„Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566348-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).
Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.1 (dla części 1), nr 2.2 (dla części 2) oraz 2.3 (dla części nr 3) do niniejszej SIWZ.
1) Część 1 - Materiały biurowe
2) Część 2 – Papier
3) Cześć 3 - Tonery

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4542234-6808-41a1-b4a8-9cf6f9e6d8f3
Biuletyn 566348-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Regon 14225627000000
Zamawiajacy adres ulica Rychlińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 419 72 46,
Zamawiajacy fax (22) 419 70 04
Zamawiajacy email sekretariat@drewnica.pl,
Adres strony url www.drewnica.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny oferty można składać elektronicznie lub pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.,ul. Rychlińskiego 1 , 05-091 Ząbki
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
Numer referencyjny 6/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3). Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.1 (dla części 1), nr 2.2 (dla części 2) oraz 2.3 (dla części nr 3) do niniejszej SIWZ. 1) Część 1 - Materiały biurowe 2) Część 2 – Papier 3) Cześć 3 - Tonery
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2022-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie materiałów biurowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; b. dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie papieru do drukarek o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda; c. dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie tonerów do drukarek o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda. UWAGA: Zamawiający, w celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, ogłaszany w sposób przewidziany w §8 uchwały Zarządu NBP nr 51/2002 z dnia 23 września 2002r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (tekst jedn.: Dz. Urz. NBP z 2017r., poz. 15, z późń. zm.). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2 lit. c) SIWZ, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt 2); 3) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) - dokument wymieniony w pkt 2);
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie; UWAGA: Dowodami, o których mowa w pkt. 1, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1 Dotyczy części 3: w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. IV pkt 11: a) dokument potwierdzający, że producent materiałów oferowanych przez Wykonawcę posiada System Zarządzania Jakością ustanowiony i stosowany w jego przedsiębiorstwie potwierdzający spełnianie wymagań normy: ISO 9001 lub dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewniających jakość, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO; b) dokument potwierdzający, że producent materiałów oferowanych przez Wykonawcę posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą: ISO 14001 lub dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; c) raport z testów wydajności przeprowadzonego zgodnie z normami ISO/IEC, tj:  ISO/IEC 19752 (lub równoważną) – norma dla tonerów monochromatycznych urządzeń laserowych,  ISO/IEC 19798 (lub równoważną) – norma dla tonerów do kolorowych urządzeń laserowych,  ISO/IEC 10561 (lub równoważną) – norma dla kartridżów do urządzeń igłowych. 2 Dotyczy części 1 i 2 – w celu potwierdzenia wątpliwości, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, na wezwanie Wykonawca przedstawi kartę charakterystyki produktu 3 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 06.08.2020 r. do godz. 10.00. 2. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Za datę i godzinę doręczenia oferty składanej w formie elektronicznej przyjmuje się datę i godzinę jej przekazania w systemie (platformie) wraz z wgraniem paczki w formacie XML w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “ Złóż ofertę” i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresami: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. lub ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego (Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica sp z o.o. ul Rychlińskiego 1 w Ząbkach). Zgodnie opisem rozdział IX pkt 1 1)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany umowy zostały zawarte we wzorach umowy.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne z opisem zawartym w zał. nr 1,2,3. 6. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z wymogami zawartymi w dokumentacji. Ponadto Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce jak i w innych krajach. W przypadku opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego i Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1 2. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier do drukowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać cechy zgodne z opisem zawartym w zał. nr 1,2,3. 6. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z wymogami zawartymi w dokumentacji. Ponadto Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce jak i w innych krajach. W przypadku opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego i Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.2) Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dotyczy cz. 3: 1) oferowane produkty muszą zapewnić kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnić należyte bezpieczeństwo oraz posiadać właściwe opakowanie i oznakowanie. Używanie oferowanych produktów nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń, do których są przeznaczone. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy zaoferowanego produktu wszelkie koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca (w tym koszty ewentualnej ekspertyzy/opinii w tym zakresie). Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy (nie dopuszcza się produktów powtórnie napełnianych lub regenerowanych), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku; 2) Wykonawca może zaoferować produkty będące zamiennikami produktów oryginalnych (produkty równoważne). Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony, o pojemności, wydajności, jakości i niezawodności oraz o parametrach nie gorszych w stosunku do produktu oryginalnego, nie powodują obniżenia jakości pracy urządzeń Zamawiającego ani pogorszenia/ograniczenia ich funkcji technicznych, który dodatkowo musi spełniać również poniższe wymogi: a) jest fabrycznie nowy, nieregenerowany; b) jest opakowany hermetycznie, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak produkt oryginalny, tj. zalecany przez producenta danego urządzenia, e) nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) w żadnym stopniu nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g) wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem; i) pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z:  normą ISO 9001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO,  normą ISO 14001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. j) spełniający normy wydajnościowe dla tuszy, tonerów i kartridży, tj.: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 10561, ISO/IEC 24711/24712, lub równoważne. 3) oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty min. 12-miesięcznym okresem gwarancji producenta, licząc od daty dostarczenia produktu Zamawiającemu.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.3 do SIWZ) Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.3 (dla części nr 3)
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 90,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)