Zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego oraz licencji

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Farmaceutyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Komputerowe usługi pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568541-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 725000000, 486000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego oraz licencji w podziale na 2 zadania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9fd7b8a-8f54-474c-8701-489f990964f4
Biuletyn 568541-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Farmaceutyczny
Regon 16182425000000
Zamawiajacy adres ulica Senatorska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 44 10 733, -
Zamawiajacy fax 22 44 10 737
Zamawiajacy email franciszek.kosinski@gif.gov.pl, agnieszka.piotrowska@gif.gov.pl
Adres strony url www.gif.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego oraz licencji
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gif.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego oraz licencji
Numer referencyjny BAG.261.7.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego oraz licencji w podziale na 2 zadania
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi wsparcia systemu zawierającego co najmniej moduły: Finanse i Księgowość, Asystent Zarządzania Finansowaniem, Kadry i Płace, EIK oraz Środki Trwałe, każda usługa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą znajomość techniczną i funkcjonalną Systemu QNT Quorum.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje, że strony mogą wprowadzić zmiany do umowy w formie aneksu, w szczególności: a)gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, b)urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup usługi wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup licencji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 3
Zalacznik krotki opis Zakup licencji dających prawo użytkowania następujących modułów: • moduł eWnioski systemu Quorum • moduł eIK systemu Quorum (Elektroniczna Informacja Kadrowa) • moduł QDeklaracje
  

Criterion

Kryteria Cena oferty obejmującej oferowany przedmiot zamówienia (Co)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy Błędu drobnego/uwagi (Cw )
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Czas naprawy Awarii Ca )
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostawy licencji(ST)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Czas naprawy Błędu zwykłego (Cu )
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Czas naprawy Błędu krytycznego (Cb )
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)