GuidZP400 |
e169ac4c-73d2-4455-bf87-0bc33400c083
|
Biuletyn |
568524-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
|
Regon |
382698540
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Główny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-011
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(12)4223264
|
Zamawiajacy email |
przetargi@muzeumkrakowa.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumkrakowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumkrakowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumkrakowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, ul. Pawia 5, wejście nr 5, II piętro, 31-154 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu multimedialnego
|
Numer referencyjny |
ZP-271-14/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ”.
3. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do Oddziału Zamawiającego - Kamienica Hipolitów zlokalizowanego przy Pl. Mariackim 3 w Krakowie (kod pocztowy 31-042).
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Dostarczany przedmiot zamówienia będzie nowy, nie wykorzystywany wcześniej w innych zamówieniach. Wykonawca obowiązany jest pozyskać wymagane pozwolenia i uiścić opłaty związane z wjazdem i postojem koniecznym dla realizacji dostaw. Zamawiający zwraca uwagę, iż z uwagi na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, poruszanie się dużymi pojazdami może być utrudnione lub niemożliwe.
5. Zadanie w ramach, którego realizowany jest Przedmiot zamówienia finansowane jest ze środków otrzymanych od Gminy Miejskiej Kraków z siedzibą w Krakowie, pl. Wszystkich Świętych 3-4.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231320-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
i. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zrealizował) co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na dostawie sprzętu multimedialnego o sumarycznej wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto, w tym jedno z nich o wartości co najmniej 80.000,00 PLN brutto.
Użyte w warunku udziału w postępowaniu określenia należy rozumieć następująco:
Sprzęt multimedialny – ogół urządzeń elektronicznych, specjalizowanych do wyświetlania, odtwarzania kontentu multimedialnego, umożliwiający na różnych płaszczyznach interakcję z użytkownikiem. Urządzenia zaliczane do grupy sprzętu multimedialnego to między innymi:
• projektory (w tym identyfikujące dotyk i gesty)
• monitory (w tym dotykowe)
• playery – specjalizowane urządzenia do wykonywania zaprogramowanych schematów zachowań, dedykowane do rozwiązań multimedialnych z wyłączeniem biurowych stacji roboczych, opcjonalna obsługa portów logicznych (GPIO)
• systemy nagłośnienia (z wyłączeniem sprzętu estradowego i głośników komputerowych)
Sprzęt multimedialny w rozbudowanej infrastrukturze może być integrowany za pomocą procesorów zarządzających.
Kontent multimedialny – aplikacja, dźwięk, obraz swoim przeznaczeniem do umieszczenia i emitowania przez sprzęt multimedialny w ramach pokazów, przekazu informacji (w tym reklamowej). Może być przystosowana do działań interaktywnych.
W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity 2017 r. poz. 570).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 10 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wraz z ofertą wykonawca ma przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych, paramentów oferowanego sprzętu, takie jak karty techniczne, specyfikacje techniczne, jakościowe.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie, stosownie do treści art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Ppz, zmian na zasadach i w zakresie określonym poniżej:
a) wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) w przypadku uzasadnionego przyczynami technicznymi zakresu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowanie dopasowania Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
c) w przypadku braku lub ograniczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami wynikającymi m.in. ze zmian umowy o dofinansowanie zadania w ramach którego wykonywany jest Przedmiot Umowy, pogorszenia się znacząca sytuacji finansowej Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu lub modyfikacji zakresu Przedmiotu Umowy lub sposobu jego wykonania z zastrzeżeniem że nie wyłącza ani nie ogranicza to uprawnień Zamawiającego do wypowiedzenia nin. Umowy w przypadkach w niej określonych;
d) działań osób/podmiotów trzecich uniemożliwiających, utrudniających wykonanie dostawy, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron umowy;
e) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i skutkujących niemożnością dotrzymania wskazanego terminu, tj. takich okoliczności, dla których możliwe jest przedstawienie obiektywnego dowodu, że Wykonawca nie miał wpływu zarówno na możliwość ich wystąpienia jak i zapobieżenia ich oddziaływaniu, w tym związanych z działaniami podmiotów trzecich mającymi wpływ na wykonywanie przez Wykonawcę czynności objętych Przedmiotem Umowy. Przez działania podmiotów trzecich rozumie się działania każdego podmiotu, innego niż Zamawiający i Wykonawca, mających wpływ np. na tempo pracy, sposób czy zakres wykonywanych przez Wykonawcę działań w ramach nin. Umowy;
f) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub techniczny, w tym wycofanie z obrotu sprzętu lub jego komponentów, zaprzestanie produkcji i zastąpienia innym Sprzętem, z tym zastrzeżeniem, że sprzęt alternatywny musi spełniać wymogi OPZ i być urządzeniem co najmniej równoważnym lub lepszym lub nowszej generacji o ile sprzęt oferowany w ofercie nie będzie już dostępny lub został wycofany z obrotu lub też producent lub wykonawca sprzętu określonego w ofercie oferuje model o nowszej generacji, parametrach korzystniejszych dla osiągnięcia przez Zamawiającego celu realizacji nin. Umowy, Zamawiający dopuszcza odstępstwa od wymagań określonych w ofercie lub formularzu cenowym pod warunkiem, że nie zmieniają one podstawowych funkcjonalności sprzętu lub wpływają na zwiększenie jego efektywności;
g) w przypadku zmiany Przedmiotu Umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu będących następstwem ujawnienia się okoliczności, które nie były znane na etapie wszczęcia postępowania przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
h) w przypadku zmiany terminów realizacji Umowy będących następstwem zdarzeń związanych z realizacją innych umów mających bezpośredni wpływ na terminy wykonywania nin. Umowy, daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie przedmiotowej Umowy lub będących następstwem decyzji właściwych organów administracji publicznej.
W przypadkach wskazanych w ust. 1 Strony dopuszczają wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia odpowiednio do kwoty o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania Przedmiotu Umowy z uwzględnieniem kwot wynikających z formularza cenowego. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowe kalkulacje kosztów wg stanu sprzed danej zmiany, po dokonaniu takiej zmiany oraz wskaże kwotę o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Z żądaniem zmiany wynagrodzenia może wystąpić Zamawiający, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wskazanych szczegółowych kalkulacji niezwłocznie po otrzymaniu takiego żądania.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|