GuidZP400 |
86a29cfa-2794-452b-ab48-eef4b471ca52
|
Biuletyn |
568432-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
27820930000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7637636
|
Zamawiajacy fax |
(032) 2651430
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzzoz.bedzin.pl
|
Adres strony url |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PZZOZ 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40 , kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
|
Numer referencyjny |
DZA.381.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli przedstawi dokument/dokumenty, że: prowadzi działalność zgodną z wymogami określonymi obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (t.j.
Dz.U.2020.poz. 944 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1.1- składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt.4 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1 Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z warunkiem wskazanym w części VII pkt 2 ppkt 2.1 SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.1 Oświadczenie, iż, oferowane produkty lecznicze posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020. poz. 944 z późn. zm) Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca dostarczy oświadczenie wymienione w pkt 1 ppkt 1.1 na wezwanie Zamawiającego po dokonaniu wstępnej oceny ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, że wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być wprowadzane wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu zasad wynikających z niniejszej umowy.
2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) zmiany danych stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku od towarów i usług oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, c) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, e) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, f) zmiany na nowy przedmiot dostawy,tożsamy co do nazwy międzynarodowej substancji leczniczej oraz sposobu podania, po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego przedmiotu dostawy (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, utraty refundacji leku). W razie zaistnienia takiej okoliczności strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego przedmiotu dostawy strony nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego przedmiotu dostawy, tożsamego co do
nazwy międzynarodowej substancji leczniczej oraz sposobu podania, umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego miesięcznego terminu, g) zmiany cen przedmiotu dostawy wynikającej z wprowadzenia w trybie przewidzianym prawem zmian dotyczących urzędowych cen zbytu leków. Zmiany takie mogą dotyczyć podwyższenia ceny, obniżenia ceny, wprowadzenia ceny urzędowej na dany lek lub zniesienia urzędowej ceny zbytu dla danego leku. W przypadku podwyższenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy określający nowe ceny przedmiotu umowy uwzględniający zmiany urzędowych cen zbytu leków. Aneks będzie obowiązywał od chwili od której wejdzie w życie zmiana dotycząca urzędowej ceny zbytu danego leku. W przypadku gdy w terminie dwóch tygodni od daty obwieszczenia dotyczącego urzędowej ceny zbytu leku strony nie osiągną porozumienia w zakresie treści takiego aneksu Zamawiający ma prawo rozwiązać ze skutkiem natychmiastowym umowę w części dotyczącej dostawy leku, którego dotyczy zmiana urzędowej ceny zbytu. W przypadku obniżenia ceny urzędowej poniżej ceny podanej w Umowie lub wprowadzenia ceny urzędowej niższej niż cena podana w Umowie cena za dany przedmiot dostawy ulega automatycznie obniżeniu do wysokości ceny urzędowej, a zmiana taka nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy, h) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych przedmiotu dostawy na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości przedmiotu dostawy obniżenia
ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. W takim przypadku zapłata faktury przez Zamawiającego będzie potwierdzeniem zmiany umowy w zakresie obniżenia ceny. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy, i) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania, jednak na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy. j) zwiększenia ilości poszczególnych produktów leczniczych/środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i będzie mniejsza od 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych w szczególności: wzrost liczby pacjentów, wzrost liczy zabiegów, zmiana procedur w szpitalu itp. W takim przypadku wartość umowy w danej części ulegnie zmianie maksymalnie do 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części. Cena produktów leczniczych/środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w ramach zwiększonych limitów ilościowych będzie nie wyższa niż określona w umowie pierwotnej. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w punkcie lit. c), d), e) Strona zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemny wniosek o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać:
- wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany
- uzasadnienie wskazujące jaki wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
- propozycję nowej wysokości wynagrodzenia.
Na skutek złożonego kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do umowy. W przypadku gdyby nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, każda ze stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego. 3. Zmiany określone w ust.2 lit. a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 2 lit. b), c), d), e), f), g), h), i), j) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że co innego wynika z tych przepisów.
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15884000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
|
| |