 212
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pwz.pl
Adres strony url www.pwz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pwz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim, ul. Poznańska 129/133
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
Numer referencyjny IZA.272.1.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego na terenie rozbudowanego wejścia „C” i Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki. 2. Zamawiający dokona odbioru dostawy na podstawie częściowego protokołu odbioru oraz na podstawie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i przewiduje następujące części zamówienia: Część A zamówienia: Dostawa i montaż biurek, stołów, kontenerów i szafek mobilnych, kontenerów cargo, szaf, nadstawek Część B zamówienia: Dostawa i montaż zabudowy meblowej na wymiar (zabudowa meblowa, kuchenna, recepcyjna) Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi: - dla części A zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ; - dla części B zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: a) dla części A zamówienia - zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż w ciągu 12 tygodni od podpisania umowy; b) dla części B zamówienia - zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż w ciągu 12 tygodni od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: - dla części A zamówienia: • montaż i dostawę lub dostawy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 złotych polegającej/polegających na wykonaniu dostawy mebli biurowych; - dla części B zamówienia: • montaż i dostawę lub dostawy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 złotych polegającej/polegających na wykonaniu dostawy mebli na wymiar: np. mebli kuchennych lub recepcyjnych. UWAGA ! W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części zamówienia wartość wykonanych dostaw musi być sumą wartości dostaw określonych dla obu części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; f) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją Wykonawcy; 2) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie; 3) Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części A zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); - dla części B zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). UWAGA ! W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części zamówienia wadium musi być sumą wadiów określonych dla obu części zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. nr rachunku 96 1240 6973 1111 0010 8703 3903 5. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego (nr IZA.272.1.7.2020) oraz numerem części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 6. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 3 pkt 2-5 musi być w oryginale załączone do oferty Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12 a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi uwzględniać termin związania ofertą. 9. Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: a) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) zmiany terminu realizacji umowy z powodu: • wystąpienia siły wyższej określonej w umowie oraz okoliczności opisanych w §12 ust. 4 umowy, • przyspieszenia ukończenia prac. d) zmiana osób reprezentujących strony Umowy, e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego, f) istotnych zmian uzasadnionych okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności – na jego wniosek, g) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego, h) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: a) dla części A zamówienia - zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż w ciągu 12 tygodni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego na terenie rozbudowanego wejścia „C” i Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Dostawa i montaż biurek, stołów, kontenerów i szafek mobilnych, kontenerów cargo, szaf, nadstawek. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi: - dla części A zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ. Biurko prostokątne, wys: 740 mm, wym: 1400*800 mm, blat dąb M4289, stelaż antracyt, typu Ogi-Q lub równoważne szt. 25 Stół konferencyjny, wys: 740 mm, wym: 2000*800 mm, blat dąb M4289, stelaż antracyt, typu Ogi-Q lub równoważny szt. 1 Biurko prostokątne, wys: 740 mm, wym: 1800*800 mm, z szafką managerską wym: 1800/1600*740 mm, biurko - blat dąb M4289, stelaż antracyt; szafka - top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, typu Ogi-Q lub równoważne szt. 1 Biurko prostokątne, wys: 740 mm, wym: 1400*700 mm, blat dąb M4289, stelaż antracyt, typu Ogi-Q lub równoważne szt. 1 Stół konferencyjny, wys: 740 mm, wym: 1800*800 mm, blat antracyt, stelaż antracyt, nogi jesion, typu Ogi-W lub równoważny szt. 1 Stolik okolicznościowy, wym: fi-800 mm, wys: 740 mm, blat U12006 MP, kolumna antracyt, stopa stal nierdzewna, lub równoważny szt. 1 Stolik okolicznościowy wysoki, wym: 1200x500 mm, wys: 1100 mm, konstrukcja płytowa U12006 MP, stelaż RAL 9006, lub równoważny szt. 1 Przelotka, wym: fi-80mm, kolor czarny, lub równoważna szt. 56 Biurko prostokątne, wys: 740 mm, wym: 2300*800 mm, blat dąb M4289, stelaż antracyt, typu Ogi-Q lub równoważne szt. 1 Biurko prostokątne, wys: 740 mm, wym: 1600*800 mm, blat dąb M4289, stelaż antracyt, typu Ogi-Q lub równoważne szt. 1 Szuflada pod klawiaturę, kolor szary, lub równoważna szt. 6 Kanał kablowy poziomy, wym: 760*1070*120 mm, aluminium półmat, lub równoważny szt. 6 Stolik okolicznościowy, wym: fi-800 mm, wys: 740 mm, blat dąb M4289, kolumna antracyt, stopa antracyt, lub równoważny szt. 2 Kontener mobilny 3 szufladowy, wym: 400*600*590 mm, front kolor biały, pozostałe elementy kolor popiel (aluminium satinato), uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważny szt. 1 Kontener mobilny 3 szufladowy, wym: 400*600*590 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważny szt. 22 Kontener cargo, wym: 400*800*1130 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, uchwyt Nomet C-1144.G6, lub równoważny szt. 21 Szafka mobilna wielofunkcyjna, wym: 1200*430*600 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 11 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 800*430*750 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 31 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 602*600*750 