Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem, wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566909-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych:
część 1 – materiały eksploatacyjne A (2117 szt.),
część 2 – materiały eksploatacyjne B (402 szt.).
2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest:
a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków;
b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin;
c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c8b5f93-aa6e-404b-9cce-30b9d8dbea54
Biuletyn 566909-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Regon 14058042800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przy Rondzie
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-547
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0048 12 6179655
Zamawiajacy fax 0048 12 6179653
Zamawiajacy email zamowienia@kssip.gov.pl
Adres strony url https://www.kssip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (papierowej, podpisanej własnoręcznym podpisem) albo w postaci elektronicznej (podpisanej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem) – zgodnie z wyborem Wykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 8 i 11 SIWZ. Ofertę w postaci elektronicznej składa się wyłącznie poprzez platformę EPZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pisemnie: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna (na parterze budynku) albo elektronicznie - platforma EPZ: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem, wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny BD-V.2611.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych: część 1 – materiały eksploatacyjne A (2117 szt.), część 2 – materiały eksploatacyjne B (402 szt.). 2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest: a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków; b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin; c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 2 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy jest zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: a) w przypadku wprowadzenia przez producenta innej wydajności, niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę wydajności dostarczanych materiałów eksploatacyjnych (nie niższej niż wskazana w OPZ) po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, bez zmiany jego ceny jednostkowej. b) w przypadku wycofania przez producenta z produkcji materiałów eksploatacyjnych, określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiana materiału eksploatacyjnego na inny nie może zmienić tożsamości jego parametrów, właściwości i zastosowania oraz może mieć miejsce tylko w przypadku niedostępności spowodowanej zaprzestaniem produkcji, przy zachowaniu ceny jednostkowej, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. c) w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. 5. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, zgodnie z postanowieniami umowy. 6. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych: część 1 – materiały eksploatacyjne A (2117 szt.). 2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest: a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków; b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin; c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych: część 2 – materiały eksploatacyjne B (402 szt.). 2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest: a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków; b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin; c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin realizacji dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)