GuidZP400 |
bf07a962-f403-4d8e-81ac-dd7d1d5c4dd7
|
Biuletyn |
567652-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
63126570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fryderyka Chopina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Września
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 6402051, 6404457
|
Zamawiajacy fax |
616 402 051
|
Zamawiajacy email |
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – stawiamy na kształcenie fachowców!”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli szkolnych w ramach projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – stawiamy na kształcenie fachowców!”
|
Numer referencyjny |
NI.272.26.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szkolnych w ramach projektu pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – stawiamy na kształcenie fachowców!” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8. Edukacja, Działania 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kod CPV:
39100000-3 Meble
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Informacje na temat katalogow |
Minimalny termin dostawy do 35 dni, maksymalny do 49 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IX pkt. 1a SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IX pkt. 1a SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w rozdziale IX pkt. 1a SIWZ;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do ofert należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP -
stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, c) w
przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. d)
formularz cenowy, zgodnie z zał. 1 a., pod rygorem odrzucenia oferty, e) oświadczenie zgodnie z zał.
nr 5 Ponadto należy złożyć oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca
składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z
otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Wzór umowy stanowi treść SIWZ.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy
w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
5. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust. 2, stanowią katalog zmian,
na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|