Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarczych, foliowych, biurowych, smoczków i butelek dla niemowląt, artykułów higienicznych i laboratoryjnych

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567377-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000, 441740000, 336810007, 339100002, 384300008, 331550001, 301920000, 337700008, 144300004, 188300006, 301997605, 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych, biurowych, sprzętu kuchennego, odzieży medycznej i bielizny pościelowej, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 658084f9-5600-4ec0-a096-7e03cd981098
Biuletyn 567377-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
Regon 11260740000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-094
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 854 304
Zamawiajacy fax 525 854 076
Zamawiajacy email zamowienia@jurasza.pl
Adres strony url www.jurasza.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.jurasza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.jurasza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jurasza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Adres: Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarczych, foliowych, biurowych, smoczków i butelek dla niemowląt, artykułów higienicznych i laboratoryjnych
Numer referencyjny NLZ.2020.271.72
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych, biurowych, sprzętu kuchennego, odzieży medycznej i bielizny pościelowej, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni minimalne warunki dotyczące kwalifikacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną, lecz nie więcej niż trzy dostawy tożsame lub podobne do przedmiotu zamówienia: Nr. Części Przedmiot zamówienia 1 Sprzęt kuchenny 2 Lodówki turystyczne 3 Folia 4 Art. gospodarcze 5 Apteczki 6 Koszyki piknikowe 7 Akcesoria do sprzątania 8 Chusteczki nawilżające 9 Smoczki i butelki 10 Smoczki 11 Akcesoria histopatologiczne 12 Kuwety laboratoryjne 13 Akcesoria do elektrod 14 Taca na leki 15 Teczki na akta 16 Podkłady 17 Koce ogrzewające 18 Sól warzona 19 Obuwie operacyjne 20 Etykiety i taśmy 21 Gabloty ogłoszeniowe 22 Druki samokopiujące o łącznej wartości nie mniejszej niż: Nr części zamówienia Wartość ( w PLN) 1. 10 320,00 2. 1 460,00 3. 4 370,00 4. 860,00 5. 980,00 6. 2 210,00 7. 1 170,00 8. 4 100,00 9. 3 900,00 10. 1 500,00 11. 700,00 12. 3 100,00 13. 1 540,00 14. 1 550,00 15. 36 500,00 16. 18 500,00 17. 33 000,00 18. 25 000,00 19. 12 200,00 20. 8 100,00 21. 9 900,00 22. 7 800,00 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ; 2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 7.3 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 6.1 3) c) SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.3 c) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.5 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ). c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. j) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. k) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy ze wspólników/ uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. l) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. m) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyżej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700 zm.). 7.9. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyżej według zasady spełnia/nie spełnia.
Czy wadium 1
Wadium 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.3 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości: Nr części Kwota wadium 1. 240,00 PLN 2. 34,00 PLN 3. 102,00 PLN 4. 20,00 PLN 5. 23,00PLN 6. 52,00 PLN 7. 28,00 PLN 8. 94,00 PLN 9. 101,00 PLN 10. 41,00 PLN 11. 47,00 PLN 12. 71,00 PLN 13. 36,00 PLN 14. 36,00 PLN 15. 847,00 PLN 16. 490,00 PLN 17. 870,00 PLN 18. 567,00 PLN 19. 283,00 PLN 20. 189,00 PLN 21. 230,00 PLN 22. 180,00 PLN W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć „Przetarg na dostawę sprzętu kuchennego, artykułów gospodarczych, foliowych, biurowych, smoczków i butelek dla niemowląt, artykułów higienicznych i laboratoryjnych” NLZ.2020.271.72.” oraz w tytule przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 9.1 a) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 9.7 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia), koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ, poczynając od dnia składania ofert. 9.8 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 9.9 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.10 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 4. Strony dopuszczają obniżenie cen z przyczyn leżących po stronie producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne). 23. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, § 7. 1, W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, część dostaw. 3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iż wobec zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. 4. Odstąpienie od umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i będzie zawierać uzasadnienie.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt kuchenny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23969,88
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Sprzęt kuchenny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lodówki turystyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3375,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Lodówki turystyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Folia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44174000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10140,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Folia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Art. gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1983,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Art. gospodarcze
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Apteczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2274,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Apteczki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Koszyki piknikowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5118,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Koszyki piknikowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Akcesoria do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2707,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Akcesoria do sprzątania
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Chusteczki nawilżające dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33681000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9366,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Chusteczki nawilżające dla niemowląt
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Smoczki i butelki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33681000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10072,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Smoczki i butelki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Smoczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33681000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4050,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Smoczki
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Akcesoria histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33910000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4618,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Akcesoria histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Kuwety laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38430000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7018,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Kuwety laboratoryjne
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Akcesoria do elektrod
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3567,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Akcesoria do elektrod
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Taca na leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3577,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Taca na leki
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Teczki na akta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 84700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 45 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Teczki na akta
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48840,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Podkłady
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Koce ogrzewające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 86870,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Koce ogrzewające
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Sól warzona
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14430000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 56700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Sól warzona
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Obuwie operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28262,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Minimalne okresy terminów gwarancji zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
Zalacznik krotki opis Obuwie operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Etykiety i taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18804,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Minimalne okresy terminów gwarancji zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
Zalacznik krotki opis Etykiety i taśmy
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Gabloty ogłoszeniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22970,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Gabloty ogłoszeniowe
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Druki samokopiujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17917,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy: sukcesywnie przez cały okres trwania umowy dostawa w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Druki samokopiujące
  

Criterion

Kryteria Parametry jakościowe
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)