GuidZP400 |
4c8b5f93-aa6e-404b-9cce-30b9d8dbea54
|
Biuletyn |
566909-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
|
Regon |
14058042800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0048 12 6179655
|
Zamawiajacy fax |
0048 12 6179653
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kssip.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.kssip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (papierowej, podpisanej własnoręcznym podpisem) albo w postaci elektronicznej (podpisanej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem) – zgodnie z wyborem Wykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 8 i 11 SIWZ. Ofertę w postaci elektronicznej składa się wyłącznie poprzez platformę EPZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
pisemnie: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna (na parterze budynku) albo elektronicznie - platforma EPZ: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem, wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych
|
Numer referencyjny |
BD-V.2611.27.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych:
część 1 – materiały eksploatacyjne A (2117 szt.),
część 2 – materiały eksploatacyjne B (402 szt.).
2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest:
a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków;
b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin;
c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 2 stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w
SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg
Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ; c) w
przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w
oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź
to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany
do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do
SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z
Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić
Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy jest zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
3. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
a) w przypadku wprowadzenia przez producenta innej wydajności, niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę wydajności dostarczanych materiałów eksploatacyjnych (nie niższej niż wskazana w OPZ) po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, bez zmiany jego ceny jednostkowej.
b) w przypadku wycofania przez producenta z produkcji materiałów eksploatacyjnych, określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiana materiału eksploatacyjnego na inny nie może zmienić tożsamości jego parametrów, właściwości i zastosowania oraz może mieć miejsce tylko w przypadku niedostępności spowodowanej zaprzestaniem produkcji, przy zachowaniu ceny jednostkowej, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
c) w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy.
5. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych:
część 1 – materiały eksploatacyjne A (2117 szt.).
2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest:
a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków;
b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin;
c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych:
część 2 – materiały eksploatacyjne B (402 szt.).
2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest:
a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków;
b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin;
c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |