“ Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, mebli i urządzeń biurowych Gminnego Publicznego Żłobka w Mirowie”.

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Gmina Mirów
Miejscowość Mirów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567669-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest “ Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, mebli i urządzeń biurowych Gminnego Publicznego Żłobka w Mirowie".
Wszystkie elementy zamówienia muszą spełniać wszystkie normy i atesty dla instytucji publicznych/niepublicznych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi oraz wymagania bezpieczeństwa i higieny posiadające oznakowanie CE, spełniające polskie normy oraz inne (jeśli przepisy prawa wymagają). Do żłobka będzie uczęszczało 17 dzieci. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyszczególnionego w załącznikach/przedmiarach – asortymentu do Gminnego Publicznego Żłobka w Mirowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8c1659d-be72-4ed9-9157-980141048f7c
Biuletyn 567669-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Mirów
Regon 67022384700000
Zamawiajacy adres ulica Mirów Stary
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Mirów
Zamawiajacy kod pocztowy 26-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 628 38 89
Zamawiajacy fax 48 628 38 89
Zamawiajacy email budownictwo@mirow.pl
Adres strony url www.bip.mirow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.mirow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mirow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mirow.pl
Nazwa nadana zamowieniu “ Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, mebli i urządzeń biurowych Gminnego Publicznego Żłobka w Mirowie”.
Numer referencyjny BG.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest “ Dostawa i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych, mebli i urządzeń biurowych Gminnego Publicznego Żłobka w Mirowie". Wszystkie elementy zamówienia muszą spełniać wszystkie normy i atesty dla instytucji publicznych/niepublicznych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi oraz wymagania bezpieczeństwa i higieny posiadające oznakowanie CE, spełniające polskie normy oraz inne (jeśli przepisy prawa wymagają). Do żłobka będzie uczęszczało 17 dzieci. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyszczególnionego w załącznikach/przedmiarach – asortymentu do Gminnego Publicznego Żłobka w Mirowie.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow a) Posiadają uprawnienia do świadczenia usług w zakresie dostarczenia wyposażenia do żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (oświadczenie). b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Zakresie warunkow udzialu • Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) • Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)