Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.
1. Zakres zamówienia
Zamówienie udzielane jest w 5 częściach:
Część A. Dostawa 30 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza, szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części A zostały opisane w załączniku nr 1A do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6A do SIWZ.
Część B. Dostawa 29 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części B zostały opisane w załączniku nr 1B do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6B do SIWZ.
Część C. Dostawa 25 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części C zostały opisane w załączniku nr 1C do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6C do SIWZ.
Część D. Dostawa 24 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części D zostały opisane w załączniku nr 1D do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6D do SIWZ.
Część E. Dostawa sprzętu multimedialnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie
powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części E zostały
opisane w załączniku nr 1E do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6E do SIWZ.
2. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
Dotyczy części od A do D
W związku z art. 29 ust 5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga by system operacyjny posiadał wbudowane następujące mechanizmy umożliwiające przystosowanie stanowiska dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z warunkami określonymi w zał od 1A do 1D do SIWZ):
• lupa powiększająca zawartość ekranu,
• narrator odczytujący zawartość ekranu,
• regulacja jasności i kontrastu ekranu,
• możliwość odwrócenia kolorów np. biały tekst na czarnym tle,
• regulowanie rozmiaru kursora myszy i czasu trwania powiadomień systemowych,
• funkcja sterowania myszą z klawiatury numerycznej,
• funkcja klawiszy trwałych, która sprawia, że skrót klawiszowy jest uruchamiany po naciśnięciu jednego klawisza,
• funkcja napisów w treściach wideo,
• możliwość skorzystania z wizualnych rozwiązań alternatywnych wobec dźwięków”.
Dotyczy części E
Projektor multimedialny, ekrany i głośniki są sprzętem peryferyjnym dla komputerów, w których system operacyjny posiada wbudowane mechanizmy umożliwiające przystosowanie stanowiska dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
3. Rozwiązania równoważne
-Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
-W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
-Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
-Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
-Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
-Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały).
4. Gwarancja i rękojmia.
Warunki gwarancji i rękojmi w zakresie każdej z części zostały określone w załącznikach od nr 1A do 1E do SIWZ oraz projektach umów stanowiących załączniki od nr 6A do 6E do SIWZ.
5. Informacja o dofinansowaniu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
|
GuidZP400 |
e95a2e86-e97a-41ad-aeb2-a3b81a38600d
|
Biuletyn |
569387-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dąbrowa Górnicza
|
Regon |
27625531200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Graniczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 956 700
|
Zamawiajacy fax |
32 2625032, 2956700
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
|
Adres strony url |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 14 lub 15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Część A. Dostawa 30 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. Część B. Dostawa 29 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. Część C. Dostawa 25 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. Część D. Dostawa 24 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. Część E. Dostawa sprzętu multimedialnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza.
|
Numer referencyjny |
ZP.WPS.271.4.39.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.
1. Zakres zamówienia
Zamówienie udzielane jest w 5 częściach:
Część A. Dostawa 30 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza, szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części A zostały opisane w załączniku nr 1A do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6A do SIWZ.
Część B. Dostawa 29 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części B zostały opisane w załączniku nr 1B do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6B do SIWZ.
Część C. Dostawa 25 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części C zostały opisane w załączniku nr 1C do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6C do SIWZ.
Część D. Dostawa 24 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części D zostały opisane w załączniku nr 1D do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6D do SIWZ.
Część E. Dostawa sprzętu multimedialnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie
powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części E zostały
opisane w załączniku nr 1E do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6E do SIWZ.
2. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
Dotyczy części od A do D
W związku z art. 29 ust 5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga by system operacyjny posiadał wbudowane następujące mechanizmy umożliwiające przystosowanie stanowiska dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z warunkami określonymi w zał od 1A do 1D do SIWZ):
• lupa powiększająca zawartość ekranu,
• narrator odczytujący zawartość ekranu,
• regulacja jasności i kontrastu ekranu,
• możliwość odwrócenia kolorów np. biały tekst na czarnym tle,
• regulowanie rozmiaru kursora myszy i czasu trwania powiadomień systemowych,
• funkcja sterowania myszą z klawiatury numerycznej,
• funkcja klawiszy trwałych, która sprawia, że skrót klawiszowy jest uruchamiany po naciśnięciu jednego klawisza,
• funkcja napisów w treściach wideo,
• możliwość skorzystania z wizualnych rozwiązań alternatywnych wobec dźwięków”.
