GuidZP400 |
3fd6fa8d-5ff8-4c24-8ae2-84765237288f
|
Biuletyn |
567603-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
|
Regon |
42044610000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pożowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Końskowola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
818 816 285
|
Zamawiajacy fax |
818 816 663
|
Zamawiajacy email |
kkopinska@wodr.konskowola.pl
|
Adres strony url |
www.wodr.konskowola.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poprawa wykorzystania potencjału produkcyjnego pastwisk dla bydła mlecznego i mięsnego przez zastosowanie systemu wspomagania decyzji i zarządzania ” na podstawie umowy nr 00013.DDD.6509.00061.2018.03 realizowane w ramach działania "Współpraca".
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wodr.konskowola.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wodr.konskowola.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://lodr-konskowola.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=myAllDemands&USER_MENU_HOVER=myAllDemands
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Lubelska 8, 24-130 Końskowola
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę komputera przenośnego i zestawu komputerowego na potrzeby Grupy Operacyjnej LODRON
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 komputera przenośnego i 1 zestawu komputerowego na potrzeby Grupy Operacyjnej LODRON.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.
zadanie nr 1 – dostawa 1 komputera przenośnego na potrzeby Grupy Operacyjnej LODRON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7a.
zadanie nr 2 – dostawa 1 zestawu komputerowego na potrzeby Grupy Operacyjnej LODRON. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7b.
3. Miejsce realizacji dostawy:
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola
4. Kody CPV: 30213100-6 – komputer przenośny, 30200000-1 – zestaw komputerowy
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieści informację o podwykonawcach w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
6. Projekt jest realizowany w ramach „Poprawa wykorzystania potencjału produkcyjnego pastwisk dla bydła mlecznego i mięsnego przez zastosowanie systemu wspomagania decyzji i zarządzania” na podstawie umowy nr 00013.DDD.6509.00061.2018.03 realizowane w ramach działania "Współpraca".
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
b. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),
c. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),
d. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
e. dla zadania nr 1 dokumenty na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:
Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu,
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu,
Deklaracja zgodności CE,
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo'd Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony)
Certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie: https://tcocertified.com/product-finder/ –wydruk ze strony, w przypadku braku publikacji na stronie dołączyć do oferty certyfikat potwierdzony przez producenta komputera.
f. dla zadania nr 2 dokumenty na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:
Deklaracja zgodności CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach:
1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających
z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy;
2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) zaistnienia okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
6) wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|