GuidZP400 |
64d7db0a-bae0-4283-90c6-d140bca59bfb
|
Biuletyn |
567607-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Okręgowe w Rzeszowie
|
Regon |
27685400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-030
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 535 278
|
Zamawiajacy fax |
178 536 084
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@muzeum.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
https://www.muzeum.rzeszow.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.muzeum.rzeszow.pl/pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, przesłanie oferty pocztą/kurierem/złożenie osobiście w sekretariacie Muzeum.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania XVI w. dworu – spichlerza w Zgłobniu na cele biurowe i magazynowe. Regionalna Składnica Zabytków Archeologicznych. Etap IX - Zakup i montaż instalacji sygnalizacji pożarowej oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu do zabytkowego XVI w. dworu-spichlerza w Zgłobniu, którego właścicielem jest Muzeum Okręgowe w Rzeszowie”.
|
Numer referencyjny |
ZP-26/11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji sygnalizacji pożarowej oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu do zabytkowego XVI w. dworu-spichlerza w Zgłobniu, którego właścicielem jest Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, na który składać się będą:
- System Pożarowy:
• Montaż kompaktowej centrali alarmowej o 4 liniach dozorowych (1 szt.)
• Montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego (3 szt.)
• Montaż sygnalizatora optyczno- akustycznego zewnętrznego bez zasilania awaryjnego (2 szt.)
• Montaż gniazd pożarowych samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu konwencjonalnym (14 szt.)
• Montaż czujek pożarowych dymu izotopowych lub optycznych (14 szt.)
• Montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru - przycisk typu adresowego (3 szt.)
• Montaż elementów SAP i zespołu łączówek pośredniczących (4 szt.)
• Montaż dodatkowych urządzeń i elementów SAP na gotowym podłożu z podłączeniem - zespół łączówek pośredniczących (3 szt.)
• Montaż dodatkowych urządzeń i elementów SAP na gotowym podłożu z podłączeniem - zespół łączówek pośredniczących (3 szt.)
• Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego 50 kroków programowych (instrukcji) (1 szt.)
• Serwis w okresie gwarancyjnym (3 lata)
- System Alarmowy włamania i napadu:
• Montaż modułowej centrali alarmowej do 32 linii dozorowych (1 szt.)
• Montaż dodatkowej karty funkcyjnej adresowej centrali alarmowej do 8 adresów - Moduł Wejść (3 szt.)
• Montaż dodatkowej karty funkcyjnej adresowej centrali alarmowej do 8 adresów - Moduł Wejść (1 szt.)
• Montaż konsoli z wyświetlaczem LCD (1 szt.)
• Montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej - odbiornik pilotów ( 1 szt.)
• Montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego zewnętrznego bez zasilania awaryjnego (2 szt.)
• Montaż czujki ruchu pasywnej podczerwieni (16 szt.)
• Montaż czujki otwarcia - kontaktronowa powierzchniowa (2 szt.)
• Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego - do 50 kroków programowych (instrukcji) (1 szt.)
• Sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych konwencjonalnych do 16 elementów liniowych (1 szt.)
• Serwis w okresie gwarancyjnym (3 lata)
Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przedmiarem (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia (nie później niż do): 7.10.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty.
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta lub wnioski sporządzane są w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a uPzp, zastrzega możliwość unieważnienia postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
|