Dotyczy części E
Projektor multimedialny, ekrany i głośniki są sprzętem peryferyjnym dla komputerów, w których system operacyjny posiada wbudowane mechanizmy umożliwiające przystosowanie stanowiska dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
3. Rozwiązania równoważne
-Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
-W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
-Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
-Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
-Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
-Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały).
4. Gwarancja i rękojmia.
Warunki gwarancji i rękojmi w zakresie każdej z części zostały określone w załącznikach od nr 1A do 1E do SIWZ oraz projektach umów stanowiących załączniki od nr 6A do 6E do SIWZ.
5. Informacja o dofinansowaniu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy części od A do D
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy min. 10 sztuk komputerów przenośnych każda.
Dotyczy części E
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu multimedialnego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy części od A do D:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, na warunkach określonych w SIWZ:
1. w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć:
2.1. zmiany stawki podatku VAT:
a)w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - wynagrodzenie brutto z Formularza ofertowego nie może być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy,
b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto z Formularza ofertowego zostanie odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu;
2.2. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
2.3. zmian zaoferowanego sprzętu komputerowego/oprogramowania po wcześniejszej akceptacji zamawiającego na równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ, zmiany te nie będą powodować wzrostu ceny przedmiotu umowy.
Dotyczy części E:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, na warunkach określonych w SIWZ:
1. w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć:
2.1. zmiany stawki podatku VAT:
a)w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - wynagrodzenie brutto z Formularza ofertowego oraz ceny jednostkowe brutto z Formularza ofertowego nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy,
b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto z Formularza ofertowego oraz ceny jednostkowe brutto z Formularza ofertowego zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu;
2.2. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
2.3. zmian zaoferowanego sprzętu po wcześniejszej akceptacji zamawiającego na równoważny, tj.
o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ, zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
I. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
II.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa:
1. w pkt. 9.2.1. i 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2. w pkt. 9.1.1. i 9.3, . SIWZ Wykonawcy składają łącznie;
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III. Uszczegółowienie sekcji IV.2.2. ogłoszenia: W ramach kryterium „Wysokość kar umownych” Zamawiający będzie przyznawał punkty za deklarowaną przez Wykonawcę wartość, zwaną dalej „mnożnikiem”, przez, którą zostaną pomnożone kary umowne określone na poziomie minimalnym w :
- § 10 pkt. 1 b)
- § 10 pkt. 1 c)
- § 10 pkt. 1 d)
projektu umowy.
Wykonawca może zadeklarować wyłącznie niżej wymienione wartości z przedziału od 1 do 5.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje mnożnik kar umownych wynoszący:
1 – otrzyma 0 punktów;
2 – otrzyma 10 punktów;
3 – otrzyma 20 punktów;
4 – otrzyma 30 punktów;
5 – otrzyma 40 punktów.
W przypadku braku deklaracji Wykonawcy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje podwyższenia wysokości kary umownej i przyzna Wykonawcy w ramach tego kryterium oceny ofert 0 punktów, natomiast w razie deklaracji wartości mnożnika większej niż 5, do celu porównania złożonych ofert Zamawiający przyjmie wartość 5, natomiast do umowy przyjmie wartość deklarowaną.
IV. Klauzula informacyjna dot. RODO w pkt. 30 SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A. Dostawa 30 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Część A. Dostawa 30 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza, szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części A zostały opisane w załączniku nr 1A do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część E. Dostawa sprzętu multimedialnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652120-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Część E. Dostawa sprzętu multimedialnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie
powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części E zostały
opisane w załączniku nr 1E do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6E do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B. Dostawa 29 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Część B. Dostawa 29 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części B zostały opisane w załączniku nr 1B do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C. Dostawa 25 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Część C. Dostawa 25 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części C zostały opisane w załączniku nr 1C do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D. Dostawa 24 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Część D. Dostawa 24 sztuk sprzętu komputerowego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu Dąbrowa Górnicza. szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki zamówienia części D zostały opisane w załączniku nr 1D do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6D do SIWZ.
|
| |