1. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Żłobek Miejski nr 4
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569519-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392000004, 375200009, 392212009, 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I zamówienia – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali zabaw,
Część II zamówienia – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet,
Część III zamówienia – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali sensorycznej.
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą spełniać następujące warunki:
o są dostosowane do wymagań ergonomii,
o wyposażenie posiada atesty lub certyfikaty;
o zabawki spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie CE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia).
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Ponadto Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego, znajdujących się przy ul. Andersa 21 w Toruniu oraz zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy.
4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia usterek (formularz zgłoszenia) oraz punktu serwisowego (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
5) Po dostarczeniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową.
6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego).
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone wyposażenie, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia jest pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi.
9) Przez wadę fizyczną, o której mowa w pkt. 8 rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność wyposażenia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
10) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego.
11) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
6. Wspólny słownik zamówień CPV:
Kod CPV Nazwa wg CPV
39200000-4 Wyposażenie domowe
39711000-9 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39221200-9 Zastawa stołowa
30192800-9 Etykiety samoprzylepne
37520000-9 Zabawki
39000000-2 Meble włącznie z biurowymi, wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
37420000-8 Sprzęt gimnastyczny
39290000-1 Wyposażenie różne
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady
39143112-4 Materace
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowaw art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a50e6b0-2adf-4f2c-88e1-8d2755b0a2e4
Biuletyn 569519-N-2020
Zamawiajacy nazwa Żłobek Miejski nr 4
Regon 385807000
Zamawiajacy adres ulica Gen. W. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 649 57 30
Zamawiajacy email zlobek4torun@gmail.com
Adres strony url www.zlobek4torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zlobek4torun.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobek4torun.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Żłobek Miejski nr 4, ul. Andersa 21, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu 1. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.
Numer referencyjny ZP.ZM4.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I zamówienia – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali zabaw, Część II zamówienia – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet, Część III zamówienia – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali sensorycznej. 2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą spełniać następujące warunki: o są dostosowane do wymagań ergonomii, o wyposażenie posiada atesty lub certyfikaty; o zabawki spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie CE. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębny dla każdej części zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego, znajdujących się przy ul. Andersa 21 w Toruniu oraz zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie nie później niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3) Odbiór ilościowo - jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów dostawy. 4) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia usterek (formularz zgłoszenia) oraz punktu serwisowego (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5) Po dostarczeniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone wyposażenie, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia jest pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi. 9) Przez wadę fizyczną, o której mowa w pkt. 8 rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność wyposażenia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 10) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. 11) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6. Wspólny słownik zamówień CPV: Kod CPV Nazwa wg CPV 39200000-4 Wyposażenie domowe 39711000-9 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39221200-9 Zastawa stołowa 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 37520000-9 Zabawki 39000000-2 Meble włącznie z biurowymi, wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 39290000-1 Wyposażenie różne 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady 39143112-4 Materace 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowaw art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 (dwie) dostawy mebli i/lub wyposażenia do żłobków o wartości co najmniej 15 000 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych (sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
Inne dokumenty niewymienione Odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1 niniejszej SIWZ (Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ); oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do SIWZ); zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali zabaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali zabaw na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń socjalnych i toalet na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali sensorycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do sali sensorycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)