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 400*430*750 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 7 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 350*432*750 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa ubraniowa, wym: 600*600*2190 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa ubraniowa, wym: 400*430*1830 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Szafa ubraniowa, wym: 800*430*1830 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Szafa ubraniowa, wym: 800*430*2190 mm, front kolor biały, pozostałe elementy kolor popiel (aluminium satinato), zamek baskwilowy, podział: 1/3 część aktowa, 2/3 część ubraniowa, powyżej półki na akta, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa aktowa pod drukarkę, wym: 800*600*780 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 5 Szafa aktowa, wym: 800*430*780 mm, front kolor biały, pozostałe elementy kolor popiel (aluminium satinato), zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 4 Szafa aktowa, wym: 800*430*2190 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 5 Szafa aktowa, wym: 800*430*1830 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 24 Szafa aktowa, wym: 800*430*780 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Szafa aktowa, wym: 400*430*1830 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 5 Szafa aktowa, wym: 350*430*1830 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa aktowa, wym: 700*430*2190 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa aktowa, wym: 800*430*740 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa aktowa, wym: 800*430*1480 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 14 Szafa aktowa, wym: 600*600*2190 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 1 Szafa aktowa, z trzema szufladami pełnymi (drzwi płytowe 2OH, prowadnice rolkowe, nośność 25 kg, wysuw min. 80%), wym: 800*430*1830 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Szafa ubraniowa, wym: 800*600*1830 mm, wieniec dolny i górny - dąb M4289, pozostałe elementy kolor biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 800*600*750 mm, wieniec dolny i górny -dąb M4289, pozostałe elementy kolor biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, lub równoważna szt. 2 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 800*600*750 mm, wieniec dolny i górny -dąb M4289, pozostałe elementy kolor biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, przystosowana do zawieszenia na ścianie, lub równoważna szt. 1 Nadstawka - szafa aktowa, wym: 900*430*750 mm, top+wieniec dolny - dąb M4289, pozostałe elementy biały, zamek baskwilowy, uchwyty Nomet C-1144.G6, przystosowana do zawieszenia na ścianie, lub równoważna szt. 1 Biurko gabinetowe z pomocnikiem, wym: 2078*2080 mm, blat platan jasny, korpus platan jasny/ biały połysk, front platan jasny, szafka podbiurkowa: 4 półki ze stałą przegrodą, zamek patentowy, wym: 1500*570 mm, wys: 650 mm, typu Mito lub równoważne szt. 1 Stolik gabinetowy, wym: fi-800 mm, wys: 740 mm, blat platan jasny, stelaż biały, typu Mito lub równoważny szt. 1 Szafa ubraniowa, wym: 920*420*2080 mm, front biały połysk, pozostałe elementy platan jasny, typu Mito lub równoważna szt. 1 Komoda gabinetowa, wym: 1890*570*690 mm, układ frontu i wnętrza wg projektu, korpus kolor biały połysk/platan jasny, pozostałe elementy platan jasny, typu Mito lub równoważna szt. 1 Szafa aktowa, wym: 920*420*2080 mm, front biały połysk, pozostałe elementy platan jasny, typu Mito lub równoważna szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: dla części B zamówienia - zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłużej niż w ciągu 12 tygodni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Ożarowie Mazowieckim. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego na terenie rozbudowanego wejścia „C” i Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Dostawa i montaż zabudowy meblowej na wymiar (zabudowa meblowa, kuchenna, recepcyjna). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi: - dla części B zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ. Lada recepcyjna wraz z zabudową meblową (parter), zgodnie z projektem lub równoważna Zabudowa kuchenna (aneks, I piętro), zgodnie z projektem lub równoważna Zabudowa meblowa (archiwum, II piętro), zgodnie z projektem lub równoważna Zabudowa kuchenno/meblowa (antresola), zgodnie z projektem lub równoważna Lada recepcyjna wraz z zabudową meblową (wejście B), wym: 5428*500/3628*500 mm, h-2100 mm, korpus biały pastel, blat biurka dąb kanadyjski, front lady szkło czarne, nadstawka lady - szkło przeźroczyste bezpieczne / klejone/ gr- 6 mm, zgodnie z projektem, typu Linea lub równoważna Kanał kablowy, aluminium półmat, 6 sztuk, montowany do biurka lady recepcyjnej (wejście B), lub równoważny Przelotka, wym: fi-80mm, 6 sztuk, kolor czarny, montowana do biurka lady recepcyjnej (wejście B) lub równoważna Szuflada pod klawiaturę, kolor szary, 6 sztuk, montowana do biurka lady recepcyjnej (wejście B), lub równoważna Zabudowa meblowa (wejście B), wym: 2560*430*2540 mm, korpus+cokół+fronty - płyta laminowana Kronospan 8100SM Pearl White, uchwyty Nomet C-1144.G6, zgodnie z projektem, lub równoważna Lada recepcyjna wraz z zabudową meblową (wejście C), wym: 2460*824*2100 mm, korpus biały pastel, blat biurka dąb kanadyjski, front lady szkło czarne, nadstawka lady - szkło przeźroczyste bezpieczne / klejone/ gr- 6mm, zgodnie z projektem, typu Linea lub równoważna Kanał kablowy, aluminium półmat, 1 sztuka, montowany do biurka lady recepcyjnej (wejście C) po lewej stronie, lub równoważny Przelotka, wym: fi-80mm, 1 sztuka, kolor czarny, montowana do biurka lady recepcyjnej (wejście C) lub równoważna Szuflada pod klawiaturę, kolor szary, 1 sztuka, montowana do biurka lady recepcyjnej (wejście C) po lewej stronie, lub równoważna Szafa ubraniowa (wejście C), wym: 900*600*2180 mm, korpus+cokół+front - płyta laminowana Kronospan 8100 SM Pearl White, uchwyty Nomet C-1144.G6, zgodnie z projektem, lub równoważna Zabudowa meblowa (aneks socjalny, wejście C), wym: 1800*600*2180 mm, korpus+cokół - płyta laminowana Kronospan 8431 Nagano Oak, fronty- płyta laminowana Kronospan 8100 SM Pearl White, uchwyty Nomet C-1144.G6, zgodnie z projektem, lub równoważna
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)