GuidZP400 |
b5ef21ad-d0b3-4380-8a53-f4dd35f0eedf
|
Biuletyn |
567552-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
|
Regon |
32785300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królowej Jadwigi
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-871
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8355000, 8355063
|
Zamawiajacy fax |
618 330 087
|
Zamawiajacy email |
rzp@awf.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.awf.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_poznan
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_poznan
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 27/39. Miejscem złożenia oferty jest Budynek Główny, segment „A”, pokój nr 107 Sekcja Zamówień Publicznych.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
RSZP-2003-07/20/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4a oraz załączniku nr 4b do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
5. Przedstawione przez Zamawiającego nazwy należy traktować jako formę określenia rodzaju
i jakości urządzeń. Wszystkie wskazane nazwy należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardów jakościowych.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagany sprzęt w ciągu maksymalnie 20 dni od dnia podpisania umowy. Najkrótszy punktowany termin realizacji wynosi 2 dni. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert, które opisano w części XVIII SIWZ.
8. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia - gwarancja producenta nie krótsza niż 24 miesiące. Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert, które opisano w części XVIII SIWZ.
9. Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur na każdą z jednostek organizacyjnych uczelni (lista zostanie podana przy realizacji zamówienia) – około 14 szt.
10. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego zwolnienia z VAT na zakupione towary Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury korygującej.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
12. Zamawiający przewiduje zastosowanie w przedmiotowym postępowaniu procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/awf_poznan informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę nieupoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu. W szczególności Zamawiający, dopuszcza:
a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
c) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego i oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt komputerowy i oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy na ten sprzęt komputerowy
i to oprogramowanie, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) sprzętu komputerowego i oprogramowania z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować,
d) zmiany warunków gospodarczych, w tym: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
e) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia.
2. Zmiany o których mowa w pkt 1 są wprowadzane w formie aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt 2 strony strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|